• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nitrous Goes Racing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tsemppiä toipumiseen. Tarkasti tullut seurattua matkaa ja harmittava takaisku, mutta miehen kunto kuitenkin pääasia. Aina tulee uusi kausi :)

Paranemisia! Parempi tehdä se kunnolla, koska tätä ketjua voi jatkaa ensi vuonnakin - jos haluat. Me kyllä jaksetaan odottaa.

Paranemisia esalle kans. Itsekkin olin tuolla kyseisen viikonlopun ja siinä samassa mutkassa meni kolme vai neljä otsalleen lauantaihin mennessä. Vähän oli epäilyä et oliskohan mahtanut se absoli vähän vaikuttaa asiaan. Toivottavasti paranet pian et pääsee ukko pyörän selkään takas. Se sun jälkeen kaatunut taisi loukkaantua pahemmin kun lähti vissiin medihelillä pois. Itse en ollut sitä enään näkemässä kun olin hetkee aikasemmin lähtenyt mökille.

Vähän odotellu tämän aihealueen otsikon korjausta… Missä viipyy Nitrous goes superduperfast at 2018 racing?

Millainen on plaani kaudelle 2018 ja milloin/miten projektiin pystyy osallistumaan? Viime kausi meni ns. reisille, mutta sellaista se urheilu/urheilusponsorointi vaan on. ;) Nyt Esa uutta matoa koukkuun!

-jp-

Mun nigerialainen uusi paras kaveri, jolla on paljon rahaa, odottaa kans. :grin:

Ihan vakavasti. Mä odotan kanssa peliavausta Esalta. Olen valmis tukemaan vastaavalla tavalla kuin viimeksi, koska Motorsport!

Katotaan montako alkaa huhuilemaan tässä ketjussa, niin ehkä yhteisön paine käy "liian suureksi". :thumbup:

Pelin avauksena tuplaan viimevuotisen panokseni, eli nicki tuplafontilla. Laita lasku, thnx.

-jp-

Opein viimekesästä.. annan esalle rahhaa vasta loppukaudesta.. jos se on hengissä

Loit liian suuret menestymisen paineet,maksamalla etukäteen oletetusta menestyksestä....,ilmeisen suuren summan....,liian suuren summan....,no toivotaan ,että tänä kesänä ei vastoinkäymisiä liiaksi...

Millainen on plaani kaudelle 2018 ja milloin/miten projektiin pystyy osallistumaan? Viime kausi meni ns. reisille, mutta sellaista se urheilu/urheilusponsorointi vaan on. ;) Nyt Esa uutta matoa koukkuun!

-jp-

Kiitos tarjouksesta, mutta tällä hetkellä on pakka vielä sen verran levallaan, etten oikein uskalla luvata kenellekään yhtään mitään. Tästä syystä myöskin rahan ottaminen ulkopuolelta on hieman moraalisesti arveluttavaa. Vappuun mennessä toivon mukaan on vähän kirkkaampana toi kesän suunnitelma kunhan pahimmat asunto- ja työkiireet on selätetty.

Mut jokunen kisa olis tavotteena ajaa. Tarkoittaako se sitten yhtä vai viittä, on vielä täysin auki. Ja orgin koulutuksia ainakin vetelen.

Re: Nitrous Goes Racing 2017

Mukana ollaan [emoji106]

Edit: Jos vaan tukirahaston perustat :)

Back