Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BUMP!
Pois sieltä naftaliinista nyt mies, ja topicin nimi vaihtoon![]()

No itellä tulee kaluston testaaminen, tutkinnon suorittaminen JA radan kunnollinen opetteleminen siihe kisaperjantaille![]()
Toivottavasti on kuitenkin pari saman tasoista kuskia, joiden kanssa saa kurvailla.No itellä tulee kaluston testaaminen, tutkinnon suorittaminen JA radan kunnollinen opetteleminen siihe kisaperjantaille
Viime kesänä sain 7 kierrosta täyspitkää rataa alle ennenku kytkin petti... ja nyt moottorirempan jälkeen en kerkee saada yhtään ratapäivää ennen sitä Perjantaita alle... aion kyllä tykittää koko päivän testikierroksia minkä vaa pystyn.
Vauhdista en tiiä, mutta kunhan en viimeiseksi jää ni olen tyytyväinen.
Nyt on hyvä asenne!
Samalla lailla ne sykkeet nousee lähtögridissä, oli sitä kokemusta tai eiToivottavasti on kuitenkin pari saman tasoista kuskia, joiden kanssa saa kurvailla.
http://www.iceroadracing.com/eilmo/index.php?lcrit=Kaikki&kisaid=165&kansio=kumamo&sivu=listaa
Tuolta näkee ilmottautuneet, pisteillä on varmasti jos pystyssä pysyy.
Edit. Privateeri tuolta listasta tosin uupuu, ilmoittautunee paikan päällä.
Ohhoh! Ompa total ilmoittautumismäärä hieno. Varikolla on tunnelmaa.
sä aliarvioit nyt itsesi tai yliarvioit minut. lupaan tarjota makkarat joka kisasta jossa olen sua ennen maalissa. niitä ei hirveästi tule olemaan.. Tod. näk. mulla on tekemistä, että kestän sun kyydissä tuolla.
sä aliarvioit nyt itsesi tai yliarvioit minut. lupaan tarjota makkarat joka kisasta jossa olen sua ennen maalissa. niitä ei hirveästi tule olemaan.

Olin tuossa mennä lauantaina katsomassa Pärnussa kisoja (oli ratavuoro sunnuntaina ja maanantaina).
Niillä on siellä mielenkiintoinen, vähän kuin jokkis-luokka jossa on sekä ihan normikyykkyjä että superdukea ja mt-10:ä ja sen sellaista. Viivalla oli 30 pyörää ja ihan hieno meininki.
Pärnuun onkin Hyvinkäältä selvästi lyhyempi matka kuin Botnialle. Ja joviaalit melumittaajat ja halpa viina. Pitää kohta ottaa Viron ratoja SM-kisoihin, kun Botnia, Kemora, Alastaro ja Motopark ovat puhki opeteltuja. Joku 7-10 erilaista rataa vuodessa olisi passeli.
Oonks mä ajoissa vai muut myöhässä? Nimim. ei ole varikolla ruuhkaa.
Huomisen suunnitelmanan on pitää muutama Skype-palaveri ja niiden välissä käydä vähän tyrkkäämässä.