Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos menee normien mukaan, niin tuolta kolmion takaahan saa ajaa eteen vaikka pienessä kännissä, kunhan vain naisella on ollut 3 km/h ylinopeutta jossain vaiheessa matkan aikana.Mopotytöt tulleet tuolta kolmion takaa Kliks
Ikävä homma. Turhan rohkeasti ajelevat ainakin täällä nuo mopot/skootterit, ja saa kyllä olla valppaana heidän kanssaa. Vilkku on se joka eniten unohtuu heiltä ja toinen fataali virhe on ajoradalle hyppiminen jalka/pyöräteiltä.
Ymmärsinköhän mä tän oikein?? Mopo oli uutisen mukaan juuri tullut oikealta, kaartanut auton edestä ja kääntynyt Saloon päin vastaantulevalle kaistalle... Jolloin autoa kuljettanut nainen ehti tehdä väistöliikkeen VASEMMALLE ... ja yllättäen ajoi mopon päälle??!! HmmmmOnnettomuus tapahtui, kun kaksi mopolla liikkunutta salolaistyttöä oli kääntymässä Lehmijärventieltä Perniöntielle Salon suuntaan. Perniöntietä Salon suunnasta tullut perniöläisnaisen kuljettama henkilöauto törmäsi mopoon, vaikka nainen ehti tehdä väistöliikkeen vasemmalle.
Jos oikealta yhtäkkiä tulee jotain eteen, niin eikö silloin "luonnollisesti" refleksit käske väistämään vasemmalle?Ymmärsinköhän mä tän oikein?? Mopo oli uutisen mukaan juuri tullut oikealta, kaartanut auton edestä ja kääntynyt Saloon päin vastaantulevalle kaistalle... Jolloin autoa kuljettanut nainen ehti tehdä väistöliikkeen VASEMMALLE ... ja yllättäen ajoi mopon päälle??!! HmmmmOnnettomuus tapahtui, kun kaksi mopolla liikkunutta salolaistyttöä oli kääntymässä Lehmijärventieltä Perniöntielle Salon suuntaan. Perniöntietä Salon suunnasta tullut perniöläisnaisen kuljettama henkilöauto törmäsi mopoon, vaikka nainen ehti tehdä väistöliikkeen vasemmalle.
![]()
Toivottavasti tytöt ovat kunnossa!!
No tätähän voi pyörittää loputtomiin. TLL näet velvoittaa kaikkia osapuolia toimimaan siten ettei onnettomuutta tapahdu.Juuri tämän takia mä olen sitä mieltä, että ehdottomasti mopokorttiin ajotunteja ja paljon ja kunnon isnsiiajo. Joko tytöt vetäny törkeesti kolmion takaa tai sitten ovat arvioinu auton nopeuden ihan pieleen. Ei näy näköesteitäkään. Karmea tilanne autoilijalle, jolla oikea refleksi mutta väärä ratkaisu.
Voi olla tietenkin että auto on tullut törkeetä ylinopeutta ja lapset ei sitten mopon päältä tajunneet sitä. Tai kuski ei tajunnu. Toivottavasti nyt selviävät.![]()
![]()