Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo motoristinkin nopeuden näyttävä taulu on 5-tiellä hieman ennen Visulahtea pohjoiseen mentäessä. Viisi-kuusi km/h näytti liikaa ison vesibanditin mittari.Ainoa nopeusmittaustaulu, joka on minulle nopeuden kertonut, oli Mikkelissä.
LPR-Puumala- MLI- JKL reitin varrella, jonkinlaisella 'ohitiellä', autokauppojen vieressä.
Tuo Nousiaisten mittataulu lienee melko uutta tekniikkaa, näyttää nimittäin kaikenkokoisten prätkien nopeuden. Ajoneuvon paikka ajokaistalla ei näytä vaikuttavan asiaan. Lukemakin on melko tarkka, oman Sevenfiftyn mittari on näet tarkistettu poliisitutkalla...Kasitiellä nousiaisten kohdalla oleva näyttötaulu reagoi ainakin vanhaan kawaan, toisaalta se olikin hirvittävän painavaja kuskilla painoa 65kg eli yhteispainoa hieman päälle 300kg.![]()
Iha samalla kannalla oon. En oo ikinä saanu nopeustauluun lukemii vaikka tosiaan kaverin kans Kirkkonummella ajettiin tauluun vierekkäin. Tolpat kyl napsii kuvia vaikkakin turhaan.Mun käsityksen mukaan kameratolpat ottaa kuvan moottoripyörästäkin, mutta nopeusnäyttötaulut ei näytä nopeutta pärrälle.
Joskus ollaan koitettu ajaa kahdella pyörällä vierekkäin nopeusnäyttöön,mutta tuloksetta. Sen sijaan tiedän useammankin motoristin jotka on väläytelleet kameratolppia, tosin ilman jälkimuistutuksia![]()
Tarkoitat varmaan kakkostiellä Ulvilassa Cimcorpin kohdalla olevaa näyttöä? Näyttää nopeuden pärrälle ja en ainakaan ole huomannut, että olisi kovin kranttu tosta paikasta missä ajelee.Porissa ainakin nopeusnäyttötaulu ottaa piikin nopeuden, eikä tunnu kauheasti edes olevan väliä, missä kohtaa kaistaa ajelee.
Juuri tämä kyseessä.Tarkoitat varmaan kakkostiellä Ulvilassa Cimcorpin kohdalla olevaa näyttöä? Näyttää nopeuden pärrälle ja en ainakaan ole huomannut, että olisi kovin kranttu tosta paikasta missä ajelee.Porissa ainakin nopeusnäyttötaulu ottaa piikin nopeuden, eikä tunnu kauheasti edes olevan väliä, missä kohtaa kaistaa ajelee.
T: -4 mittarinopeudesta