kloppi
New member
kyllä kyllä ilman korttia oisin ollu ilman töitä.Tuossa on ihan sama tilanne ja samat argumentit kuin mulla, mutta toi jakso lähtee tappelemaan oikeuteen. Lisäks mulla oli nopeutta vielä 10 km/h enemmän.http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2202757
Tosta vähän suuntaa-antavaa...
"ei vienyt korttia" hymyilyttää 4kk kummiski kortti oli poissa![]()
Olin muuten tiistaina kuulusteluissa. Sekä kuulustelun hoitanut naiskonstaapeli että virallisen, minkä lie, pöytäkirjan kirjoittanut komisario, olivat yllättävän rentoja. Minkäänlaista mussutusta, moralisointia tms. ei tarvinut kuunnella. Eipä se tosin kauheesti lämmitä, koska alusta asti kävi selväksi, että teko lähtee käräjille törkeänä liikenteen vaarantamisena eikä tästä ole mitään mahdollisuutta joustaa.
En lähtenyt kiistämään tekoa, enkä muuten vaikeuttamaan prosessia, joten käräjäoikeus tulkitsee papereita, miten tulkitsee ja sen mukaan mennään. Henkisesti on varauduttu 3-4 kk ajokieltoon. Pyörä lähtikin eilen "kesäsäilytykseen".
Miten ihmeessä muuten kloppi selvisi 5 vko ajokiellolla?? Oliko sulla jotain perusteluja kortin tarpeellisuudelle, joten ajokieltoa korvattiin ehdollisella? Käsittääkseni törkeästä ajokiellon minimi on 3 kk...
kaippa ne ajatteli et mun pitää päästä tienaamaaan sakkorahaa