Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvempi homma. Mikähän on suunnilleen tuollaisen kaasarin hinta ja mikä oli sitten jo edukas korvaus kapineesta?Pumppukaasari vastaa paremmin ja FCR erityisesti säätyy sujuvasti erilaisiin virityksiin, on mm lukuisia erilaisia neuloja. Yx kaveri oli löytänyt edukkaan FCR:n omaa DRZssäänsä eBaystä.
No niin, vajaa 150km tänään takana kaikentyyppistä ajoa. Muutama kymmenen km mutkatietä, hieman motaria, kaupunkipyörittelyä ja lopuksi sora/metsäautoteitä. JA KYLLÄ TOIMII!!!Noh laitappa hieman omaa kokemusta miten tuo vehje toimii "sekakäytössä" en ole varma miten tuoho 640:een saa noita vanteita mutta hyvän näköinen peli se on ei siitä pääse mihinkäänOn aina ilo olla avuksi!Sä jätkä aiheutit mulle juuri juuri ison pinon lisää vaihtokuumetta![]()
![]()
*ARGH*![]()
![]()
Oikeassa olet. Mikunin voi saada jopa puolet halvemmalla.Mulla on sellainen käsitys, että uusi FCR voi maksaa jotain tonnin pintaan.
Komia peli on ja varmasti kelpaa puksutella menemään, ei siinä mitään.No niin, vajaa 150km tänään takana kaikentyyppistä ajoa. Muutama kymmenen km mutkatietä, hieman motaria, kaupunkipyörittelyä ja lopuksi sora/metsäautoteitä. JA KYLLÄ TOIMII!!!
Mä kävin alkukesästä ihan piruuttani koeajamassa Hondan funmoto-mallistoon kuuluvan FMX 650:n ja se täristi kanssa melkoisesti. Potkuakaan siinä ei ollut käytännössä lainkaan, joten ainakaan sen perusteella en lähtisi vaihtamaan nykyistä bladea mihinkään.Ainoa miinus on aivan stananmoinen tärinä, mutta kaippa siihenkin tottuu... Tuokin fiitseri oli tiedossa, mutta silti peli tärisee enemmän kuin osasin odottaa. Mitään pidempää matkaa (yli 200km) en mielellään lähtisi ajamaan, mutta muuten pyörä on aivan loistava!
No ei tasantarkkaan tärise, Hondan funmoto nimittäin. Kyytihän on melkein silkinpehmeää, jokseenkin nelipyttyisiin verrattavissa. Tosin bladeen en osaa verrata kun en ole koskaan sitä kokeillut. Tärinään kyllä tottuu jonkin verran mutta sietokykykin saattaa vaihdella. Ajoin funmoton jälkeen Duke2:sta ja siinä mullakin taisi sietokyky tulla vastaan. Se sitten vasta täriseekin, melkeen enemmän kuin saman valmistajan EXC:t. Mitenhän saisi KTM:n koneen Hondan tärinöillä? DRZ? Duke2 on muutoin niin rouhea kone että motokuume nousee takuuvarmasti. Hondan (ja Yamahan) motomalleilla ei välttämättä niin käy vaikkakin niistä löytyy viritysvaraa aika mukavasti.Mä kävin alkukesästä ihan piruuttani koeajamassa Hondan funmoto-mallistoon kuuluvan FMX 650:n ja se täristi kanssa melkoisesti. Potkuakaan siinä ei ollut käytännössä lainkaan, joten ainakaan sen perusteella en lähtisi vaihtamaan nykyistä bladea mihinkään.
Make.
Sopiikohan tuohon FCR 40 mallinen kaasari? Vai pitääkö olla FCR 41?Jos vakio kaasari on paikallaan, niin ei muuta kuin heitä heti kuikkaa kohti ja kiihdytyspumpullinen FCR tilalle. Maksaa tosin aikasten paljon, mutta tilaamalla ulkomailta saa hieman edullisemmin.
Tota... puhutaanko tässä varmasti samasta pelistä? Mulla oli tommonen yhden päivän tossa muutama viikko sitten, ja se tärisi niin että olin vähällä eksyä kun en saanut opasteteksteistä maantienopeudessa selvää.No ei tasantarkkaan tärise, Hondan funmoto nimittäin. Kyytihän on melkein silkinpehmeää, jokseenkin nelipyttyisiin verrattavissa.
Kiitos kiitos! Kyllähän tuo ulkonäkö omaakin silmää miellyttääOmpas komian näkönen mopo JullellaMulla on samanlainen, mutta enduro-malli.![]()
Millanen papatus tuolla Akran setillä lähtee? Kehtasivat väittää mun vakio vaimentimista ruohonleikkuriksVaikka kyllähän siinäkin ääni muuttuu kun nostaa kierroksia riittävästi
Normaalisti kuitenkin ajelen aika rauhallisesti enkä kaipaa yhtään kovempaa ääntä, mutta hieman tylympää ja matalampaa mörinää vois kuulua. Akran slip-onia kovasti näyttävät noihin kauppaavan ja se olisi vielä jotenkin järjellisen hintainenkin.![]()
Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.Yhden kaverini Dominaattoriin on vaihdettu alkuperäisen alipainekaasarin tilalle joku Mikunin kiihdytyspumppukaasari. Ja Mikuni nimenomaan siksi, että se oli merkittävästi Keihiniä edullisempi. Hyvin tuntuu pelaavaan.
Kuka täällä hifistelee? Eikö tuossa melko selvästi sanottu, että edullisempi Mikunikin tuntuu pelaavan.Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.![]()
Juu varmaankin saattaapi toimia samalla tavalla. KTM käyttää FCR:ää esim exc:ssä ym. malleissa ja mm. sen takia se ei vaikuta pyörän takuuseen, mutta Mikunin vaihtamalla takuu menee ainakin Racingbiken mukaan.Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.Yhden kaverini Dominaattoriin on vaihdettu alkuperäisen alipainekaasarin tilalle joku Mikunin kiihdytyspumppukaasari. Ja Mikuni nimenomaan siksi, että se oli merkittävästi Keihiniä edullisempi. Hyvin tuntuu pelaavaan.![]()
Eikös FCR ollut luistissa rullat? Se olisi ainut pieni etu verrattuna näihin halvempiin kaasareihin.
Ei hifistelyssä mitään pahaa ole, itsekin hifistelen mopon kanssa vähän liikaaKuka täällä hifistelee? Eikö tuossa melko selvästi sanottu, että edullisempi Mikunikin tuntuu pelaavan.Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.![]()