• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nyt se iski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pumppukaasari vastaa paremmin ja FCR erityisesti säätyy sujuvasti erilaisiin virityksiin, on mm lukuisia erilaisia neuloja. Yx kaveri oli löytänyt edukkaan FCR:n omaa DRZssäänsä eBaystä.

Pumppukaasari vastaa paremmin ja FCR erityisesti säätyy sujuvasti erilaisiin virityksiin, on mm lukuisia erilaisia neuloja. Yx kaveri oli löytänyt edukkaan FCR:n omaa DRZssäänsä eBaystä.
Selvempi homma. Mikähän on suunnilleen tuollaisen kaasarin hinta ja mikä oli sitten jo edukas korvaus kapineesta?

Sä jätkä aiheutit mulle juuri juuri ison pinon lisää vaihtokuumetta
mad.gif
biggrin.gif

*ARGH*
On aina ilo olla avuksi!
biggrin.gif
Noh laitappa hieman omaa kokemusta miten tuo vehje toimii "sekakäytössä" en ole varma miten tuoho 640:een saa noita vanteita mutta hyvän näköinen peli se on ei siitä pääse mihinkään
thumbs-up.gif
No niin, vajaa 150km tänään takana kaikentyyppistä ajoa. Muutama kymmenen km mutkatietä, hieman motaria, kaupunkipyörittelyä ja lopuksi sora/metsäautoteitä. JA KYLLÄ TOIMII!!!

Jopa pienimuotoinen sorasurauttelukin onnistui, vaikka alla on suhteellisen kulahtaneet Pirelli Supercorsat
smile_org.gif
Ainoa miinus on aivan stananmoinen tärinä, mutta kaippa siihenkin tottuu... Tuokin fiitseri oli tiedossa, mutta silti peli tärisee enemmän kuin osasin odottaa. Mitään pidempää matkaa (yli 200km) en mielellään lähtisi ajamaan, mutta muuten pyörä on aivan loistava!
bowdown.gif

Muistaakseni kaveri maksoi vähän käytetystä FCRstä 300 euroa, taisi olla saksalainen myyjä.

Yhden kaverini Dominaattoriin on vaihdettu alkuperäisen alipainekaasarin tilalle joku Mikunin kiihdytyspumppukaasari. Ja Mikuni nimenomaan siksi, että se oli merkittävästi Keihiniä edullisempi. Hyvin tuntuu pelaavaan.

No niin, vajaa 150km tänään takana kaikentyyppistä ajoa. Muutama kymmenen km mutkatietä, hieman motaria, kaupunkipyörittelyä ja lopuksi sora/metsäautoteitä. JA KYLLÄ TOIMII!!!
Komia peli on ja varmasti kelpaa puksutella menemään, ei siinä mitään.

Mitäs tuollaisista 2000-luvun alkupuolen smotoista pitää suunnilleen maksaa? Mulla on vähän samanlainen tilanne kuin alkuperäisellä kirjoittajalla, eli kyykky on kiva, mutta vaihtelua saisi silti olla. Lisäksi tämänhetkiset sakkorangaistukset ovat niin rajuja että pitää vähän pyrkiä ajattelemaan etukäteen tilanteita.

Faitteri olisi kanssa ihan kiva, mutta ainakin itserakennetun pelin omistaja joutuu kuitenkin keskustelemaan maijan takapenkillä kaiken maailman vilkkujen etäisyyksistä yms aivan liikaa.

Ainoa miinus on aivan stananmoinen tärinä, mutta kaippa siihenkin tottuu... Tuokin fiitseri oli tiedossa, mutta silti peli tärisee enemmän kuin osasin odottaa. Mitään pidempää matkaa (yli 200km) en mielellään lähtisi ajamaan, mutta muuten pyörä on aivan loistava!
Mä kävin alkukesästä ihan piruuttani koeajamassa Hondan funmoto-mallistoon kuuluvan FMX 650:n ja se täristi kanssa melkoisesti. Potkuakaan siinä ei ollut käytännössä lainkaan, joten ainakaan sen perusteella en lähtisi vaihtamaan nykyistä bladea mihinkään.

Make.

Mä kävin alkukesästä ihan piruuttani koeajamassa Hondan funmoto-mallistoon kuuluvan FMX 650:n ja se täristi kanssa melkoisesti. Potkuakaan siinä ei ollut käytännössä lainkaan, joten ainakaan sen perusteella en lähtisi vaihtamaan nykyistä bladea mihinkään.

Make.
No ei tasantarkkaan tärise, Hondan funmoto nimittäin. Kyytihän on melkein silkinpehmeää, jokseenkin nelipyttyisiin verrattavissa. Tosin bladeen en osaa verrata kun en ole koskaan sitä kokeillut. Tärinään kyllä tottuu jonkin verran mutta sietokykykin saattaa vaihdella. Ajoin funmoton jälkeen Duke2:sta ja siinä mullakin taisi sietokyky tulla vastaan. Se sitten vasta täriseekin, melkeen enemmän kuin saman valmistajan EXC:t. Mitenhän saisi KTM:n koneen Hondan tärinöillä? DRZ? Duke2 on muutoin niin rouhea kone että motokuume nousee takuuvarmasti. Hondan (ja Yamahan) motomalleilla ei välttämättä niin käy vaikkakin niistä löytyy viritysvaraa aika mukavasti.

No ei tasantarkkaan tärise, Hondan funmoto nimittäin. Kyytihän on melkein silkinpehmeää, jokseenkin nelipyttyisiin verrattavissa.
Tota... puhutaanko tässä varmasti samasta pelistä? Mulla oli tommonen yhden päivän tossa muutama viikko sitten, ja se tärisi niin että olin vähällä eksyä kun en saanut opasteteksteistä maantienopeudessa selvää.

No niin, kertokaas nyt arvon raati miten tuo vehje on teillä toiminut eri ympäristöissä
smile_org.gif

Ompas komian näkönen mopo Jullella
smile_org.gif
Mulla on samanlainen, mutta enduro-malli.

Millanen papatus tuolla Akran setillä lähtee? Kehtasivat väittää mun vakio vaimentimista ruohonleikkuriks
biggrin.gif
Vaikka kyllähän siinäkin ääni muuttuu kun nostaa kierroksia riittävästi
wink.gif
Normaalisti kuitenkin ajelen aika rauhallisesti enkä kaipaa yhtään kovempaa ääntä, mutta hieman tylympää ja matalampaa mörinää vois kuulua. Akran slip-onia kovasti näyttävät noihin kauppaavan ja se olisi vielä jotenkin järjellisen hintainenkin.

Ompas komian näkönen mopo Jullella
smile_org.gif
Mulla on samanlainen, mutta enduro-malli.

Millanen papatus tuolla Akran setillä lähtee? Kehtasivat väittää mun vakio vaimentimista ruohonleikkuriks  
biggrin.gif
Vaikka kyllähän siinäkin ääni muuttuu kun nostaa kierroksia riittävästi  
wink.gif
Normaalisti kuitenkin ajelen aika rauhallisesti enkä kaipaa yhtään kovempaa ääntä, mutta hieman tylympää ja matalampaa mörinää vois kuulua. Akran slip-onia kovasti näyttävät noihin kauppaavan ja se olisi vielä jotenkin järjellisen hintainenkin.
Kiitos kiitos! Kyllähän tuo ulkonäkö omaakin silmää miellyttää
inlove.gif

Mulla on tuossa Akran kokoputkisto ja mökää todellakin riittää. Kiihdytyksessä ja moottorijarrutuksessa meteli on kuulemma lähellä infernaalista. Kaikki on kylläkin kehuneet ääniä hyviksi, jopa polliisisedät -tosin samalla antoivat sakkolapun keulimisesta, joten ehkä halusivat vain lievittää pahaa mieltäni
smile_org.gif

Perjantaina oltiin Kemorassa ajamassa ja kuulemma koko ratakierroksen kiihdytykset kuuluivat ratavarikolle saakka
smile_org.gif

Yhden kaverini Dominaattoriin on vaihdettu alkuperäisen alipainekaasarin tilalle joku Mikunin kiihdytyspumppukaasari. Ja Mikuni nimenomaan siksi, että se oli merkittävästi Keihiniä edullisempi. Hyvin tuntuu pelaavaan.
Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.
tounge.gif

Eikös FCR ollut luistissa rullat? Se olisi ainut pieni etu verrattuna näihin halvempiin kaasareihin.

Haloo! Samaa kamaa ne kaikki on, ihme hifistelyä! Mulla oli tollanen fcr 350 darrassa ja toimi ihan samalla tavalla kuin muutkin suoravedot (mikuni, dellorto) Tietty jos on tärkeetä päästä bostailee essolla, että mulla fcr, niin sitten kandee investoida.
tounge.gif
Kuka täällä hifistelee? Eikö tuossa melko selvästi sanottu, että edullisempi Mikunikin tuntuu pelaavan.

tounge.gif

Eikös FCR ollut luistissa rullat? Se olisi ainut pieni etu verrattuna näihin halvempiin kaasareihin.
Juu varmaankin saattaapi toimia samalla tavalla. KTM käyttää FCR:ää esim exc:ssä ym. malleissa ja mm. sen takia se ei vaikuta pyörän takuuseen, mutta Mikunin vaihtamalla takuu menee ainakin Racingbiken mukaan.

FCR menee käsittääkseni lähes heittämällä paikalleen tuohon LC4:seen, Mikunin sopivuudesta en tiedä.

FCR ulkomailta on hieman yli 700 euroa, Mikunin löytää varmasti halvemmalla.

tounge.gif
Kuka täällä hifistelee? Eikö tuossa melko selvästi sanottu, että edullisempi Mikunikin tuntuu pelaavan.
Ei hifistelyssä mitään pahaa ole, itsekin hifistelen mopon kanssa vähän liikaa
tounge.gif

njoo.. en oo aina ihan messissä, mutta ei se mitään
wink.gif

Täällä myös yritetään päästä eroon 12R:stä ja seuraavana hankinnassa on 525 Exc Racing.

Back