Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuon sakon riitettävä jos parinkympin ylinopeudestakin rapsahtaa reilu satatonnia sakkoja. Se on kuitenkin paljon vaarallisempaa...Onneksi on nuo rangaistukset kuitenki kohillaan. Mun mielestä tuo ois jo melkein luettavissa tapon yrityksenä, niin saahan siitä jotain 1300e sakot!
Ei siellä päässä mitä ilmeisemmin liiku yhtään mikään, eikä tuommoiseen käytökseen tarvi edes moottoripöyörää ohittamaan. Taas maanantaina Lahden motarilla Hesaan päin mennessä vanhalla Opel Calibralla ajeleva keski-ikäinen "herra" lippalakki päässään provosoitui kun ilkesin vanhalla nokivasara mersulla mennä ohi, oli sitten pakko painaa savuverhoa levittäen ohi "kansainvälisiä käsimerrkejä" näyttäen. Mitäpä jos olisin ollut motskarilla liikeellä, olisinpa saattanut provosoitua itsekin.![]()
"Lippalakki on jumalan tapa merkata idiootit liikenteessä."Voisi olettaa, että jos edes pientä liikennettä yläkerrassa vielä olemassa, niin voisi helposti kuvitella mitä motoristille tuossa tilanteessa voi käydä. Muistaakseni joku joskus varoitti autoilevista "hattupäisistä" miehistä![]()
Juurikin näin, taas ei mahdu oikeustajuunAiheutti todella vaarallisen tilanteen, vammoja toiselle osapuolelle ja rangaistus kevyen motariylinopeuden luokkaa![]()
![]()
Mä luin tuon ainakin erilailla?Mitä opimme tästä?
Ei kannata ohittaa mummoilemalla ja vielä vähemmän jäädä mummoamaan ohitettavan eteen...
Toimenpiteet:
(1. Hankkia kiihdytystä ja kanttaamista kestävä kyytiläinen.)
2. Ohittaessa . . .
. . Pahoittelut MP:n kuljettajalle ja kyytiläiselle.
Niin on. Ohitti, vaikka kukkahattupappa ajoi lähes sallittua nopeutta.Kai se prätkähiiri on ollu syyllinen tähänkin![]()
Niin, ja vielä ajokieltoa kesäkuun puoleenväliin, jolloin voi taas alkaa metsästää motoristeja.Onneksi on nuo rangaistukset kuitenki kohillaan. Mun mielestä tuo ois jo melkein luettavissa tapon yrityksenä, niin saahan siitä jotain 1300e sakot!