Ohjausiskari RS:ään

Vauhtihiiri

New member
Ruotsinkilvissä olleessa Sprintissä oli ohjausiskari: ei ollut minkään "viritelmän" näköinen vaan sopi katteen sisään kuin olisi ollut alkuperäinen. En nähnyt kuskia missään, jotta olisin voinut kysäistä.
Onko joku törmännyt jossain nettisivuilla ko. mopoon tarkoitettuun ohjausiskariin ?

Muistaakseni Duellin luettelossa oli ohjausiskari RS:ään.Luettelo on töissä,mutta tarkistelen huomenissa ja vaikkapa laittelen jatkoa....
wink.gif

Eli siis...Duellin luettelo erittelee tähän malliin:Triumph T595 / 955i /kaikki. 335 euroa.
wink.gif

Lilleyltä saa myös tuota LSL ohjausiskaria. Siellä sitä ei
kuitenkaan löydy RSään, joten mahtaneeko sopia tuo
Duellinkaan myymä... Ainakaan heittämällä..

Mulla ainakin oli meno hiukan vipattavan oloista kun mittari
näytti 253km/h motarilla.. Ihan vahingossa, piti kokeilla..
tounge.gif

Varsinkin sitten kun aloin jarruttaa ko. nopeudesta niin tuli hiukan orpo olo pyörän vähän vempuloidessa.

Toi ohjausiskari vois hiukan auttaa tuohon.

tounge.gif

Varsinkin sitten kun aloin jarruttaa ko. nopeudesta niin tuli hiukan orpo olo pyörän vähän vempuloidessa.
Eli tähän tarkoitukseen ohjausiskari
biggrin.gif

Veikkaan, että sen ja muidenkin ajettavuuteen vaikuttavien lisävarusteiden tarve käy melko vähäiseksi viranomaisten toimesta, jos aiot ottaa kokeilut tavaksi...

Itselläni Trumppa on kerran meinannut soratiellä lähteä käsissä kohtalaisen rajun woblauksen seurauksena. Mopo vatkasi mutkasta lähtiessä pitkän vesilätäkkö rivin reunasta reunaa. Tästä selvittiin tiukalla otteella, hartiat tosin olivat hetken aikaa varsin hierotut. Eipä RS mikään enduro olekaan, eikä vaimentimellakaan siitä sellaista saisi...

tounge.gif

Eli tähän tarkoitukseen ohjausiskari  
biggrin.gif

Veikkaan, että sen ja muidenkin ajettavuuteen vaikuttavien lisävarusteiden tarve käy melko vähäiseksi viranomaisten toimesta, jos aiot ottaa kokeilut tavaksi...
Kyllä juu jos vaan kotimaassa ajelee. Mutta autobaanoilla eri juttu.

Back