• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ohjelmoitava sytkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kwak750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hattua täytyy nostaa ja
bowdown.gif
luovuudelle ja pelottomalle asenteelle, ei tule tuolla sisulla ihan heti seinä vastaan! Tsemppiä vaan, kun ei oikein ole tuota rahaakaan antaa...
smile_org.gif
Jos toimisin "oikeana" maahantuojana niin saattaisin jopa jonkun euron sponsoroidakin.
wink.gif

mä oon kans ihan "kisällinä" seurannut mikä Sputnik06 tästä vielä kasautuu
wink.gif

Teehän kunnon raportti nettiin kun saat vekottimen sitten kukkumaan.

Ootko huomannut, että sulla on lähtenyt mopo käsistä, ja aika reippaasti sen darran kanssa.
cool.gif
062802moto_prv.gif
Onko?
cool.gif

täytyy vissiin vähän rauhottua..

Vielä puuttuu kamaa.. IC pitäis teettää, WB-lambda, mutta ei tohon enään niin kauheesti mene.
cool.gif

Toi lambda on jo periaatteessa tilattu mikäli ehdin messiin tohon kimppatilaukseen.

Mitäs näitä jäähdytin putkia oli? pro-turbo on pois suljettu (SIKAhinnat)

Toi mun tarvitsema ic on niin pieni, että tuskin siitä nyt 300egee köyhtyy..

Ootko huomannut, että sulla on lähtenyt mopo käsistä, ja aika reippaasti sen darran kanssa.
cool.gif
062802moto_prv.gif
Onko?
cool.gif

Vielä puuttuu kamaa.. IC pitäis teettää, WB-lambda, mutta ei tohon enään niin kauheesti mene.
cool.gif

Toi lambda on jo periaatteessa tilattu mikäli ehdin messiin tohon kimppatilaukseen.

Minkä kokosta Cooleria oot tarvimassa?

Mulla ois ylimääräsenä suuruusluokkaa 25x20cm oleva kenno. Tarkkoja mittoja en jaksa muistaa, mutta voin käydä mittaamassa jos kiinnostaa. Se on peräisin Nissan 200SX:stä mihin se on alimittainen, mutta sun dr:ssä tehoa on suuruusluokkaa puolet nissanin tehoista joten tuo saattaisi hyvinkin riittää.

cool.gif
062802moto_prv.gif
Onko?
cool.gif

cool.gif

Mulla ois ylimääräsenä suuruusluokkaa 25x20cm oleva kenno. Tarkkoja mittoja en jaksa muistaa, mutta voin käydä mittaamassa jos kiinnostaa. Se on peräisin Nissan 200SX:stä mihin se on alimittainen, mutta sun dr:ssä tehoa on suuruusluokkaa puolet nissanin tehoista joten tuo saattaisi hyvinkin riittää.
Hommasin jo ICn..

alumiininen "bypass" venttiili, 40mm alumiinimutkia ja putkea tarvis seuraavaks.
cool.gif
Mistä antureita & AMP liittimiä voi ostaa.. eli lähinnä imuilmanlämpötila & moottorin.

cool.gif
062802moto_prv.gif
Onko?  
cool.gif

cool.gif

Hommasin jo ICn..

alumiininen "bypass" venttiili, 40mm alumiinimutkia ja putkea tarvis seuraavaks.  
cool.gif
Mistä antureita & AMP liittimiä voi ostaa.. eli lähinnä imuilmanlämpötila & moottorin.
Kyseles Partco

Anturit vaikka Motonetista.
Cossun / Lancian antureita käyttävät jonkun verran autojen mega-asennuksiin. Vesi: 37-3320, Ilma: 37-3322.

Liittimet Vaasan Elektroniikka Keskus Oy. Sieltä löytyy AMP Junior Timer liittimet antureille ja SuperSeal-liittimet johdotukseen (jos tarvii jatkoksia).

njaahas toi partco näyttääkin hyvältä mestalta! Stadissakin vielä!

cool.gif
Onneks jäi yhdestä autoprojektista tollasen aika uuden vehkeen täydellinen johtopakka! Löytyy vaikka mitä liitintä, ei joudu sentään ihan kaikkia ostaa.
cool.gif

Täytyy käydä hakemassa motonetistä noi anturit, jos niitä käytetään kerta pal, niin luulisi löytyvän helposti kalibrointi tiedot!
cool.gif

Back