Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko?Ootko huomannut, että sulla on lähtenyt mopo käsistä, ja aika reippaasti sen darran kanssa.![]()
![]()
Minkä kokosta Cooleria oot tarvimassa?Onko?Ootko huomannut, että sulla on lähtenyt mopo käsistä, ja aika reippaasti sen darran kanssa.![]()
![]()
![]()
täytyy vissiin vähän rauhottua..
Vielä puuttuu kamaa.. IC pitäis teettää, WB-lambda, mutta ei tohon enään niin kauheesti mene.![]()
Toi lambda on jo periaatteessa tilattu mikäli ehdin messiin tohon kimppatilaukseen.
Mitäs näitä jäähdytin putkia oli? pro-turbo on pois suljettu (SIKAhinnat)
Toi mun tarvitsema ic on niin pieni, että tuskin siitä nyt 300egee köyhtyy..
Hommasin jo ICn..Minkä kokosta Cooleria oot tarvimassa?Onko?Ootko huomannut, että sulla on lähtenyt mopo käsistä, ja aika reippaasti sen darran kanssa.![]()
![]()
![]()
Vielä puuttuu kamaa.. IC pitäis teettää, WB-lambda, mutta ei tohon enään niin kauheesti mene.![]()
Toi lambda on jo periaatteessa tilattu mikäli ehdin messiin tohon kimppatilaukseen.
Mulla ois ylimääräsenä suuruusluokkaa 25x20cm oleva kenno. Tarkkoja mittoja en jaksa muistaa, mutta voin käydä mittaamassa jos kiinnostaa. Se on peräisin Nissan 200SX:stä mihin se on alimittainen, mutta sun dr:ssä tehoa on suuruusluokkaa puolet nissanin tehoista joten tuo saattaisi hyvinkin riittää.
Kyseles PartcoHommasin jo ICn..Minkä kokosta Cooleria oot tarvimassa?Onko?Ootko huomannut, että sulla on lähtenyt mopo käsistä, ja aika reippaasti sen darran kanssa.![]()
![]()
![]()
Mulla ois ylimääräsenä suuruusluokkaa 25x20cm oleva kenno. Tarkkoja mittoja en jaksa muistaa, mutta voin käydä mittaamassa jos kiinnostaa. Se on peräisin Nissan 200SX:stä mihin se on alimittainen, mutta sun dr:ssä tehoa on suuruusluokkaa puolet nissanin tehoista joten tuo saattaisi hyvinkin riittää.
alumiininen "bypass" venttiili, 40mm alumiinimutkia ja putkea tarvis seuraavaks.Mistä antureita & AMP liittimiä voi ostaa.. eli lähinnä imuilmanlämpötila & moottorin.![]()