• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olan yli....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JinX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, pyrin olemaan aina kartalla siitä, miten takaa tulevat ovat sijoittuneet ja haluaako joku mahdollisesti ohi. Tuleehan noita yllätyksiä jatkuvasti, mutta ainakin kaistaa vaihtaessa on kyllä aina hyvä varmistua ettei tuuppaa itseään auton keulaan... Yhtä tärkeää on mielestäni se, ettei jätä itseään muun liikenteen kuolleisiin kulmiin. Yritän näyttää suuremmalta kun olen.

onkos toi sama auto mistä näkyy pikkuisen katonkulma oikeassa reunassa. ton pikkupeilin mukaan kun kattoo niin siinähän ehtii hyvin vaihtaa kaistaa sen eteen,vaikka vissiin todellisuudessa taitaa olla rinnalla
nixweiss.gif
tuosta johtuen amerikkalaisten rakkineiden peilien laseissa onkin teksti: "warning! Some bloody idiot has scribbled so much text all over this mirror that it is hardly possible to see any objects behind"

Eilen oli toisinpäin tilanne pirun lähellä.
sad_orig.gif

Ajoin pyörällä vasempaa kaistaa ja oikealla kaistalla vanhempi mies henkilö alkoi siihen malliin pyörimään penkillään, että katsoin parhaaksi ottaa hiukan vauhdista pois ja jäädä hiukan taakse tarkkailemaan mitä se meinaa tehdä.

No, setä tuli keskelle kaistoja, vilautti vilkkua kerran ja tuli reilun metrin mun etupyörän eteen. Kertaakaan ei sivuille vilkuillut. Taustapeiliin katsoi useampaan otteeseen kun oli päässyt eteeni.
veryangry.gif

Tarkkana saa olla, puolin ja toisin. Ettei itse aja kenenkään yli ja ettei kukaan aja itsesi yli.

RvN kertoo juurikin oleellisen ajettaessa useampi kaistaisilla väylillä! Seuratkaa mitä muiden ajoneuvojen kuskit puuhaa siellä ohjaimien takana!
sport05.gif
Ei tule niitä muka yllätyksiä jatkuvasti..

Ammattiautoileva isäukkoni:

"Jos ei käänny niska, ei käänny ohjaustankokaan, ...kele" !

Oikeassa on.

...Peilissä ei näkynyt mikään...joskus kuultu selitys
confused_orig.gif

Nämä nykyfillareiden peilit ja mininivilkut päivänvalossa ovat ihan
hanurista. Kyllä siinä täytyy pään taajaan pyöriä jotta näkisi takaa tulevat, jotka taas eivät näe ,onko edelläajava minivilkkukuski mahdollisesti kääntymässä. tämä siis auringossa.
Autojen uusi valomuoti, eli LED-valot, varsinkin talvella, kuuluvat
toisiin foorumeihin.

Back