• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko ajanut kännissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meisseli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut kännissä? - ..Moottoripyörällä (yli 0,5 promillea)

• Olen, ja olen myös jäänyt kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole

Ääniä: 2 66,7%
  • Olen mutta en ole jäänyt kiinni

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Ei ole kännissä tai humalassa tullu pyörällä ajettua ja epäilen, että en oo jääny mistään paitsi..
tounge.gif

Joskus mopolla tuli ajettua kännissä siitäkään muuta seurannu kun katkennut kytkinkahva.
sport05.gif

Jos multa kysytään, niin jokaista kännissä ajavaa pitäisi vetää niin kovaa turpaan ettei ko. idiootti edes kävele pariin viikkoon.

olen pitänyt 0 linjan kun pyörällä ajelen!!otetaan sit kun päästään määränpäähän.
062802moto_prv.gif

Harva se päivä tulee ajeltua kapuloissa autolla. Mopolla vähän harvemmin. Tuleepahan ajeltua siistimmin ja turvallisemmin, kun tietää olevansa puolikuntoinen.

olet sä ek vitun viisas, toivottavasti et ole jälkeläisiä tehnyt,helvetin räkänokat ettekö vois lopettaa itsenne niin ei tulis muille murheita touhuistanne.vanhempasi lukisivat kai ylpeinä näitä paljastuksianne.sinäkin varmaan itket pienimmästäkin sinuun kohdistuvasta vääryydestä mutta omia tekemisiäs ei tietenkään voi vääräksi myöntää.helvetti ku jäisit jonku kännikalan alle ja halvaantuisit,siinä sitä sitten miettimistä.teidän puuhistanne kun kärsii AINA SIVULLISET.toivottavasti operaattorit poistaa tän ketjun ettei tuollaiset vitun märkäkorvat voi täällä elvistellä rattijuopumuksillaan
Höpöhöpö tässä mitään elvistellä. Ihan samalla syyllä voisi sanoa, että kuole pois, niin on enemmän tilaa kännissä koheltaa.

Liikenteessä aina 0% humalassa mutta silloin tällöin tullut 150cc samurailla ajettua mettässä vähän kovemmassa maistissa,ei semmoista kyytiä selvinpäin kestä
biggrin.gif

Eipä tuu ajettua maisteissa. Tänä kesänä on tuo olut maistunu niin hyvin ja hartaasti että bensaa ei ole juuri kulunut eikä kilometrejä kertynyt.
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Olen yrittänyt nollalinjaa pitää. Hyvällä menestyksellä jopa. Meillä työnantajakin on alkanut pitämään yllätyspuhallutuksia työvuoroon tuleville, firmassakin kun on nollatoleranssi. hyvä hyvä.   

ja oonhan mä kerran kotilolla teknisesti ottaen ajany kännissä. olin menossa juhannuksena yhdelle mökille vuorokautta muuta poppoota myöhemmin ja arvasin että heti kun auto pysähtyy pihaan alkaa jonkun taholta hirveä kärttäminen että pitäisi päästä kylällä käymään, lähe heittään kun oot vielä ajokunnossa. no paria sataa metriä ennen mökin pihaa vetäsin sitten erittäin pitkät ryypit ginipullosta ja vasta sitten körötin mökin pihaan asti. ei kerennyt itseasiassa edes autoa sammuttaa kun oli eka sankari ovenkahvassa että kävästää kylällä yhdellä olusella. kyllä naama venähti kun näytin puoliksi hörpättyä pulloa ja sammutin auton
cool.gif

En ole ajanut moottorikäytöisellä kulkuneuvolla kännissä, polkupyöräähän ei lasketa  
wink.gif
.

Mulla on rikos selkeästi vanhentunut.

Noh, kevytmoottoripyörällä kaveri oli kuskina. Itselläni mukana sisäisesti nautittuna pieni pullo koskenkorvaa. Päädyttiin sitten montulle ja rupes harmittamaan kun kaveri ajoi MUN endurolla kovaa ja kivaa. Mä sanoin: Mä kans! Kaveri: En anna! Piiiiitkä selvittely ja avaimet mulla. Noh, tietysti eka kierros hiljaa ja sitten lämä auki... Turvalleen... Ei käynyt mitään vakavampaa.

Sen jälkeen tietty nollatoleranssi, ei edes kepardin kepardia liikenteessä. Mitä tästä opimme? Emme juuri mitään, mutta aika järjetöntä oksentaa tämäkin tarina näppikseltä 2 %0:a nauttineena. Täytyy muistuttaa, että ainut tänään ajanut oli kuitenkin taksi.

Vastasin kuitenkin, että en, koska liikenteessä ei olisi tullut mieleenkään. Kele! Että ihminen voi helposti olla tyhmä nuorena.

En ole enkä aja, mutta kerran kyytis olen ollut kännis, eikä kuskin selväpäisyydestäkään ihan takuuseen mene. karmeeta oli.

Back