• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oletko korottanut/nostanut perää ? miten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ajuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ajuri

New member
Olen ajattelut hankkia Lucasin koiranluut joilla Thunderacen perän pitäisi kohota 40mm, mitenkähän se vaikuttaa sivuseisontatuen käyttöön? Vielläkö pyörä pysyy tukevasti pystyssä?
lookaround_orig.gif

Veturin koipeen hitsattiin 25mm lisäpituutta. Aavistus liikaa nykysäädöille, mutta onpahan varaa vielä vähän korottaa. Hyvin pyöräkohtaista, miten kenossa mopo sitten seisoo ihan vakiosäädöissä.

Tuon jalanpidennyksen teetin suosiolla samaan aikaan kun perännostonkin, koska veturi on jo vakiona hyvin kallellaan. En lähtenyt edes kokeilemaan vakiokoivella korotuksen vaikutusta.

Kawan perä nousi n. 3cm. Kyllä se sillä jalalla vielä pystyssä pysyy, mutta aika hurjan kallellaan se seisoo. Tuli kuitenkin hepattua vähän isompi lätkä siihen päähän, ettei jalka mene vahingossa asfaltista läpi...

Olen ajattelut hankkia Lucasin koiranluut joilla Thunderacen perän pitäisi kohota 40mm, mitenkähän se vaikuttaa sivuseisontatuen käyttöön? Vielläkö pyörä pysyy tukevasti pystyssä?
lookaround_orig.gif
Teetä ite ne luut jossai pajalla. Itse nostin fasun perää luilla 3-4cm jonka vaikutuksesta keskiseisontatuella sai heittää telkkää. Sivutuki toimii, mutta aika kenossa mopo seisoo. Jalan alle vois hitsata jonkun ison mutterin esim, tulis varmaa v*n hieno
smile_org.gif

Ulkonäkö parani aika kivasti
tounge.gif

Onko tuosta perän nostamisesta jotakin suurta hyötyä taikka haittaa? Ulkonäköhän siinä kohenisi ainaskii...

Back