Tilanteen mukaan, taajamassa rauhallisemmin.
Pyrin olemaan mahdollisimman vähän kenenkään tiellä, kaupassa en jää maitohyllyille/ovensuuhun pitämään palaveriä vaikka pysähtymistä ei ole liikennemerkein kielletty. Eli joskus ohitetaan, joskus mennään virran mukana, joskus jelpitään toisen ohitusta.
Jos ei poliisia näy, on stop-merkit kolmioita, jos on tarvis pysähdyn kolmiollekkin....ei sitä mun tähden tartte stop-merkiksi muuttaa.
Vähän olen sitä mieltä, että jos ihan joka automatkalle osuu kahjo kanssakulkija ei ehkä olla luomassa sitä joustavaa (turvallista) liikennekulttuuria.
Vaikka kaikki nopeuskyltit revittäisiin puis varmaan ajelisin taajamassa samaa vauhtia kuin nytkin, ulkopuolella tod.näk. reippaammin, tuskin(motaria lukuunottamatta) kuitenkaan huomattavasti reippaammin (ainakaan kotilolla).
Pyrin olemaan mahdollisimman vähän kenenkään tiellä, kaupassa en jää maitohyllyille/ovensuuhun pitämään palaveriä vaikka pysähtymistä ei ole liikennemerkein kielletty. Eli joskus ohitetaan, joskus mennään virran mukana, joskus jelpitään toisen ohitusta.
Jos ei poliisia näy, on stop-merkit kolmioita, jos on tarvis pysähdyn kolmiollekkin....ei sitä mun tähden tartte stop-merkiksi muuttaa.
Vähän olen sitä mieltä, että jos ihan joka automatkalle osuu kahjo kanssakulkija ei ehkä olla luomassa sitä joustavaa (turvallista) liikennekulttuuria.
Vaikka kaikki nopeuskyltit revittäisiin puis varmaan ajelisin taajamassa samaa vauhtia kuin nytkin, ulkopuolella tod.näk. reippaammin, tuskin(motaria lukuunottamatta) kuitenkaan huomattavasti reippaammin (ainakaan kotilolla).







suomen nopeusrajotukset (taajamien ulkopuolella) on tehty sen mukaan että valtio sais mahdollisimman paljon sakko tuloja ei minkään muun takia.