• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

road closed

New member
uusi ketju saako kannatusta ??
olinko se minä tänään kuopio motari,ajoin siilistä kuopioon jonkin uuden yamahan perässä,ääntä läx jammusta mukavasti avatessa,siis reitti siilinjärvi kuopio(mp-mäyttely)-siilinjärvi-lapinlahti-varpaisjärvi

Olinko se Minä?
Tankillisen fossiilisia polttoaineita hupikäytin Varsinais-Suomen mutkilla. Ja olitko se Sinä, Sinä, Sinä jne. jotka olitte samoissa puuhissa?
smile_org.gif

Olinko se minä joka emännän kanssa paheksuen katsoin kahta keulivaa kaverusta sunnuntai-iltana Auran ABC:n pihalla n. klo 20?  
biggrin.gif

Olinko se minä, joka vetäsi uuden nahan niskaan ja totesi kilometrin jälkeen ettei tällä reikäkudelmalla vielä tarkene.
biggrin.gif

...ja kotiin...

Olinko se minä, joka toimin illan perheen taksikuskina shoppailuilla ja mietin, että voisin olla jossain ihan muualla???

Olinko se minä, joka totesi tämänkin topicin täysin naurettavaksi ja turhaksi, mutta osallistui silti kirjoittamalla aiheeseen liittyen tekstinpätkän, jossa kertoi Buelin uudesta akusta ja pikasiirtymisestä duunista treenikselle puolen tunnin päästä?

olinko se minä joka tänään melkein otti lipat hiekkatien risteyksessä,nytpähän tiedän mitä tarkoittaa se ^hui saatana^
omg.gif

Joka jyräytti kierroksia parkkipaikalla ja täten esti auton peruuttamasta etupyörän päälle,kun yllättäen kytki pakin päälle huomattuaan vapaan paikan
biggrin.gif

kuski kyllä tuli pahoittelemaan tilannetta ja onnitteli kun kerrankin äänekkäästä pyörästä oli hyötyä
tounge.gif

Olinko se minä, jonka ajofiilikset meni täysin tänään miekkamopojen liiallisen näkyvyyden takia... ? Ihan helmeä ajella rajoitusten mukaan !
033102bebe_1_prv.gif
biggrin.gif

Niin että olinko se minä jolle avulias transporter kuski vilkutteli valoja ennen Painaanmäkeä
smile_org.gif
kiitos sulle
bowdown.gif

Kuka mahtoi olla upean keltaisessa prätkässä ja mustas asus taipalsaaren tiellä. Ohitit miut reippaassa vauhdissa. Kahteen kertaan. Meinasin lähteä ohittamaan. Mutta siä kerkesit ensin miun ohi.
smile_org.gif

Olinko se minä jolta loppui tänään bensa motarilla 2 km ennen Heinola E liittymää?
facepalm.gif

Olinko Se Minä joka askarteli loobmanin kanssa ja onnistuneen nippusideasennuksen jälkeen huudatti pyörää sandelssi kädessä
033102beer_1_prv.gif

Olinko Se Minä joka askarteli pro-oilerin kanssa ja onnistuneen asennuksen (2 päivää ) jälkeen huudatti pyörää karhutölkki kädessä
033102beer_1_prv.gif

Olinko se minä, joka ajoi elen pilkulleen nopeusrajoitusten mukaan?

033102bebe_1_prv.gif
<-- takana ajaneelle salapoliisiautolle
tounge.gif

Olinko se minä joka kyyditsi 600 giksulla kaksimetristä kaveriani lähes 300km mutkapätkiä pitkin? No olin
crazy.gif

Back