• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olinko Se Minä ?

Saan kaverin tuomaan paikkavaahtopullon. Katsotaan toimiiko se kun apu saapuu puolen tunnin päästä. Lämmin kiitos avun tarjouksesta!

Ja kotiin nilkutettu. Hyvin teki tehtävänsä Bilteman paikkavaahto. Sihisi selkeästi reiästä ulospäin, mutta silti piti ihan ok. Pelkän pullon paineilla sai renkaaseen riittävästi ilmaa. Pitää alkaa katselemaan uusia kumeja verkosta ja miettimään kuinka paljon jakossa street tripleä vie kahva edellä soratellä :kääk:

Olinko se minä, joka päätti ajokautensa noin viiden metrin ajon jälkeen tyylipuhtaaseen kylkimyyryyn? Kyllä, se olin juuri minä! Tilastotappiot olivat onneksi lähinnä henkistä laatua. Eipä tullut mieleen, että tie on peilijäässä kun lämpötila on +4 ja vettä tulee kuin esterin perseestä.

Olinko se minä kuka juuri möi prätkän pois, kun parhaat ajokelit alkamassa? Ja pari kk sitten ostin uudet nahkaiset ajokamatkin..

:tyhmäminä:

Olinko se minä joka kippasi nupukivetyksellä pyöränsä kyljelleen.. Jep. :pissed:
Torilla routa nostanut kiviä koholleen, pyörää peruuttelin päälläistuen parkista ja yhtäkkiä ei ottanutkaan jalka maahan. Vieläkään en käsitä miten sain pompattua molemmat jalat samalle puolelle pyörää kun lähti kallistumaan. Peukalonhangassa mustelma ja toinen hauis väännöstä pumpissa, sain hidastettua hyvin. Stanan raskas tommonen 200kg rautaa ja muovia. :blink:

Mies ei edes kuullut kolahdusta kun prätkä kellahti, eli se tuli käytännössä laskettua maahan.. Onneksi olin salamana tappokytkimellä ja toisaalta punkeamassa prätkää pystyyn ennenkuin kukaan näki.. No, ei se noussut :sad:. Olisi pitänyt miettiä miten nostetaan, ei siinä "eihänkukaannähny"-kohdassa edes ehtinyt ajatella.. Mies nosti prätkän pystyyn, yllättävän pienillä vaurioilla selvittiin. Sarvenpääpainossa pieni naarmu ja moottorin alareunassa. Luojankiitos tankki yms värimaaliosat on kunnossa. Vaikka vtutti siltikin niinkuin sitä pientä oravaa jolla oli hammas katki ja käpy jääs.

no minähä se.

eile mikkelissä menin viisastelee kolmelle bemarikuskille jotta mp-parkki on torin toisella laidalla... jotta tässä kohtaa saapi lapun kahvaan saletisti

pari gessua ja sit joku rt tai lt minä ku noista tiedä

Joka kävin tänään tutustumassa keppanakellarin ruokaan...paikkana ihan ok, sapuska....hmm,no joo,eka ja vika.

Back