Olipas jollakulla kiire...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikatossa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikatossa

New member
Ajelin kotilolla tossa abaut 18:30 aikaan sinistätietä pielaveden ja keiteleen välillä ja taakseni ilmestyi kuin tyhjästä musta kawa... Lähdin sit ohittamaan edellä ajavaa autoa niin tämä motoristi sitten päätti kans ohittaa, olin ohitettavan auton rinnalla kun kawanakki pyyhkäsi minunkin ohi
crazy.gif
TODELLA hienoa, sit veti varmaan niin paljo ku mopo kulki ja pyörä vatkas hulluna alla
062802jumpie_prv.gif
vaatetuksena kawan takki ja ilmeisesti farkut... Ei ihme että kotilokuskit ei pidä pyöristä jos noin ajellaan kovinkin yleisesti. Ei mun kohille oo tollasta vielä sattunu, olinpa sit liikkeellä pyörällä tai kotilolla. Voi voi
confused_orig.gif

Joidenkin mielestä ilmeisesti reipas ja reilu motoristi, joita jotkut vetomiehiksi kutsuvat.
Joidenkin mielestä vastuuton ja typerä kusipää.

Kuka sitten on oikeassa....?
sad_orig.gif

Ajelin kotilolla tossa abaut 18:30 aikaan sinistätietä pielaveden ja keiteleen välillä ja taakseni ilmestyi kuin tyhjästä musta kawa... Lähdin sit ohittamaan edellä ajavaa autoa niin tämä motoristi sitten päätti kans ohittaa, olin ohitettavan auton rinnalla kun kawanakki pyyhkäsi minunkin ohi  
crazy.gif
Huh kaikkea sitä... Itse olin tänään kawalla joskus puol seiskan aikaan ajelee sinistätietä. Laitoin ajoissa vilkun ja olin lähdössä ohittamaan kahta edellä madellutta autoa. Yhtäkkiä tää taaempi kotilo vetää mun eteen! Kiskoin sit sinkin kireelle, ja katosin turvallisen matkan päähän tosta taliaivosta.

Ei vaan.. en ollu siä päinkään.
wink.gif

Noista pääsee eroon kun ajelee samoin kun räikkönen lämmittelykierroksella... Ei vainkaan yritetään pysyä hengissä, kotilolla ja mopolla!

Voe hurja.
Taas olis saunan takana tilaa.
Olis saattanut vaikka joku juosta alle, ei mitään järjen käyttöä, kyllä pitäs nostaa mopokortit 45v ja maksimissaan 50v.
Eniten tässä kyllä korpee se et Tapiola lähetti vakuutus laskun, todennäkösesti tuomoisten kuskien takia vakuutukset on niin hirveitä.
Vielä kun olis ajanut keula ylös kytkettynä niin olis ollut kynttilä ketjun paikka.
eek.gif

Mua ihmetyttää tässäkin tapauksessa lähinnä se, että joku jaksaa vaahdota tommosestakin tilanteesta internetissä. Ihan normaalilta ohitukselta toikin vaikuttaa. Mikä siinä nyt niin kamalaa oli, että piti meitä muitakin asiasta tiedottaa?

tohon alkuperäseen aiheeseen vielä pieni orava vaikka juoksemaan tien poikki....niin pelivara on aika vähissä...riskin otto tuskin kannattaa,tuskin koskaan tiellä=)

Niin, tulee sitä joskus harvoin kahvaa kierrettyä kolmannelle sadalle, mutta katson kyllä, ettei muuta liikennettä ole vaara-alueella eikä risteäviä sivuteitä. Toivottavasti ei tutkaakaan...

Miksi sillä ohituskaistalla pitää ajaa niin s**tanan hiljaa? Jos mennään ohi niin mennään ja sitten takaisin oikealle kaistalle... Olisi myös hyvä seurata kiilaako jonkun eteen kun vaihtaa kaistaa. V*tuttaa kun ajaa motarilla 140-150km/h ja joku tumpelo kotilokuski aina nykäsee eteen juuri kohdalla. Ohittaisin itsekin vastaavassa tilanteessa jos tilaa olisi tarpeeksi
062802jumpie_prv.gif

Ohi vaan niin saatanasti,sitä vartenhan se pyörä on hommattu,kaikki tunarit kotiloilla ajais sitä taloudellisuusajoonsa yöllä :vi**ttaa:Ohi vaan mahdollisimman läheltä ni pappa kusee housuunsa
kaboom.gif

Back