• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olis kiva omistaa II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxkari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lista on lyhyt ja niiiiin vaatimatonkin...
biggrin.gif

<a href="http://www.twowheelcenter.fi/twc/mpmessut/CafeR.html" target="_blank">Benelli TNT Cafe Racer

</a>MV Agusta F4S Tamburini

KTM 525

HD V-ROD
Toihan oli mun lista!! Tai ainaki melkein..
Tuon agustan vaihtaisin Ducatin ST4:seen, ku ei ihan noin kyykyt niin nappaa.. Paitsi sitten jos vielä noitten jälkeen niitä miljuunia jäi, niin voishan tuommosenkin yhen kavereille lainattavaksi hommatakki
tounge.gif

Hm... lottovoiton sattuessa mun 225-neliöisestä talli-treenikämppä-sauna-makuuhuone -kompleksista löytyis vähän pirunmoinen joukkio työkaluja ja laitteita, sekä nykyisen mopon lisäksi se 80-luvun Zeta jota kävin eilen koeistumassa tai joku muu vastaava. Ehkä myös yksi allroad-härveli, ja kun ei noista kuitenkaan voi ajaa kuin yhtä kerrallaan, niin sellasena "kun-kaikki-muut-on-osina" -ajopyöränä olis sitten Trumpan Speedy. Plus lullat päälle: Trumpan Spitfire, ja joku kauppakassi tyyliin Challenger tai Cuda...

Nojoo. Jos jatkais näitä töitä että sais ees tuon nykyisen pidettyä

ghostface.gif

...jaa haaveilen...no AJASTA! Olisipa vaan aikaa leikkiä kaikilla leluilla, vaan niinpä se taitaa olla, että kun vihdoin on varaa hankkia leluja, niin aikaa ei ole niillä leikkimiseen!
sad_orig.gif

"Kyykkyt": Aprillia RSV Nera, Suzuki GSX-R 750
Nakut: Bimota Tesi 2D, Kawasaki z 1000,
Kura: KTM SX520,
Rata: Yamaha R1
Custom: Triumph Rocket
Tourer: BMW R1200RT

Siinä mun kirjava valikoima, mitkä kelpais. :]

MV Agusta Tamburini
Buell Lightning
998 Matrix Ducati
999 R Ducati
HD Sportster

ja nykyinen 748 Ducce tietysti kunniapaikalla!

toi noi
1. Oma Z 750
2.Kawerin Z750
3.Jawa 150
4.Dnjepr
4½.Royal Enfield
5.mammalle GoldWing
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

honda Fireblade -05
sitte 999(s)? kö mikä voitti sen lambon radalla.

Talveksi ja sateisille kausille ferrari, melkein yks lysti mikä kuhan on uus.
biggrin.gif

ja eiku
062802moto_prv.gif

No oma talo riittävän suurella tallilla, sinne vaikka Honda VTX 1300c ja Nissan 350Z. Ja muutama täysjousitettu maastopyörä että pääsee harrastamaan ruumiinkulttyyrejä
biggrin.gif

Kyykyt:kawa zx10r ja 12r
Perinteiset:yamaha mt-01
Klassikot:kawa gpz 750 turbo
Matka:honda gold wing
Metsään:ktm adventure
Kustom:triumph rocket III
Kotilo:nissan murano sekä mercedes-benz slr mclaren

Lelulista:

Manseraati GT3200 vm2000..öh hups.. siis pyöriä:

Dukaatti 999RRRR tai joku semmone tai ehkä Tamperiini MVakustaki hätätapauksessa..

Sitte tietty HD Softail lassikko, joku vanhan näköne kaunis peli valkosivurenkailla ja pinnavanteilla. (Vrotikuume meni jo ohi..)

Ja sit mä heräsi ja oli silti iha kiva pihan koristelu, eli ST4s ja -75 Tuutti ja sitte toivon lisää aikaa kuten joku edellinenki.

Kaikki ei oo rahasta kii, muistakaa se.
062802moto_prv.gif

750 gixxeri k4,
blush.gif
mjaa mutta sehän mulla jo onkin, HEH HEH
biggrin.gif
. vaan vähän realistinen....kun ei mulle sitä lottopottia kuitenkaan tule....
confused_orig.gif

Jos rahaa ois nii Rex sais aivan perkkeleesti (kallista)palikkaa koneeseen ja alustaan. Noin ihanasta pyörästä en luopuis.
inlove.gif
Muita pyöriä tulis kyllä isoon talliin Rexin seuraks.

Kuten Rocket III turbolla, "joku" HooDee, Kawa 1300 Voyager sohvapyöräks, MT-01 stage kolmosella, iso ykspyttynen nelari enska ja autoiksi Aston Martin Vanquis ja joku neliveto farkku ja -pickup ja ja ja..... mutta kun ei niin ei...
bawling.gif
tounge.gif

Hih, kiva ajatusleikki - tän daamin tallistä löytyis sitten:
- Ducati Monster 1000
- Yamaha FZS 1000
- Honda VFR800 VTEC ABS (eli rakas Vifferinikin vaihtuis uuteen ;-)
- ja tietty polkupyörän vielä hankkisin...
wink.gif

Back