• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olisitko tullut Tasariin..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miqa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Olisitko tullut Tasariin.. -

• En

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä

• Olin siellä

• Ääniä yhteensä
    0

Miqa

New member
Olisitko tullut Tasariin jos mökkipaikkoja olisi ollut enemmän? Jotenkin tuntui sille että sinne olis voinu tulla enemmänkin porukkaa mikäli olisi ollut majoitustilaa (mökkejä), tätä mieltä oli muutama muukin. Jotain voi päätellä myös siitä että mökit tuli 20 min. täyteen ja sitten talousrakennusta ja kotaa tuumaillaan päivätolkulla..

Itse nukuin sen mitä nukuin talousrakennuksessa, ihan kelvollinen mulle, mitä nyt se kuorsaus...  
baaa.gif
Mutta minkään teltan kanssa en olis kyllä alkanu säätään. Vaan lieneekö meillä juuri valinnan varaa tapahtumanpaikan suhteen?

Look, who's talking...
Mösjöö itse ja Motari taisivat olla ne "ahkerimmat" savotassa... Siihen malliin se saha soi...
wink.gif
biggrin.gif

Olisihan síellä varmasti ollut enemmän porukkaa mikäli mökkipaikkoja olisi ollut enemmän tarjolla. Tosin kota ja talousrakennus on aivan kelvollinen vaihtoehto nukkumiseen, eikä muuten orgin bileisiin mennä nukkumaan
tounge.gif

Eikä tuollaisia leirintäalueita ole hirveästi mihin pääsisi yli 100 ihmistä sisämajoitukseen. Tai onhan niitä, mutta sellaisia mitkä ottavat tämän porukan vielä seuraavana vuonna uudestaan, tämä porukka kun ei ole niitä hiljaisempia.

Ajankohta ei olis ollut mulle sopiva muutenkaan, joten ohi meni joka tapauksessa tältä vuodelta. Toisaalta, jatkoa ajatellen, mökkivaihtoehto kiinnostas ehkä eniten.
cool.gif

Tärinästä ja tutinasta päätellen olen ollut paikalla, joten raksi tuonne viimeiseen kohtaan.

Miqa, olet oikeassa ja uutta paikkaa on hiljalleen kartoitettu viime talvesta lähtien, yhtenä suurimpana syyynä juuri tuo mökkipaikkojen vähyys. Työ on edelleen käynnissä ja katsellaan tuottaako se tulosta.

Olemme myös miettineet josko valtio tukisi hieman näitä tapahtumiamme, koska näiden avulla saa yhdessä viikonlopussa tehokkaasti testattua sekä hätäkeskuksen että virkavallan / hoitohenkilökunnan tehokkuuden alueella
biggrin.gif

Tänä vuonna ei olis osallistuminen ollut mahdollista mutta ensi kertaa varten pitääkin järjestellä asiat paremmin. Ja toivottavasti mökkipaikkoja on riittävästi
smile_org.gif

Oishan tuota tultu mutta muut menot meni edelle, majoitus olis ollut tyyliä teltta joten mökkikapasiteetti ei vaikuttanut päätökseen. Mutta kyllä vielä...

Mökkipaikkojen vähyys? Käyttäkää samaa kerrointa kuin mökki 10: kolmen hengen mökkiin seitsemän asukasta
biggrin.gif
.
No, jos kaikki olisivat saapuneet, jääkaappi olisi voitu siirtää terassille.

Joo nukkuminen mökissä ei oo sen parempaa touhua. Meidänkin mökissä nukkui 2 hlöä, veljekset, ja ovet lukossa
biggrin.gif
.
Joten se siitä sängystä... ja seuraava yö vaahtopatja kasassa.

jaah, onneks on tällaisiakin hurjia jotka telttailee niin jää nuita mökkejä jakoon niille ketä niitä tarvitsee.

musta toi leirintäalue oli vallan loistava ja hyvällä paikalla kun lähimmät ruokakaupat on melkeen samalla tontilla.. mutta mikäli ensivuonna tasari on samassa paikassa niin ne liukumäet voisi viedä vaikka piiloon.
withstupid.gif
biggrin.gif

jos taas leirintäalue on liian iso mökkikylä, leviää ja hajoaa osanottajat ns kuppikuntiin sinnetänne, mutta liian isolle alueelle. toi oli alueena hyvä ja porukka oli lähes kokonaan samalla alueella, eli siellä missä tapahtui jotakin. no jaa, mutta tommosia huomioita mä tein, kun vertasin jäljellä olevia muistikuvia muiden kokoontumisajojen tarjontaan.

Look, who's talking...
Mösjöö itse ja Motari taisivat olla ne "ahkerimmat" savotassa... Siihen malliin se saha soi...
wink.gif
biggrin.gif
mitä mitä.. koskaan en oo itteni kuullu kuorsaavan..
biggrin.gif

heh.. ehkä tuohon saatoin syyllistyäkin, kyllä tuota samaa taisi vähän joka punkasta kuulua
smile_org.gif

Hieno reissu oli kyllä, ensi vuonna sitten uudestaan joukolla kuorsaamaan!

jos taas leirintäalue on liian iso mökkikylä, leviää ja hajoaa osanottajat ns kuppikuntiin sinnetänne, mutta liian isolle alueelle. toi oli alueena hyvä ja porukka oli lähes kokonaan samalla alueella, eli siellä missä tapahtui jotakin. no jaa, mutta tommosia huomioita mä tein, kun vertasin jäljellä olevia muistikuvia muiden kokoontumisajojen tarjontaan.
Toi on kyllä totta. Pahkalassa kaikki on samalla alueella, eikä väki jakaannu kovin erikseen. Jos haluaa paeta tätä tuttua ja turvallista porukkaa on Parkanon kuppilat ainakin taksimatkan päässä
wink.gif

Tahtoo noi reissut olla vähän raskaita näin perheelliselle, kun lapset on vielä niin pieniä, äkkiä ne kyllä kasvaa josko sitten ens kesänä pääsis tuleen, ku on alamäkikin.

Back