• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Sinä Busa kuski joka tuli klaukkalan kuonomäentien risteykseen lepsämästä päin, sinut bongasi puusilmäinen Peugeot kuski joka tuli kolmion takaa eikä nähny sua aluksi ollenkaan
withstupid.gif
. Pahoitteluni mikäli nostatin verenpainettanne, turvallisia kilometrejä  
062802moto_prv.gif

Turussa ainakin keskutan alueella monta pyörää liikkeellä tänään
cool.gif
Esim minä olin eilen!
smile_org.gif

Lisäksi bongasin FZR:n, Kawa Zetan ja customin, jonka merkkiä tai mallia en tunnistanut.

Ajelin myös Kakskerran lenkin, mutten erityisesti suosittele vielä. Paikka paikoin oli kovastikin hiekoitussoraa tiellä. Vaan eiköhän se kausi nyt totisesti ole alkanut =)

joka eilen (Tiistaina) körötteli jollain nakulla 1-tietä jostain kehä III:selta landella aina 2-tien ramppiin asti 16.00 aikaan, oliko pyörässäsi jotain vikaa kun valuit 90km/h oikealla kaistalla?

Kuka lienet, RC8 kuljettaja, tänään n.13.00 aikoihin Turun rautatieaseman kohdalla, menossa satamaan päin.

Oliko eilen joku DUcati Diavelilla klaukkalan ylägrillin kohdilla?

Tampereella Särkänniemen kohdilla bongattu eilen viininpunanen 12R ja tänään Turtolassa vihreää 6R Ninja

smile_org.gif

Oma pyörä pysyy kyllä edelleen tallissa, kun on vielä sen verta kylmä, että ajamisesta ei liiemmin voi nauttia...

Jollain valkoisella pikkunakulla (MT-03?, valkomusta Scott rotsi) Vihdintiellä, leikkimässä "mp-kotipoliisia", tukkien vasemman kaistan alinopeutta körötellen...

W-P:kö Malmin Nesteen valoissa? Kateeksi kävi, itse olin kummipojan synttäreille menossa...

W-P:kö Malmin Nesteen valoissa? Kateeksi kävi, itse olin kummipojan synttäreille menossa...
Jepulis, olihan se sit kuitenki pakko hakee mopo tallista jo. 150 kilsaa päästelin tänään isompia teitä. Hyvä keli oli ja siistit tiet.....

Joku tuli vastaan Kehä1:sellä oransilla/kultaisella Varrella.
Staga se ei ollu, enkä minä; olitko se sinä
sport05.gif

Kasitiellä Mynämäen kohdalla risteykseen osui neljä mopotinta samaan aikaan. Olin juuri hakenut pyörän talviteloilta ja ihmettelin, kun mopottimia näkyy enemmän kuin parhaimpina kesäpäivinä. Tätä ennen olin nähnyt yhteensä neljä pyörää koko kevään aikana.

Morottaminen muuten kuuluu kevätmotoristien tapoihin. Jokainen kuski moikkasi ja näitä osui tänään alle tunnin lenkille reilusti yli kymmenen.

Pari .org-morotusta bongattu tänään:
Noin klo 16 Vihtijärvellä Lopentiellä ajoit Klaukkalaan päin tarakkaharakan kanssa vastaan mustalla sorry-don't-know-what-it-was-merkkisellä pyörällä.

Noin klo 17 Ojakkalassa sinisellä FZ6-S:llä (?).

Kohtasin teidät punaisella CBR1000F:llä.

062802moto_prv.gif

Pari .org-morotusta bongattu tänään:
Noin klo 16 Vihtijärvellä Lopentiellä ajoit Klaukkalaan päin tarakkaharakan kanssa vastaan mustalla sorry-don't-know-what-it-was-merkkisellä pyörällä.

Noin klo 17 Ojakkalassa sinisellä FZ6-S:llä (?).

Kohtasin teidät punaisella CBR1000F:llä.

062802moto_prv.gif
Mustallapa hyvinkin kurvasin ja harakkakin tarakalla nökötti. Muutamia satoja metrejä sun edellä pöristeli joku customi..

Sinäkö se W**UN puupää harjoittelit alkavaa motoristin uraasi tänään tuikkaamalla silmät kiinni autoletkan eteen ennen Tuuria Ähtärin suunnasta?
Palailin siinä JyväskylänMoottoripyöräSpektaakkelista kaikessa rauhassa kun saavuit juhlistamaan iltapäivää Jamahallasi. Sen nyt ymmärtää että se vilkku SAATTAA näin keväällä unohtua, mutta pensanhajusta päätellen ryyppy kannattaa otta pois jonkin ajan kuluttua Diversionistakin.
Ja jos ajaa oikeata reunaa 70 km/h 80 alueella, ei ne autot välttämättä ohita noin vaan.

ps. komeesti lepatti farkunlahje gorehousunlahkeesta.

mad.gif

Tänään Turun ohikulkutiellä musta zx12, Raision isossa valoristeyksessä sininen custom (HD?),sama tie turkuunpäin valkoinen kyykky/valkoinen takki, ja nesteentiellä suzuki sv.....ja paljon muitakin..ja pian minäkin
biggrin.gif

Monta mopoa bongattu tänään kaivarissa.
Ja yksi jäi mieleen, masalassa joku moikkasi mua mustasta mersusta pelkääjän paikalta, olitko se sinä?
biggrin.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back