• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
ketkä mahtoi ottaa eilen puoli yhdentoista aikaan illalla peräänsä octavia rs:n ja poliisimoottoripyörän turussa koulukadun abc:n kohdalla. Samat henkilöt pysäytettiin jyrkkälän kotipitsan kohdilla. Sen verran oli vauhtia, että korttien puolesta olisin pelännyt.
crazy.gif

Tunnustaako joku?

Mico ja Timberline bongattu (99%:n varmaksi) tänään kello 15:40 kakkostiellä Nakkilassa suuntana Pori. Itsehän istuin bongaushetkellä Biker's Housessa munkkikahveella.
Et sitten mua bongannut rimpuilemassa vastakkaiseen suuntaan samoihin aikoihin uuden nahkapukuni kanssa?
omg.gif

..oon vissiin pieni ja hiljainen ettei mua bongaa ikinä ketään...
biggrin.gif

... Kukas pöristelly mua(myös smc) vastaan, iloisesti tervehtien, oranssilla smc:llä eilen Tammistossa ja tänään Katriinantiellä
confused_orig.gif
Sulla on mustat vermeet ja musta potta bensa/irdium-visiirillä...

Kuka?Tänään Vanhalla Poritiellä(120) Haimoon kohdalla valkoinen Speedtriple? ...joka oli tutkattu tiensivuun...samassa rysässä oltaisiin oltu,mutta kaverin vuotavalla renkaalla jouduttiin hissuttelemaan...pitäkäähän vauhti maltillisena.Tänään oli jokapaikkassa polliiseja kyttäämässä
033102ass_1_prv.gif

kenellähän eturengas nous ilmaan eilen ylivieskassa viiden aikoihin? ohi sujahti ja etunen ei pysyny tiessä kiinni
pftroest.gif

joka tulit K1600 GT/GTL:llä vastaan pitkäperjantaina iltapäivällä Kangasala-Pälkäne välillä Vehoniemen kohdalla suuntana etelä? Kevään eka K-tonnikuusatanen bongattu.
Komia on!  
bowdown.gif

Nappuloita vaan taitaa kahvoissa olla sen verran ettei kerkiä lapaa nostaa vaikka reilusti tervehdin...  
tounge.gif

Et sitten mua bongannut rimpuilemassa vastakkaiseen suuntaan samoihin aikoihin uuden nahkapukuni kanssa?  
omg.gif
Siinä meni itse asiassa aika paljon pyöriä eestaas, vaikken ollut paikalla kuin ehkä 20min. Tuo majakka/perävaunu kaksikko oli helppo tunnistaa pyöristä. Toisaalta saatoin olla just kahvia hakemassa tai jotain kun ajoit tuosta. Minkä värinen nahkapuku ja pyörä?

Tie 8060 (Karhukankaantie) Rantsilassa. Pyörä jokin matkasportti?

Ajelit hetken aikaa mustan street tripleni perässä, ohitit ja jatkoit reipasta kyytiä Rantsilan suuntaan. Perälaukkusi kiinnitys vaikutti olevan melko huonolla tolalla, laukku pomppi heittojen tahtiin aikalailla.

Kuka?Tänään Vanhalla Poritiellä(120) Haimoon kohdalla valkoinen Speedtriple? ...joka oli tutkattu tiensivuun...samassa rysässä oltaisiin oltu,mutta kaverin vuotavalla renkaalla jouduttiin hissuttelemaan...pitäkäähän vauhti maltillisena.Tänään oli jokapaikkassa polliiseja kyttäämässä  
033102ass_1_prv.gif
Kaverihan se siin, jää kesän pärrämatkat tekemättä..

t, makke

Olitko se sinä?

Päijät-Häme

Motoristi huitaisi pyöräilijää nyrkillä

ESS 21:20 - 25. huhtikuuta 2011

Parikymppinen moottoripyöräilijä hermostui maanantaina iltapäivällä Hollolan Salpakankaalla häntä ojentamaan tulleeseen polkupyöräilijään.
Mies vedätteli lainaamallaan moottoripyörällä edestakaisin, josta polkupyörällä liikkunut mieshenkilö meni häntä huomauttamaan. Moottoripyöräilijä hermostui huomauttelusta ja löi nyrkillä pyöräilijää kasvoihin.
Tämän jälkeen motoristi vielä rikkoi polkupyörän ajamalla autolla sen yli.
Poliisipartio tavoitti epäillyn tekijän läheiseltä huoltamolta

Olitko se sinä?

Päijät-Häme

Parikymppinen moottoripyöräilijä hermostui maanantaina iltapäivällä Hollolan Salpakankaalla häntä ojentamaan tulleeseen polkupyöräilijään.
Mies vedätteli lainaamallaan moottoripyörällä edestakaisin, josta polkupyörällä liikkunut mieshenkilö meni häntä huomauttamaan. Moottoripyöräilijä hermostui huomauttelusta ja löi nyrkillä pyöräilijää kasvoihin.
Motoristi ajoi autolla yli ...
buttrock.gif

Olitko se sinä?

Päijät-Häme

buttrock.gif
kotilon syytä siis tämäkin
biggrin.gif

Olitko se sinä?

Päijät-Häme

buttrock.gif
kotilon syytä siis tämäkin  
biggrin.gif
Ei helvetti
biggrin.gif

Sinäkö se olit ja minut ohitit lpr-vaalimaa tiellä noin klo:18:10, musta harmaalla kyykyl taisit vetää aikalailla
062802jumpie_prv.gif
. Hieman säväytti, kun menit ohitse, olin just aikasemmin kattonut peiliin ja ei siel silloIon ketään NÄKYNYT, ajotyylillesi
buttrock.gif

omg.gif
Siinä meni itse asiassa aika paljon pyöriä eestaas, vaikken ollut paikalla kuin ehkä 20min. Tuo majakka/perävaunu kaksikko oli helppo tunnistaa pyöristä. Toisaalta saatoin olla just kahvia hakemassa tai jotain kun ajoit tuosta. Minkä värinen nahkapuku ja pyörä?
Tiedän, mopoja oli paljon liikkeellä, koko ajan sai olla lapanen pystyssä. Nahassa on päävärinä valkoinen, mustaa ja oranssia löytyy myös. Ja mopona sellainen bemarin valkoinen, eli harmaa f800s.

Tie 8060 (Karhukankaantie) Rantsilassa. Pyörä jokin matkasportti?

Ajelit hetken aikaa mustan street tripleni perässä, ohitit ja jatkoit reipasta kyytiä Rantsilan suuntaan. Perälaukkusi kiinnitys vaikutti olevan melko huonolla tolalla, laukku pomppi heittojen tahtiin aikalailla.
Kuulostaa tutultani, joka kertoili huomanneensa pääsiäisenä että takarunko olis moposta katkennut.. Sunnuntaina ainakin oli ollut noillamain liikkeellä.

Itsekin ajelin porkkanalla Raahen seutukunnalla pääsiäisenä. Melkein sai vasen käsi asennossa ajaa, sen verran paljon tuli kakspyöräsiä vastaan.  
smile_org.gif

Toivon mukaan et ollut sinä joka ajelit eilen turuntiellä vanhan porintien liittymästä melkein ojaan hieman liian kovan vauhdin takia.

Näytti aika ilkeältä kun peileistä katsottuna näkyi vaan hirveä pölypilvi. Piti ihan hiljentää reippaasti että josko joutuu lähteä avittamaan.

Pari sekunttia myöhemmin ajelitkin jo paljon hiljempaa ja kaikki kunnossa, liekkö kävit vain tarkistamassa pientareen kunnon ?

Hyvä ettei käynyt mitää
smile_org.gif

Joku tummahtava naku, mikälie zetori olit

omg.gif
Tiedän, mopoja oli paljon liikkeellä, koko ajan sai olla lapanen pystyssä. Nahassa on päävärinä valkoinen, mustaa ja oranssia löytyy myös. Ja mopona sellainen bemarin valkoinen, eli harmaa f800s.
Koska F800S/ST on pyörinyt omissakin pyörämietinnöissä olisin huomannut sut jos olisin ollut ulkona kun ajoit ohi.
smile_org.gif
Eli olin just kahvia hakemassa tms.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back