• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Roark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos sille Mondeolle (?), joka teki tilaa tänään valoissa lauttasaaren sillan valoissa. Reilusti siirtyi sivuun, jotta pääsi splittailemaan valoissa eteen.

Olitkos se sie Sodankylästä etelään menossa tänään klo. 17.20. Torvisen kohilla? Selvä oli sormimoro, itellä hopea-sininen fjr ja vaalea potta.

Olitko se sinä, joka tulit sunnuntaina klo 12:11 Turussa Kupittaankatua länteenpäin ja käännyit Steinerkoulun kohdalla kohti keskustaa? Itse tulin kotilolla vastakkaisesta suunnasta aikomuksenani kääntyä samaan suuntaan. Kyytiläisesi painoi takapäätä niin paljon, että vilkkusi enemmänkin aavisti kuin näki lähivalon häikäisyltä. :blink:Pyöräsi merkkiä ja mallia en ryhtynyt tiirailemaan, kun siinä oli hiukkasen muutakin liikennettä ja itse tulin kolmion takaa.

Sinuako joku auto tuuppasi perään Länsiväylällä Ruoholahden päässä aamuruuhkassa n. 8.20? Splittailit siinä
50 m edellä ja minä perässä. Yhtäkkiä näen jonkun huitovan vimmatusti käsillään kaikenlaisia merkkejä ja hyppäävän satulasta radalle. Ilmeisesti ei kuitenkaan mitään vakavaa tai edes vauriota mopoon? :thumbup:

Kello 10:38 Söderkullantiellä tuli vastaan kahden pyörän "letka" ja molemmilta selvä sormimoro. Etummainen pyörä taisi olla joku vanhempi kyykky? Itselläni alla musta GSX650F täydessä reissuvarustuksessa.

Kapeentiellä Teiskossa 31.5 klo 18.00 tuli vastaan oikeen kunnon Orggimoro. Sulla oli vihreä-musta ajoasu. Aurinko häikäsi, niin, etten nähnyt tarkemmin. MORO:WAZAAP::WAZAAP:

Kehä kolme itään nousit ylös lentokentän rampista. Ducatin faitteri kilpi erillään takarenkaanpäällä. Oli niin komea orggimoro vastaantulevalle prätkälle. Itse tosin ajelin täysvalkosella puolikkaalla mannin rekalla takanasi.

Olitko se sinä s1000rr:llä joka nöyrästi seurasit sinulle vilkuttavaa ja viittovaa sivari-mp poliisia Hyvinkäällä kytäjän liittymään tänään n 13. Paljonko vuoden sakkosaldo kasvoi vai tuliko käräjäreissu? Peilistä katellen tulit tosi reippaasti kantaan. Be careful out there, Kehä3- Hml välillä liikkui ainakin 4 poliisiprätkää joista vaan 1 teipeissä

Tunsko joku autoilija mut kun olin kääntymässä Pirkkalan motonetin pihalle? Vilkautti valoja ja päästi mut käntyyn vasemmalle edestänsä kaistansa yli. Luulin aluksi että vilkutti valoja kun mulla on lyhyet pimeenä..:dunno:

Re: Olitko se sinä 2016

Kehä kolme itään nousit ylös lentokentän rampista. Ducatin faitteri kilpi erillään takarenkaanpäällä. Oli niin komea orggimoro vastaantulevalle prätkälle. Itse tosin ajelin täysvalkosella puolikkaalla mannin rekalla takanasi.

113f3733ed0bc14794f9ca23ce766b8c.jpg

Olisko ollu kyseinen Hypermotardi?

Olitkose sinä, jolla hoppu loimaalle? Hyvät pärinät mopossa ja saattueenkin olit saanut:thumbsup:
Tuli itellekin hyvä fiilis.:thumbup:

Eilen n.1600 Kajaanintietä Joensuuta kohti kaatosateessa edellä ajoi nainen bemarilla ja mies jollain adventurepyörällä. Te? :thumbup:

Kello 10:38 Söderkullantiellä tuli vastaan kahden pyörän "letka" ja molemmilta selvä sormimoro. Etummainen pyörä taisi olla joku vanhempi kyykky? Itselläni alla musta GSX650F täydessä reissuvarustuksessa.

Mahdollisesti me, siellä päin tuli ajeltua. Se vanhempi kyykky on mun violetti GSX600F ja toinen pyörä meidän "letkassa" Yamahan SR400.

Olitkos se sie Sodankylästä etelään menossa tänään klo. 17.20. Torvisen kohilla? Selvä oli sormimoro, itellä hopea-sininen fjr ja vaalea potta.

Aika hyvin sopii omaan kuvioon maanantaina. Alla oli punainen VFR ja päässä valko-punanen potta...

Viimeksi muokattu:
Tänään Espoon RM-Heinon vieressä tuli vastaan orggimoroa, oli kädet juuri varattuina niin ei ehtinyt vastata muuten kuin pään nyökkäyksellä. Olit mustalla BMW:llä liikenteessä, ite lähdössä Valintatalon pihalta valkoisella Ducatilla. Terve vaan! :thumbup:

Tänään klo 11.07. Käyrämöstä alas Korvalan kohilla heitin pohjoiseen tulijalle kaks-nakkia ja sieltähän tulikin selvät Orggi-morot vastaan. Tais olla Gessu ja keltaista kampetta oli kuskilla päällä.:) Ps. saattoi olla aiemmin, Fjr:n kello oli väärässä.

Viimeksi muokattu:
Back