tomppan
New member
Kyllä, kyllä molemmat letkat orkkilaisia Oulusta.![]()
No oikein minä sitten näin. Taisin ite tosin tajuta vasta toisen letkan puolivälissä vaihtaa normimoron sormimoroksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, kyllä molemmat letkat orkkilaisia Oulusta.![]()
Pyöräsi merkkiä ja mallia en ryhtynyt tiirailemaan, kun siinä oli hiukkasen muutakin liikennettä ja itse tulin kolmion takaa.Kiitos sille Mondeolle (?), joka teki tilaa tänään valoissa lauttasaaren sillan valoissa. Reilusti siirtyi sivuun, jotta pääsi splittailemaan valoissa eteen.
Kehä kolme itään nousit ylös lentokentän rampista. Ducatin faitteri kilpi erillään takarenkaanpäällä. Oli niin komea orggimoro vastaantulevalle prätkälle. Itse tosin ajelin täysvalkosella puolikkaalla mannin rekalla takanasi.
No sehän se!
Kello 10:38 Söderkullantiellä tuli vastaan kahden pyörän "letka" ja molemmilta selvä sormimoro. Etummainen pyörä taisi olla joku vanhempi kyykky? Itselläni alla musta GSX650F täydessä reissuvarustuksessa.
Olitkos se sie Sodankylästä etelään menossa tänään klo. 17.20. Torvisen kohilla? Selvä oli sormimoro, itellä hopea-sininen fjr ja vaalea potta.