Grädde-Racing
New member
Olitko se sinä? joka tunnistit minut pyörän perusteella Rekolanmäen koulun pihalla kun juttelin Holtsun kanssa unohdin kysyä kenen kanssa on kunnia keskustella.
Miehän se olin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olitko se sinä? joka tunnistit minut pyörän perusteella Rekolanmäen koulun pihalla kun juttelin Holtsun kanssa unohdin kysyä kenen kanssa on kunnia keskustella.
Kävikö Tonttuj ottamassa kuvajahtivauhtia markkinoilta tänään, vilahti parkkiksella tutun näköinen FJR ...?
Eilen bongattu monta sormea klo 13-16 välillä Lempäälässä ja Valkeakoski-Kangasala välillä![]()
Tulikos joku meikäläinen Valkeakoskelta Kangasalallepäin, kun moikkas mun mielestä etusormella kun olin Kangasalalla kyseiselle tielle tulossa Tre-Lahti tien rampilta. Olisko ollu punainen FZ1 tai joku sellanen puolikatettu, takissa tai kypärässä huomioväriä. (Tää mun näkemisen muistamisen taso on aika säälittävää.)
Tämä ottaa aina päähän: Ajokortiton,kännissä ja usein vielä anastetulla pyörällä ja sitten häntä kutsutaan vielä motoristiksi.
Tuossa puolen viien hujakoilla tuli nelostiellä orimattilan rampin kohdalla joku ADV pyörä vastaan matkalla etelään päin. En nähny tummaa taustaa vasten kunnolla mut saatto olla gessubemu ja kuskilla semmonen beige takki päällä mustilla olkapäillä.
Tuossa puolen viien hujakoilla tuli nelostiellä orimattilan rampin kohdalla joku ADV pyörä vastaan matkalla etelään päin. En nähny tummaa taustaa vasten kunnolla mut saatto olla gessubemu ja kuskilla semmonen beige takki päällä mustilla olkapäillä.