• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä, jonka sininen Honda makasi Lohjalla Eloniemen kadun ojassa, sivulaukut, olet n. 150 cm pitkä, silmälasit, vaaleat lyhyet hiukset, "50-kymppinen" tyttöystäväsi sinua torui kovasti, tavarasi olivat pitkin männikköä, asut siinä lähistöllä, mikset käyttänyt taxia tai sinistä matsaa kääpiö. Ajoin rytkösellä ohi, et näyttänyt tarvitsevan apua, Hanki perhe ja ole mies!!!
033102ass_1_prv.gif

Kuka olitkaan sinä, joka olit 21. päivä kuluvaa kuuta pitämässä sadetta Kytäjän liepeillä? Olit tulossa Tammelasta. Juteltiin muutama sana siinä aitan (?) rappusilla peuroista yms.

Uusi RSV4 Linnanmäkeä vastapäätä parkissa ja ilmeisesti omistaja seisoskeli siinä vieressä. Joskus 18.20 kieppeillä. Kieltämättä aiheutti pientä kuolausta.

Luulin jo että oululaiskuskeilla on huono päivä tänään ku viis pyörää jo tuli vastaan eikä kukaan edes nyökänny 
omg.gif

Mutta sitten tulit SINÄ ja pelastit päivän mahtavalla hanskan heilautuksella Tuiran valoissa joskus ilta ysin aikoihin  
062802jumpie_prv.gif

No joo, löyty niitä sitte lisääki. Jotka moikkas  
inlove.gif

... komiakroppainen mies iltasella Carusellin pihalla
cool.gif

Rohkeasti juttusille vaan
062802moto_prv.gif

Uusi RSV4 kieltämättä aiheutti pientä kuolausta.
Kieltämättä... Kuolasin Porin pyörässä ja mopossa esillä olevaa alkusarjan RSV4 R (tai miten se kalliimpi malli onkin nimetty) pyörää. Jos olisi rahaa, moinen olisi tallissa heti. Vaikken osaa ajaa ja vaikkei selkä taivu moiselle mutkalle, niin ostaisin silti. Pieni ja nätti laite, kertoivat liikkeessä, että esim. 09 1000cc GSX-R:ään verraten parempi teho/painosuhde paperien mukaan (tuohan näkyy nykyään otteessa).

Luulin jo että oululaiskuskeilla on huono päivä tänään ku viis pyörää jo tuli vastaan eikä kukaan edes nyökänny 
omg.gif

Mutta sitten tulit SINÄ ja pelastit päivän mahtavalla hanskan heilautuksella Tuiran valoissa joskus ilta ysin aikoihin  
062802jumpie_prv.gif

No joo, löyty niitä sitte lisääki. Jotka moikkas  
inlove.gif
Wittu mikä litoris....
smile_org.gif

Ken se oli jolle pollari jutusteli to aamuna Sörnäisten Rantatien ja Haapaniemenkadun risteyksessä? Napsahtiko?

cool.gif
olitko se sinä, jonka kanssa katselimme kartalta sinulle majapaikkaa Jussin-päivänä Korpilahden Lossivahdissa  
wink.gif

löytyikö peti&puuro - paikka?  
sport05.gif
&  
sport05.gif

hih hih vaan, ihan POLKUpyörää tarkoitin...
Ei saa ajaa ees fillarilla, pitää taluttaa suojatiet...
033102bebe_1_prv.gif
Pyörätien jatketta saa ajaa polkupyörällä.

Autoilijat tunkee, vaikka on erikseen lisäkilpi kolmion alla pyörätiestä, eräässä risteyksessä liikennevalotkin. Silti on saanut työmatkalla pari kertaa läpsäyttää peltilehmän kylkeen/konepellille kuskille herätystä avokämmenellä.
Paras olisi tietenkin avata pelkääjän puolen takaovi, jos autoilija on yksin liikenteessä.

OT jatkukoon.
Varokin ettet tuu mulle läpsäyttämään, yhden kerran teki mieli lähteä jonkun sortin puliukon perään kun ei muka mahtunut autoni takaa menemään vaikka tilaa oli ihan hyvin. Ja tuo risteys oli siis sellainen että oli pakko ajaa suojatien päälle jotta näkisi sivuilta tulevat.

... kuka tervehdit minua komealla .ORG- tervehdyksellä Suutarilantiellä n. klo 19.15. Tulit Malmin suunnasta liikenneympyrältä päin.
Mikä HELV***I on .ORG tervehdys???    
withstupid.gif
Etusormi pystyssä ja käsi nyrkissä.. Tai niin täällä foorumilla ainakin väitetään  
cool.gif
Ei saa sit sekottaa keskisormen näyttöön.
Se on kyllä sellainen juttu että ns. vetomiehet on käyttänyt tuota ainakin 20v. älkää nyt sitä sotkeko mihinkään orggiin.

Sitähän mun piti muistaa kysyä, että sinäkö soitit antaumuksella ilmaskittaa AC/DC:n keikalla A10-11 katsomon alaosassa ORG!-takki päällä?
Hyvä meininki
buttrock.gif

Olitko se sinä, jonka prätkä oli ilmeisesti kaadettu yöllä mäkelänkadun reunassa Vallilan kohdilla. Seisonut siinä useamman aamun kun olen ohi ajellut.. Nyt ilpapäivällä oli jo nostettu takaisin pystyyn. Mitä vaurioita tuli?

... kuka tervehdit minua komealla .ORG- tervehdyksellä Suutarilantiellä n. klo 19.15. Tulit Malmin suunnasta liikenneympyrältä päin.
Mikä HELV***I on .ORG tervehdys???    
withstupid.gif
Etusormi pystyssä ja käsi nyrkissä.. Tai niin täällä foorumilla ainakin väitetään  
cool.gif
Ei saa sit sekottaa keskisormen näyttöön.
Se on kyllä sellainen juttu että ns. vetomiehet on käyttänyt tuota ainakin 20v. älkää nyt sitä sotkeko mihinkään orggiin.
Pahoitteluni.. Mua on sitten johdatettu harhaan täällä.
wink.gif

Kolme kaverusta Spjutsundin rannassa tänä iltana... Vain gixeri jäi pyöristä mieleen
biggrin.gif

Olin juuri tupakkitaukoa siinä päättelemässä pikku-sussun kanssa. Muutamia katseita puolin ja toisin, mutta en ollut niin sosiaalisella tuulella että olisin alkanut heittämään teitin kanssa juttua...

Olitko se sinä n. 40-50 vuotias mies joka ajoit hieman vanhemmalla nakulla Salon keskustassa tänään isolla visiirillä oleva avopotta päässä, nahkatakki harteilla ja oikein kirkkaan vaaleanpunaiset farkut jalassa? Asusteesi herätti ainakin allekirjoittaneessa pientä hilpeyttä tai sitten olen vaan todella ulkona nykymuodista
biggrin.gif
biggrin.gif

Back