micu
New member
Se voisit olla sinäOlinko se minä?... komiakroppainen mies iltasella Carusellin pihalla![]()
Rohkeasti juttusille vaan![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se voisit olla sinäOlinko se minä?... komiakroppainen mies iltasella Carusellin pihalla![]()
![]()
Tuntomerkit täsmää mutta se en ollut minä, tulin yksinäisenä sutena neitsytpolkua pitkin rantsuun ja parkkiin.Se voisit olla sinäOlinko se minä?... komiakroppainen mies iltasella Carusellin pihalla![]()
mikäli ajelit sinisen jammun perävaloissa pihaan![]()
Oha ne ny vitun tyhmiä! Luulee et citymaasturi kestää mitä vaa ku pääsee korkeen kanttarin yli! Eikä muuta hajonnu ku vanteet! ( kumit profiilii 30 )Taipalsaarella, Vehkataipaleella ja muualla lpr:n ympäristössä näkee niillä mutkateilläkin mitä uskomattomampia temppuja noilta isoilta ökykatumaastureilta. Alkaa kovemmallakin hemmolla puntti tutista kun Cayenne tulee mutkassa vastaan samaa kaistaa.....Vitun RYSSÄ...
Se olisin minä mutta oon jostai keski-suomestaSe voisit olla sinäOlinko se minä?... komiakroppainen mies iltasella Carusellin pihalla![]()
mikäli ajelit sinisen jammun perävaloissa pihaan![]()
Taas on katsottu liikaa motogp:ä huonojen kaarreominaisuuksien paikkaamiseksi..sinäkö se olit joka ajelit 11-tiellä mouhijärvi / kiikoinen -kohdalla koppimopolla jossa perässä moottoripyörän kilpi
...(olikohan se moottoripyöräauto)...
kuskilla vasen jalka ulkona ikkunasta? et kai vaan juuri sinä?
Taisit olla sinä itse...Kuka perkele jätti multa tänää yhen sydämmen lyönnin välii.
Sama yö kun meikän XX yritettiin varastaa Somerontiellä.Mun prätkä kaadettiin 24. ja 25. pvä välisenä yönä Kangasalantiellä Vallilassa. Oliko tämä se prätkä, jonka näit kaadettuna vai oliko siellä muitakin kaadettu samana yönä. Mulla on musta BMW R850R ja se seiso/makas Kangasalantiellä lähellä Sturenkadun risteystäOlitko se sinä, jonka prätkä oli ilmeisesti kaadettu yöllä mäkelänkadun reunassa Vallilan kohdilla. Seisonut siinä useamman aamun kun olen ohi ajellut.. Nyt ilpapäivällä oli jo nostettu takaisin pystyyn. Mitä vaurioita tuli?
Eihän se vika koskaa Pokossa ole. Kyl se oli sen näsärin vika, joka vastaa tuli.Taisit olla sinä itse...Kuka perkele jätti multa tänää yhen sydämmen lyönnin välii.
Juu ei se mun vika oo kun nuo hiton vetomiehet ohittelee keskiviivojen päältäEihän se vika koskaa Pokossa ole. Kyl se oli sen näsärin vika, joka vastaa tuli.Taisit olla sinä itse...Kuka perkele jätti multa tänää yhen sydämmen lyönnin välii.
Ps. hyvinhän siinä tilaa oli![]()
Je, määhän se olinOlitko se sinä kotaristi keskustassa tänäaamuna? Olit liikkeellä 690 smc:llä, täryyttelin perässä 950 sm:llä. Kotaroitiin peräkkäin Forumin edestä Kaisaniemeen, käännyit ennen pitkääsiltaa jonnekin pihaan.![]()
Mä näin varmaan saman moottoripyöräauton Kiikoisten ABC:ltä 5 km Tampereen suuntaan,mutta silloin roikkui apukuskin käsi ulkona ikkunasta.sinäkö se olit joka ajelit 11-tiellä mouhijärvi / kiikoinen -kohdalla koppimopolla jossa perässä moottoripyörän kilpi
...(olikohan se moottoripyöräauto)...
kuskilla vasen jalka ulkona ikkunasta? et kai vaan juuri sinä?