• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
... komiakroppainen mies iltasella Carusellin pihalla  
cool.gif

Rohkeasti juttusille vaan  
062802moto_prv.gif
Olinko se minä?
smile_org.gif
Se voisit olla sinä  
wink.gif
mikäli ajelit sinisen jammun perävaloissa pihaan

..Vitun RYSSÄ...
Taipalsaarella, Vehkataipaleella ja muualla lpr:n ympäristössä näkee niillä mutkateilläkin mitä uskomattomampia temppuja noilta isoilta ökykatumaastureilta. Alkaa kovemmallakin hemmolla puntti tutista kun Cayenne tulee mutkassa vastaan samaa kaistaa...
Oha ne ny vitun tyhmiä! Luulee et citymaasturi kestää mitä vaa ku pääsee korkeen kanttarin yli! Eikä muuta hajonnu ku vanteet! ( kumit profiilii 30 )
crazy.gif

Kuka perkele jätti multa tänää yhen sydämmen lyönnin välii. Kaveri ajo jonkin matkan edellä ihan oikeassa reunassa, vastaan tuli auto ja sen takan pyöriä 3 kpl. Noh ite kytkin eturenkaan ilmaa ja saavutin akveria ja aattelin ohittaa sen. KAveri ajo ihan vasemmassa reunassa ja 2kpl pyöriä tuli autosta ohi. Just kun pääsin kaverin vierelle nii auto oli myös meidän kohalla ja vastaan tuleva kolmaas pyörä myös lähti ohittamaan ja oltiin neljästää rinnatusten siinä
biggrin.gif
Ite en oikei pystyny yhellä renkaalla tehä väistöjä tai jarrutuksia mutta onnek meni hienosti ohi. Autoilija varmasti tykkäs, lisää motoristeille mainetta
thumbs-up.gif

sinäkö se olit joka ajelit 11-tiellä mouhijärvi / kiikoinen -kohdalla koppimopolla jossa perässä moottoripyörän kilpi
...(olikohan se moottoripyöräauto)...

kuskilla vasen jalka ulkona ikkunasta? et kai vaan juuri sinä?

Olitko se sinä joka eilen olit tulossa kolmion takaa eteen Vanhalta Viipurintieltä Porvoon Ilolassa? Olit liikkeellä jollain pienellä kustomilla, minä kotilolla, jossa oli kajakki katolla.

Aiheutti mulle vähän ohjelmaa, jos sieltä ei eilen tullut ketään niin joku toinen kerta voi tulla. Ei ole muuten ensimmäinen kerta tuossa risteyksessä. Siinä todella on kolmio.

Olitko se sinä kotaristi keskustassa tänäaamuna? Olit liikkeellä 690 smc:llä, täryyttelin perässä 950 sm:llä. Kotaroitiin peräkkäin Forumin edestä Kaisaniemeen, käännyit ennen pitkääsiltaa jonnekin pihaan.
062802moto_prv.gif

thumbs-up.gif
vihreelle Kwaakkukuskille, kun tulit meitin messissä Kemin kupeesta Limingalle saakka, missä me pysähdyttiin juottamaan ratsut ja evästämään kuskit
cool.gif

Olitteko te kaksi herra Royal Onnelan viereisessä mäkissä. pilkun jälkeen viime pe-la yönä? Toisella herralla oli Buell ja toisella taasen R6.
blush.gif
jäitte mieleen..

Olitko se sinä, jonka prätkä oli ilmeisesti kaadettu yöllä mäkelänkadun reunassa Vallilan kohdilla. Seisonut siinä useamman aamun kun olen ohi ajellut.. Nyt ilpapäivällä oli jo nostettu takaisin pystyyn. Mitä vaurioita tuli?
Mun prätkä kaadettiin 24. ja 25. pvä välisenä yönä Kangasalantiellä Vallilassa. Oliko tämä se prätkä, jonka näit kaadettuna vai oliko siellä muitakin kaadettu samana yönä. Mulla on musta BMW R850R ja se seiso/makas Kangasalantiellä lähellä Sturenkadun risteystä
Sama yö kun meikän XX yritettiin varastaa Somerontiellä.
kaboom.gif

Olitko se sinä kotaristi keskustassa tänäaamuna? Olit liikkeellä 690 smc:llä, täryyttelin perässä 950 sm:llä. Kotaroitiin peräkkäin Forumin edestä Kaisaniemeen, käännyit ennen pitkääsiltaa jonnekin pihaan.  
062802moto_prv.gif
Je, määhän se olin
thumbs-up.gif

Ja Espoon suunnasta myös. Mukava kun näkyi oranssia väriä liikenteessä, made my day  
062802jumpie_prv.gif

... HD kuski, musta-oranssilla pyörällä Porvoon Mannerheiminkadulla tänään (7.7), noin 19:30 aikoihin. Vedit yllättäen valoista jalkakäytävälle... Moottori ainakin näytti käyvän, taisi mennä pleksi huuruun, tai jotain. Ainakin kädet kävi kypärän tienoilla. Ei näyttänyt olevan hätiä mitiä sen kummemmin, niin vetelin Kwaakulla pysähtymättä kohti kotipesää. Vettä tuli tuolloin ihan maahan asti...
smile_org.gif

Vaajakosken abcilla tänään kasin jälkeen yksikseen istuva, (kaunis)tyttö mustissa ajovetimissä..? Kävin kahvilla, musta Heldin takki päällä, vetelin röökiä ja aurinko paahtoi silmiin.

Nii olihan siellä helvetin paljon kyllä muitakin ihmisiä. Bongasin teidät kaikki!

Hyvärunkoinen naikkonen mustavioletilla GPZ:lla, sinäkö? Käännyit mäkkärinvaloista vasemmalle, itse jatkoin suoraan.

sinäkö se olit joka ajelit 11-tiellä mouhijärvi / kiikoinen -kohdalla koppimopolla jossa perässä moottoripyörän kilpi
...(olikohan se moottoripyöräauto)...

kuskilla vasen jalka ulkona ikkunasta? et kai vaan juuri sinä?
Mä näin varmaan saman moottoripyöräauton Kiikoisten ABC:ltä 5 km Tampereen suuntaan,mutta silloin roikkui apukuskin käsi ulkona ikkunasta.

Kuka mahtaa olla kuski
confused_orig.gif

Back