• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaajakosken abcilla tänään kasin jälkeen yksikseen istuva, (kaunis)tyttö mustissa ajovetimissä..? Kävin kahvilla, musta Heldin takki päällä, vetelin röökiä ja aurinko paahtoi silmiin.  

Nii olihan siellä helvetin paljon kyllä muitakin ihmisiä. Bongasin teidät kaikki!
Bongasin saman samassa paikassakin tänään, meinasin vallan pyörän ohi kävellä kun jäi katse päälle
tounge.gif

Kovasti oli jengiä siellä, mikähän mahtoi olla tapahtuman nimi?

Vaajakosken abcilla tänään kasin jälkeen yksikseen istuva, (kaunis)tyttö mustissa ajovetimissä..? Kävin kahvilla, musta Heldin takki päällä, vetelin röökiä ja aurinko paahtoi silmiin.  

Nii olihan siellä helvetin paljon kyllä muitakin ihmisiä. Bongasin teidät kaikki!
Bongasin saman samassa paikassakin tänään, meinasin vallan pyörän ohi kävellä kun jäi katse päälle  
tounge.gif

Kovasti oli jengiä siellä, mikähän mahtoi olla tapahtuman nimi?
Mikä helvetti siinä on että kun mä siellä käyn nii ei mitää menoa ja sillon kun siellä ei oo nii kyllä kaikki notkuu siel prkl!
mad.gif
biggrin.gif

...naismotoristi valkoisella gsxr:llä eilen illalla Turunväylällä menossa Helsinkiin päin. Pysähdyit bussipysäkille kyselemään, että onko kaikki ok. Noh, Alastarolta ei ihan päässyt ilman tankkausta Espooseen, mutta repussa oli onneksi täysi 5l kanisteri. Tulipahan samalla pysähdyttyä ja sai hiostavan ja lepattavan sadeasun pois päältä.
Apua ei tällä kertaa tarvittu, mutta tulipahan kokeiltua, että kauan ei näköjään tarvi odotella jos jää tien päälle. Kaikki (1) paikalle sattuneet mopot pysähty.
thumbs-up.gif

Turussa SV?S parivaljakko? Toisella vaaleanpunainen kypärä. Moikattiin keskiviikkoiltana jokirannassa.

bongattu Rovaniemellä(Ounasrinteellä) 9.7 noin klo 20.30 mustan kyykyn (oisko ollu kawa?) omistaja selvittelemässä vihreän mersukuskin kanssa pientä poskipusua
sad_orig.gif
... oli ojassa jäljet jossa olit ilmeisesti käyny... ajelin siitä ohi vaimokkeen kanssa ja nostit mulle lapasta ...

sinäkö se olit joka ajelit 11-tiellä mouhijärvi / kiikoinen -kohdalla koppimopolla jossa perässä moottoripyörän kilpi
...(olikohan se moottoripyöräauto)...

kuskilla vasen jalka ulkona ikkunasta? et kai vaan juuri sinä?
Mä näin varmaan saman moottoripyöräauton Kiikoisten ABC:ltä 5 km Tampereen suuntaan,mutta silloin roikkui apukuskin käsi ulkona ikkunasta.

Kuka mahtaa olla kuski
confused_orig.gif
se ajeli tämä kyseinen kotelo kiikoisten ABC:n suuntaan tampereelta päin ja vasemmanpuoleisella miehellä (tai naisella, niistä kun ei aina tiedä kumpiako ovat) oli vasemman puoleinen koipi ikkunasta pihalla.
toki voi olla, että ohjaus oli tässä kyseisessä kotterossa oikealla, Herra tietää.

Toivottavasti et ollut sinä kenen prätkä oli pressun alla kaadettuna sörnäisissä suvilahdenkadun ja pääskylänkadun kulmassa tuossa 9 aikaan aamulla.. ottipa kyllä nupoliin vaikka ei ollutkaan oma pyörä.

auran abc aamulla pikkasen yli 07:00..
pannari ja punanen drag-star, matka varustuksella..toivottavasti loppumatka sujui jo kuivemmissa merkeissä.

Sinä tai te jotka ajoitte edelläni hesaan päin?

masakuski oli varmaan saanut väärän lääkityksen kun hätyytteli teitä ihan puskurissa kiinni.

teki mieli ajaa sen kuskin oven viereen ja sanoa muutaama piip
033102ass_1_prv.gif

Kuka perkele jätti multa tänää yhen sydämmen lyönnin välii. Kaveri ajo jonkin matkan edellä ihan oikeassa reunassa, vastaan tuli auto ja sen takan pyöriä 3 kpl. Noh ite kytkin eturenkaan ilmaa ja saavutin akveria ja aattelin ohittaa sen. KAveri ajo ihan vasemmassa reunassa ja 2kpl pyöriä tuli autosta ohi. Just kun pääsin kaverin vierelle nii auto oli myös meidän kohalla ja vastaan tuleva kolmaas pyörä myös lähti ohittamaan ja oltiin neljästää rinnatusten siinä  
biggrin.gif
Ite en oikei pystyny yhellä renkaalla tehä väistöjä tai jarrutuksia mutta onnek meni hienosti ohi. Autoilija varmasti tykkäs, lisää motoristeille mainetta  
thumbs-up.gif
Kauhee pahis.
sad_orig.gif

Pyöräjoukko askolan hiidenkirnuilla tänään muutama tunti sitten. varmaa toistakymmentä pyörää oli siellä parkissa, kun ohi menin.

Valkoisella Dukella tänään ohkola-hirvihaara välillä. Kaksi mopoposliinia oli pysäyttänyt sinut ja pysäyttivät minutkin. Paljo tuli? Mä selvisin huomautuksella
062802jumpie_prv.gif
Lievä ylinopeus ja silee takanakki.

Valkoisella Dukella tänään ohkola-hirvihaara välillä. Kaksi mopoposliinia oli pysäyttänyt sinut ja pysäyttivät minutkin. Paljo tuli? Mä selvisin huomautuksella  
062802jumpie_prv.gif
Lievä ylinopeus ja silee takanakki.
Luojan kiitos kouvolassa oli (on) rallit tänään, vaihdettiin suunnitelmaa ja mentiin ihan eri suuntaan kruisailee.. Olis varmaan tärähtäny muuten
biggrin.gif

..jotka niin hienosti tänään hälytysajoneuvoa tien sivuun väistivät
biggrin.gif

Oikein meni rinta rottingille motoristien puolesta! Hienosti osaatte/osataan ennakoida ja peileihin katsella
buttrock.gif

.. kenen oranssi/musta busa seiso hyvinkäällä pyörätiellä lähellä 24h abc / teboil huoltoasemia?

Eilen illalla ajelin 6 tietä Kesälahdelta Lappilaan, siinä 19-23.20 välisenä aikana.
Vastaan tuli ainakin 4 Org. moikkausta, minä olin liikkeellä punasella Bemarilla ja päälläni oli pun/valk takki ja mustat kevlarfarkut.
Olitteko palstan immeisiä?

Back