• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja daxter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitkos se sinä, kuka ajoit tänään hämeenlinnan motaria stadiin päin kokomatkan vasenta kaistaa mittarivauhtia n.80-90km/h. Mahdollisesti joku bonne tms "klassikko".
Jos on liian iso kolaus ylpeydelle väistää nopeampiaan oikealle kaistalle, tulisi sitten kaiketi pitää sitä vauhtia enemmän.

Äärimmäisen reilua on myös sitten nostaa nopeutta, jos joku yrittää oikean kaistan kautta ohi, olin ihan varma että se mazda 3:nen ajaa sun yli.

kaboom.gif

3 pyörää Pulesjärventietä Viitapohjaan päin siinä klo 13-14 aikoihin. Viimeinen pyörä oli Buell, kahdesta ekasta en varma... Ei pahemmin enempää tullut tänään pyöriä vastaan
omg.gif

Viime perjantaina joskus neljän aikoihin Oulun keskustassa olin kotiapäin ajamassa. Käännyin siitä saaristonkadulta sitten vasempaan torikadulle ja hämmästyin täysin kun vastaan tulikin kaks pyörää mun kaistalla... Olin niin hämmästyny etten osannu mitään merkkiäkään näyttää, ajoin vaan siitä välistä ja jatkoin matkaani... Peilistä sitten kun vilkaisin, niin taisivat tyypit pyöriänsä omalle kaistalle sitten siirtää. Pikkusen oli vaan sellanen "TÄH??" olo. Ja kauhea epävarmuus, et ajoko sittenki ite väärin, vaikka tullut siitä kyllä aika monta kertaa aiemminkin ajeltu..

Olitko se sinä... kempele - liminka välin "vanhalla tiellä" oli smurffit pysäyttäneet jotta saisivat ihailla pyörääsi... toivottavasti eivät nimmaria pyytäneet "lahjoitukseen valtiolle".

Tiiza.. ei täällä P-kaupunnissa ossaa ennää ajjaa ees autolla, näitten katu-uutistuksien jälkeen.
withstupid.gif

Viime perjantaina joskus neljän aikoihin Oulun keskustassa olin kotiapäin ajamassa. Käännyin siitä saaristonkadulta sitten vasempaan torikadulle ja hämmästyin täysin kun vastaan tulikin kaks pyörää mun kaistalla... Olin niin hämmästyny etten osannu mitään merkkiäkään näyttää, ajoin vaan siitä välistä ja jatkoin matkaani... Peilistä sitten kun vilkaisin, niin taisivat tyypit pyöriänsä omalle kaistalle sitten siirtää. Pikkusen oli vaan sellanen "TÄH??" olo. Ja kauhea epävarmuus, et ajoko sittenki ite väärin, vaikka tullut siitä kyllä aika monta kertaa aiemminkin ajeltu..
Oulun keskusta on mennyt ihan persiilleen tuon 1-3 matkustajaa kuskaavan citybussin myötä. Tuo Saaristonkatu varsinkin on aivan järjetön, joka helvetin risteyksen jälkeen koukkaus kaistanmitan verran sivulle. Alussa, kun ei ollut niitä yläopasteita vielä laitettu, oli ihan pallo hukassa ajolinjojen kanssa. 1 suuntaiset muutetaan välillä 2 suuntaisiksi ja päinvastoin. Se on sitä keskustan kehittämistä joo...  
nixweiss.gif
 Ihme siinä sitten, että joku sivukylän Pena menee sekaisin, kun käy kerran kesässä  
biggrin.gif
Onneksi selvisit säikähdyksellä.

4677438.jpg

Olitko se sinä tuolla valkoisella Zafiralla? Tunsitko tuon edellämenevän moottoripyörän? Aika liki etten tullu liipasen otsaan.

Pyörän pienikokokoinen kuljettaja ilmeisen aloittelia, vähän haparoivaa oli käsittely, ja vaikka rampista lähtikin hissuksiin niin ei perkele mennä sillä autolla siihen sentinpäähän takarenkaasta! Sitten kun pyörä sai vähän vauhtia niin opelista diisseli pölisten yritettiin pysyä takarenkaassa. Helvetti.

Saitko poliiseilta kylmiä terveisiä länsiväylällä yhden jälkeen perjantaina? Ainakin yksi vanhempi pyörä ja musta GSXR seisoi "saaliina" Espoonlahden liittymän tienoilla.

Itse nousin "ripeähkösti" rampista Helsinkiin päin ja meinasin paskoa housuuni kun setä siniset katsoivat paheksuvasti keskipientareella... Heiluttelin siinä parille vastaantulevalle motoristille, mutta en tiedä ymmärsivätkö varoitukset.

Isompi letka pyöriä tuli vastaan tänään puolen päivän jälkeen Fiskarsin läpi, oliko .orgin suhareita mukana? Ja oli siellä muitakin, niinkun aina lauantaisin, mukava paikka.

Olitko se sinä puna-valkoisella R6:lla Botniaringillä 15.8 Koskenkorva MC:n järjestämässä tapahtumassa. Viimeisessä setissä mentiin pienessä kisamielessä monta kierrosta
smile_org.gif
t. musta R1
062802moto_prv.gif

Tulit vastaan uudehkolla Gsx-r:llä (1000cc?) Pirkkalantiellä Lempäälässä puoli kymmenen aikaan illalla. Sulla oli joku kyydissä.

Ei muuta, mutta kilometri sun jälkeen tuli jäätelöauto vastaan helvetin lujaa.. Mutkassa oikas hienosti käyttäen puolet mun kaistasta, ja olin vielä kotilolla  
033102ass_1_prv.gif
Ei ollut edes vilkkuja päällä.

Toivottavasti et ollut kussut tutkaan..

Olitko se sinä kuka keulit bembölen kahvituvalla eilen 16:10 aikoihi 690 smc:llä ympäri??

...kaikki pitää kantapään kautta oppia
pftroest.gif

Onko se sun uudenkarhee ilo-gixeri tossa hertsikan rannassa? Ajoit sillä alkukesän päivittäin mut nyt se on seisonu tossa samassa paikassa jo kohta kuukauden
eek.gif

-Kävisit edes pesemässä sen, sydäntä särkee kun siinä on jo hämähäkin seittejäkin...

Back