• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään (27.03) joku urhoollinen oli iltayhdentoista aikoihin liikeenteesä prätkällään kohtuullisessa vesisateessa
bowdown.gif

Tulit kehäykköseltä Tuusulanväylälle ja erkanit pois kehäkolmoselle...

olitko se sinä Kalevan tiellä Paimiossa siinä 18:00 paikkeilla mustalla customilla? tarkemmin en merkkiä tai mallia nähnyt kun sen verran kaukaa tuli tiirailtua
tounge.gif
ensimmäinen motoristi 2010 jonka olen nähnyt

kukahan se oli joka kawaansa ajelutti rautatienkadulla lahdessa tänään iltapäivällä joskus viiden aikoihin. Itse kuulin vain äänet, mutta vaimoke kerkesi tunnistaa kawaksi.
tounge.gif

olitteko te ympäri etelää! yks joku matka enska helvetin isoilla laukuilla 3 tiellä! toinen saman tyylinen kehä IIIlla! ja knm z ja joku mönkkäri vanhalla rantatiellä joskus kolmen aikaa! vit*u et alko kuola valuu huulien välistä! kastu kotterosta penkki!  
blush.gif

5 pyörää Porin alueella tuli vastaan tänään. Ensin Yyterin suunnassa kaksi kyykkyä, oliskohan olleet sininen R1 tai R6 ja keltainen GSX-F750? Sitten takaisin päin ajellessa Aprilian piikkinen ja Honkaluodon sillan paikkeilla joku ehkä iso matkaenska? Ja vielä toiseen suuntaan ajaessa Tiilimäen Nesteen paikkeilla kiihdytti rampista punainen katupyörä.

Näin se homma etenee!
thumbs-up.gif

Tänään Maskun Kiisanpirtin valoissa, n. klo 14:45, menossa Turkuun päin, punainen/oranssi Honda Hornet tai vastaava nakupyörä. OLITKO SE SINÄ?

Riihimäellä heti puolen päivän jälkeen joku matkaenskalla ilmeisesti.
Kolmen neljän välillä nakupyöräilijä Hyvinkään Pohjoisella yhdystiellä vaimikäsenniminytonkaan.

Olitko se sinä joka ABC:llä morjenstit?
Olitko se sinä joka tulit sinisellä XX:llä vastaan moottoritiellä ja morjenstit?
Olitko se sinä joka tulit vähän myöhemmin vastaan moottoritiellä ja morjenstit?

Itse ajoin punasella XX:llä.

Olitko se sinä, joka ajoit tänään Pitäjänmäentiellä sinisellä 98 vuosimallin Nissan Primeralla josta puuttui tuulilasi? Oliko kylmä?

Musta R1 ja pari muuta hassuu mopoo, niitä ennen B-king tuuskilla vastaan n klo 18 aikaan. Tekö?

Sinäkö se olit ? Kehä 3, tänään iltapäivällä. Kesä on siis tullut vihdoinkin. Ajoit vaalealla Jammulla, hieno laukkusarja ja sininen valokin löytyi takaa vakiovarusteena.
crazy.gif

Tänään Oriveden Orituvalla musta Hayabusa bongattu kuskeineen puol neljän aikaan, saapui puoli minsaa mun jälkeen. Itse olin myös mopottimella...  
062802moto_prv.gif
Sinä?

Tänään Oriveden Orituvalla musta Hayabusa bongattu kuskeineen puol neljän aikaan, saapui puoli minsaa mun jälkeen. Itse olin myös mopottimella...  
062802moto_prv.gif
Sinä?
...pysähyin siinä kyllä, kun yritin prkl saada navin puhelintoimintoja toimimhan...ja sainki loppupeleissä. Eli olin siinä pyöräparkissa ovien eessä.

Käväsin Jämsästä Pyynikillä mutkan, himotti hyvässä kevätkelissä munkkikahvit, joten sinne oli ajettava.

Ja huomenna pitkänäperjantaina kelien salliessa pitänee kävästä Busavelhon pajalla mutka  
wink.gif
Espoossa, tai siellä päin kuitenki.

edit: paitti että mulla ei ole kokomusta, vaan musta-hopea 2001 mallinen kuvatus siitä kliks

Back