Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti oli edes pienituumainen kottikärryn rengas..Kukas ajeli vastaan tänään kehä3:lla rengas kaulan ympärillä?
Piti kauempaa oikein tuijottaa että mikähän sieltä vastaan tulee.
Oli kohtalaisen koomisen näköistä...![]()
Tilattu jo monta viikkoo sitte, vaan millon saapuvat... Ens kaudeks, ehkäLöysitkö Richat?Pongasin teijät siinä Bembölen kaffetuvan lähistöllä apaut neljän aikaan. Olitte kääntymässä Ikean suuntaan, minä menossa kaffetuvalle päin oranssilla matkaporkkanalla. Sulla oli sama rotsi päällä kun mullaTaidettiin olla me, oli meillä yksi mieskin mukana =). Takana tuli vielä joku, joka liittyi tien sivusta mukaan. Tulihan käytyä tuollakin =)Ihastelin niitä sun Richan housuja siellä Rusan Shellillä, olisko ollu ekalla PK-ajolla...![]()
Jeps. Tollasia ne on kun kun ne käy opettelemassa maksullisilla leireillä ja ratapäivillä. Oppivat ei yhtään mitään. Paitsi sitä individualismia ja sitä ylenpalttista itsevarmuutta joka ei ole mistään kotoisin. Ainakaan reaalimaailmasta. Itse katson suorastaan järkyttyneenä näitä asfalttimatojen piirtäjiä jotka itseään motoristeiksi kutsuvat. Ovat kaikki sellasia tumpeloita jotka eivät opi ajan vähyyden vuoksi mitään. Tosin, täytyy itsekin koputella sitä suurinta kaarnaa, eli päätä, joka ihmisen elossa pitää. (eli nyt yli 600 000 km takana mp,llä)...joka ajelit noin kymmenen pyörän letkassa Halikon Kokkilasta Saloon päin tänään neljän aikaan? Fiksua ajella kaks vierekkäin pikkuteillä, meinasin viedä kotilolla sulta vasemman jalan ku oli pakko ajaa sit "mun" kaistalla..
Monesko on menossa? Ite aattelin alotella vasta myöhemminJeps. Tollasia ne on kun kun ne käy opettelemassa maksullisilla leireillä ja ratapäivillä. Oppivat ei yhtään mitään. Paitsi sitä individualismia ja sitä ylenpalttista itsevarmuutta joka ei ole mistään kotoisin. Ainakaan reaalimaailmasta. Itse katson suorastaan järkyttyneenä näitä asfalttimatojen piirtäjiä jotka itseään motoristeiksi kutsuvat. Ovat kaikki sellasia tumpeloita jotka eivät opi ajan vähyyden vuoksi mitään. Tosin, täytyy itsekin koputella sitä suurinta kaarnaa, eli päätä, joka ihmisen elossa pitää. (eli nyt yli 600 000 km takana mp,llä)![]()
Pyörä vai olut? Toivottavasti et aloita kumpaakaan.Monesko on menossa? Ite aattelin alotella vasta myöhemminJeps. Tollasia ne on kun kun ne käy opettelemassa maksullisilla leireillä ja ratapäivillä. Oppivat ei yhtään mitään. Paitsi sitä individualismia ja sitä ylenpalttista itsevarmuutta joka ei ole mistään kotoisin. Ainakaan reaalimaailmasta. Itse katson suorastaan järkyttyneenä näitä asfalttimatojen piirtäjiä jotka itseään motoristeiksi kutsuvat. Ovat kaikki sellasia tumpeloita jotka eivät opi ajan vähyyden vuoksi mitään. Tosin, täytyy itsekin koputella sitä suurinta kaarnaa, eli päätä, joka ihmisen elossa pitää. (eli nyt yli 600 000 km takana mp,llä)![]()
![]()
sanoi:Tollasia ne on kun kun ne käy opettelemassa maksullisilla leireillä ja ratapäivillä.
kattele kynttiläosastolta.sanoi:Tollasia ne on kun kun ne käy opettelemassa maksullisilla leireillä ja ratapäivillä.
Moni lukija haluaisi varmasti nähdä tälle väitteelle jotain faktaa.![]()
Ei hohoh,kattele kynttiläosastolta.sanoi:Tollasia ne on kun kun ne käy opettelemassa maksullisilla leireillä ja ratapäivillä.
Moni lukija haluaisi varmasti nähdä tälle väitteelle jotain faktaa.![]()
Moottoripyörällä ajamista ei opeteta. Sen joko osaa tai sitten ei. On typerää antaa kädettömän idiootin syödä haarukalla ja veitsellä, jos ei edes lusikka pysy kouluttajan kädessä.