• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Olitko se sinä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
... joka tänään tuli vuosaaresta satamasta laivan uumenista yhdeksän aikaa aamulla, kehä III:selle päin ajelit ja naureskelit sekä vilkutit, oltiin odottamassa heimolaisia laivasta... oltiin tien sivussa molemmilla puolilla plakaatin (lue: maalatun lakanan) kanssa
biggrin.gif
kyllä ihmiset jumalauta himmasivat melkein pysähdyksiin, tutkaksiko luulivat ?!

Hauskaa oli !
No mä ainakin menin siitä ja moikkailin.
biggrin.gif

Mikäs porukka ajoi Nilsiässä Sänkimäentiellä kohti Nilsiää/Tahkoa eilen iltapäivällä? Useampi (kymmenkunta tahi enemmän) teitä oli. Kyselee teitä vastaan käsi ojossa ajanut zephyristi. Taisi siellä joku morjestaa sormi pystyssäkin  
062802moto_prv.gif

Sinä joka pukkasit (kabanovintien ja hilantien risteyksessä) vaaleensinisen C4 kolmion takaa etee suorilta!
minä ja poika vähä säikähettiin onneks olin kääntymässä sinne minne menit!  
kaboom.gif
keikka tulla sulle!
Ja sinä kirkkonummen rampissa stopin takaa tulit tumman sinisellä S70!  
kaboom.gif
! Ens kerralla et virnuile noin nätisti ku ei oo suussa muutaku HJC kuoret! (tai no on seki  parempi ku sun kahvin ja tupakan kellastamat harva hampaat. vittu et olit ruma näky!)
000203DB.gif

Onneks oli kloppi matkassa, oli sen verran rauhallista menoo!
No joha helpotti!

Joka keulit ohitseni samaa kaistaa käyttäen Kehä-3:lla tänään?
Toimintasi oli minusta täysin edesvastuutonta ja siten paheksuttavaa ja tuomittavaa! Mitä jos tiellä olisi ollut vaikka lapsi tai hirvi? Minäkin peljästyin kovasti ja olin menettää ajokkini hallinnan. Jos niin olisi käynyt, olisin minäkin voinut ajaa mahdollisesti eteen ilmaantuvaa lasta tai hirveä päin!

Valitettavasti en nähnyt pyöräsi rekisteritunnusta tai muista mallia tai väriä.

Toimintasi oli minusta täysin edesvastuutonta ja siten paheksuttavaa ja tuomittavaa! Mitä jos tiellä olisi ollut vaikka lapsi tai hirvi? Minäkin peljästyin kovasti ja olin menettää ajokkini hallinnan. Jos niin olisi käynyt, olisin minäkin voinut ajaa mahdollisesti eteen ilmaantuvaa lasta tai hirveä päin!

Myönnettäköön että ohittaminen keulimalla on samaa kaistaa käyttäen vähän hazardi veto, mutta ootko ehkä montaki kertaa nähny kehä kolmosella lapsia tai hirviä?
biggrin.gif
pftroest.gif

Niin ja väärinkäsitysten välttämiseks se en siis ollu minä.
tounge.gif

biggrin.gif
biggrin.gif

Myönnettäköön että ohittaminen keulimalla on samaa kaistaa käyttäen vähän hazardi veto, mutta ootko ehkä montaki kertaa nähny kehä kolmosella lapsia tai hirviä?
biggrin.gif
pftroest.gif

tounge.gif
kyl mää vaa kerran näijin hevoosia kehä III:sella, oli hevoosten kulejutus vaunu hajonna ja hepat päässy karkuhun
lookaround_orig.gif

lahapsia en siellä ole vielä nähryt juoksentellevahan
lookaround_orig.gif

*Kliks*

biggrin.gif
pftroest.gif

tounge.gif
kyl mää vaa kerran näijin hevoosia kehä III:sella, oli hevoosten kulejutus vaunu hajonna ja hepat päässy karkuhun
lookaround_orig.gif

lahapsia en siellä ole vielä nähryt juoksentellevahan
lookaround_orig.gif
Valitettavasti niitä lapsia on kehä3:lla näkynyt. Parikin kertaa, soitin jopa posliinille että käyvät tarkistamassa tilanteen ennenkuintulee ruumiita. Leikkivät kuinka nopasti pääsee auton valoja "pakoon" toiselle puolelle tietä. Toinen kerta oli Tikkurilan kohdalla ja toinen hakunilan kohdalla.

Oliko se sun gixxerin ja busan risteytys Leppävaaran urheilupuistossa tänään? Busan keula ja gsxr:n perä näytti ainakin olevan. Uteliaana kattelin sieltä säbäkaukalosta.
Taitaa mennä miun ja kaverin piikkiin
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif

mutta toisaalta jos tarkoitat vaan yhtä pyörää niin sitten ei mee, paikka vaan täsmää
biggrin.gif
Joo yhtä pyörää tarkotin. Teidän pyörät jäikin ilmeisesti multa bongaamatta
smile_org.gif

Tänään ei samassa paikassa näkynyt yhtään pyörää. Tais olla kaikki muut terassilla kun ei tällä kertaa edes pelikavereita ilmaantunu.
biggrin.gif

Olitko se sinä joka tuli Tampesterissa, ennen Särkkää meitin vierelle mustalla Gixulla tyttö takapenkillä. Morjestit ja meiti näytti peukkua, että "oikea merkki", itselläni kun kans oli/on valkoinen Gixxutin
biggrin.gif

liekkö ollu foorumilaisia eilen liikenteessä VT6 Imatra-Parikkala välillä klo.20.00 jälkeen?

kättäni heiluttelin
thumbs-up.gif

yksi Org.morotus ainaskin oli GSX....R kuskilta
062802jumpie_prv.gif

ite liikkeellä harmaa/musta Yamaha YZF1000R  
lookaround_orig.gif

Oisko ollu Moto Guzzi Nevada Lahdessa Upon sillan alla liikennevaloissa perjantaina 2.7. klo 14 aikoihin, tilanne näytti olevan päällä kytkimen ja vaihteiden kanssa
crazy.gif
mutta siitä huolimatta nopea morotus irtosi  
buttrock.gif
Oli hupaisaa seurata kuinka oli hytti täynnä käsiä ja jalkoja  
ghostface.gif

Ite olin sillä sinisellä pikku "customilla" Kouvolan suuntaan menossa.

LOHJA TÄNÄÄN!!!
crazy.gif

Tekö kaksi +kaksi ajelitte customeilla peräkanaa tänään n. klo. 09.00 aikaan Lohjalta asemalle moottoriliikennetiellä, käännyitte ympyrästä simpukan suuntaan, itse jatkoin autolla stadin suuntaan.

Teki pahaa katsoa takaapäin teidän kyydissä istuvia pikkulapsia, joilla oli vain lepattavat kesähepenet päällä
omg.gif
, ei siis lainkaan suovarusteíta/vaatteita, takaa katsottuna näyttivät todella pelkäävän kyytiänne, sen verran puristivat penkin reunasta kiinni. Vauhtia oli teillä kahdeksankympin pintaan.

Vaikka mopoilu on helvetin kivaa tällaisella kelillä, ainakin teidän ja muidenkin mielestä, niin kunnolliset varusteet pitää olla kaikilla, vaikka ajaisitte 100 metriä. Varusteita saa tarjouksesta todella edullisesti, joten nyt äkkiä ostoksille!!!!

Ilmeisesti olette pariskunta, luulisin? Itse en ota pentujani ikinä kyytiin varusteitta ja vastuu tässä on kyllä aikuisten!
Vit..tu kun vieläkin tekee pahaa!! "Haddikka" tms. kuskien varuste/vaate-ilmiöihin  en nyt ota kantaa!! Helkutti soikoon!!!
mad.gif

Back