Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon kiitoksia neuvosta!Tuli "Haku"-nappia ja sanaa "Motul" käyttämällä 4 sivullista hittejä. Suosittelen samaa.
Pitää kokeilla kun ne on jo sama öljy busassa.Testataan kun kevät tulee.Itse käyttäny usean vuoden 300V, hyvin on toiminu.
Miten aiot testata Motulin öljyä?Pitää kokeilla kun ne on jo sama öljy busassa.Testataan kun kevät tulee.Itse käyttäny usean vuoden 300V, hyvin on toiminu.![]()
Epäilen, että kaatamalla koneeseen ja ajamalla? Oliko itselläsi parempia neuvoja tätä varten?Miten aiot testata Motulin öljyä?Pitää kokeilla kun ne on jo sama öljy busassa.Testataan kun kevät tulee.Itse käyttäny usean vuoden 300V, hyvin on toiminu.![]()
No,juuri siten että miten busan kytkin toimii.Eli luistaako vai ei,ja pitääkö pienemmän "rohinan" kun Bel rayn öljyMiten aiot testata Motulin öljyä?Pitää kokeilla kun ne on jo sama öljy busassa.Testataan kun kevät tulee.Itse käyttäny usean vuoden 300V, hyvin on toiminu.![]()