Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä osaa sanoa. saattaa olla. itse ostin laatikon eli 4x4 litraa joista kaksi jäljellä korkkaamattomissa purkeissa. Halvalla pois kulkemasta nurkista.Myydäänkös tota vaan MP-liikkeissä kun en oo yhessäkään shellissä tommoseen törmänny, ainoostaan litran puteleita jossain
Miksi myydä hyvää öljyä pois halvalla? Ei se pilaannu.Enpä osaa sanoa. saattaa olla. itse ostin laatikon eli 4x4 litraa joista kaksi jäljellä korkkaamattomissa purkeissa. Halvalla pois kulkemasta nurkista.Myydäänkös tota vaan MP-liikkeissä kun en oo yhessäkään shellissä tommoseen törmänny, ainoostaan litran puteleita jossain
miksi et ostaisi hyvää öljyä pois halvalla? Ei se pilaannu.Miksi myydä hyvää öljyä pois halvalla? Ei se pilaannu.Enpä osaa sanoa. saattaa olla. itse ostin laatikon eli 4x4 litraa joista kaksi jäljellä korkkaamattomissa purkeissa. Halvalla pois kulkemasta nurkista.Myydäänkös tota vaan MP-liikkeissä kun en oo yhessäkään shellissä tommoseen törmänny, ainoostaan litran puteleita jossain
Itsellä ei ole säilytystilaa. Nytkin on kymmeniä litroja avaamattomia purkkeja. Kyllä sinun kannattaa ne säästää. Keväällä iskee taas pyöräkuume kuitenkin.miksi et ostaisi hyvää öljyä pois halvalla? Ei se pilaannu.Miksi myydä hyvää öljyä pois halvalla? Ei se pilaannu.Enpä osaa sanoa. saattaa olla. itse ostin laatikon eli 4x4 litraa joista kaksi jäljellä korkkaamattomissa purkeissa. Halvalla pois kulkemasta nurkista.Myydäänkös tota vaan MP-liikkeissä kun en oo yhessäkään shellissä tommoseen törmänny, ainoostaan litran puteleita jossain
Itselläni ei ole enää pyörää, eikä heti tulekkaan.