Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hiukan riippuu siitä missä se tyhjennysreikä on. Kaikissa mitä mulle on vastaan tullut (ei kyllä kovin suuri otos) on ollut reikä sellaisessa paikassa että jokseenkin pystyssä pitäisi laitteen olla.
Ei tuota asiaa varmaan ole kovin vaikeaa testata heilauttamalla sitä rätkää ja katsomalla mitä tapahtuu.
Joten ei lähdetä tekemään yksinkertaisesta asiasta liian vaikeaa...![]()
Sillä ei oo minkään valtakunnan väliä jääkö sinne koneeseen desi vai kaksi sitä vanhaa öljyä. Sitä kun jää sinne joka tapauksessa ellei mottia pura atomeiksi ja puhdistele kanavia paineilman ja liuottimen kanssa.
P.S. En tiedä miksi v*tussa yritän taas tekniikkakeskustelussa ketään neuvoa, koska ei tästä varmaan mitään hyötyä ole kenellekään ja vastauksena on varmaan taas pelkkää v*ttuilua.
Sillä ei oo minkään valtakunnan väliä jääkö sinne koneeseen desi vai kaksi sitä vanhaa öljyä. Sitä kun jää sinne joka tapauksessa ellei mottia pura atomeiksi ja puhdistele kanavia paineilman ja liuottimen kanssa.
P.S. En tiedä miksi v*tussa yritän taas tekniikkakeskustelussa ketään neuvoa, koska ei tästä varmaan mitään hyötyä ole kenellekään ja vastauksena on varmaan taas pelkkää v*ttuilua.
Proppu kiinni ja sitä metallitiivistettä ei tarvitse vaihtaa joka kerta, joka kolmas kerta riittää ja propun tiukkaus näppituntumalla, momenttiin vetämällä moni kaveri on joutunut Helicoil-hommiin.
Eiköhän se oo siitä monesti kiinni ettei hyllyssä oo moista uutta prikkaa heittää. Sitten kun niitä muistaa ostaa joskus niin ostaa sitten 10 kerralla niin riittää hetkeksi. Samalla oon vedelly ite kyl 10 viime kertaa, mut momentti onkin maltillinen ja varmistuslanka huojentaa mieltä.Joo, se 10 sentin osa kannattaa jättää vaihtamatta varsinkin kun se on suunniteltu kertakäyttöiseksi.
Tehty sillo 10 öljynvaihtoo sitTOSI mies käyttää samaa kuparista ja hehkuttaa sen välillä. ;-D
Eiköhän se oo siitä monesti kiinni ettei hyllyssä oo moista uutta prikkaa heittää. Sitten kun niitä muistaa ostaa joskus niin ostaa sitten 10 kerralla niin riittää hetkeksi. Samalla oon vedelly ite kyl 10 viime kertaa, mut momentti onkin maltillinen ja varmistuslanka huojentaa mieltä.

Sillä ei oo minkään valtakunnan väliä jääkö sinne koneeseen desi vai kaksi sitä vanhaa öljyä. Sitä kun jää sinne joka tapauksessa ellei mottia pura atomeiksi ja puhdistele kanavia paineilman ja liuottimen kanssa.
P.S. En tiedä miksi v*tussa yritän taas tekniikkakeskustelussa ketään neuvoa, koska ei tästä varmaan mitään hyötyä ole kenellekään ja vastauksena on varmaan taas pelkkää v*ttuilua.
.
Käsi ylös. Oletteko koskaan kosketelleet moottorin osia suoraan koneesta? Siis puretusta tai huollosta olevasta?
Aika mielenkiintoinen kysymyksenasettelu, fetissi hommia?
Mitenpä sitä huollat jos et koskettele.![]()