okvp
MotOrg ry
Joo, toi keruusäiliö olisi varmasti hyvä. Pitää katsoa saako sellaista toteutettua mitenkään, vai onko mentävä nykyisen kaltaisella setupilla. Purku vapaaseen tilaan tosiaan tuo öljyn virtaamiseen aika tavalla helpotusta, lienee kaikkein fiksuinta tehdä niin, nyt kun on tuo pumppu tuolla kuitenkin.
Männät on Wössnerit, koneistamolla hoonauksen yhteydessä mittasivat välykset, ne oli justiinsa Wössnerin antamassa speksissä. Katkosvälykset mittasin kaikista renkaista, ne osuivat kaikki Kawan spekseihin suoraan viilaamatta. Wössner ei muistaakseni ilmoittanut katkosvälyksiä, ajattelin että niissä sitten saa Kawan välykset kelvata. Eli niiltä osin pitäisi kanssa olla kaikki kondiksessa. Toki tolla koneella ei ole vielä ajettu kuin muutama sata kilometriä, eli renkaat varmasti vielä hakevat muotoaan ja voivat vähän vielä läpi laskea.
Toi voisi olla ihan toteutuskelpoinen vaihtoehto tähänkin. Vissiin kesti tuo kupari ihan hyvin tuossa? Amerikanjenkkimiehet aina varoittelevat toisiaan tekemästä polttoainelinjoja kuparista, koska taitaa olla herkkää murtumaan tärinästä. Mutta onkohan ikinä yksikään kupariputki sitten oikeasti murtunut sen tärinän takia?
Kyllä se muutaman vuoden ja n. 10tkm mitä pyörä mulla oli kesti ilman ongelmia, toki letkuilla molemmista päistä ja kuparikiepin tuin muistaakseni kumisilla lvi-tms. kiinnikkeillä. Öljynpaluu oli öljypohjaan, jossa viimeisenä takaisku, jotta öljyt ei ihan heti lorise ulos, jos jotakin rikkoutuu pumpussa tai putkistossa...
