Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tota RA59GC-tulppaa näyttää saavan MotonetistaTuota championin(ra59gc) tulppaa tuntuu nyt olevan vaikea saada ns. varaosana. Lähinnä ngt:ta tuntuu löytyvän. Onkos tuo champion nyt ainut vaihtoehto, denso? Niin ja mielummin hankin sen ns.edullisemmin jostakin ad.liikkeestä ennen kun marssin merkkipuljuun!![]()
Peltikuoret varustettuna kumitiivisteellä, sisukset öljynkestävää paperia valmistettuna samaisesta puukuidusta.Tarvike suodatinta en laittais edes vessanpönttöön. Orkkista vaan niin ei tarvitse miettiä...
Ainakin R1:n suodatin on sama kuin n. 60-100 hv. perämoottorissa, sopivuus jopa lukee paketissa. Yamahasta siis kyse...Hauska lukea, että autojen suodattimia käytetään mopoissa
. Eipä ole tullut mieleen edes, että ne voisivat silleenkin sopia
!!![]()
Joo, se yömaha tekee ainakin mopoja ja peräprutkuja. Oon nähny molempia ja toisen tekeleen jopa omistan.Onko tuo yömaha jokin japanialainen merkki? Jos ON, niin mitä V--tua moinen teksti tekee Ducati foorumilla?![]()
Terhi lähtöö ylleensä kääntiin viimesellä nykäsyllä...Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi tuosta öljynsuodattimesta, mutta selitäppä TARKEMMIN meille tuota "tukati, perämoottori ja Terhi juttua", et avautuu hieman lisää.... Käsittääkseni noilla laitteilla ei ole mitään muuta yhteistä, kun, että juovat bensaa....Jos sulla on jotakin valaisevaa sisäpiiritietoa, niin anna tulla vaan ihan vuolaasti....
Ai niin, se ei ole "tukati" vaan DucatiOnko ollut liian lyhyt oppimäärä, ettei osaa kirjoittaa nimiä oikein?![]()
![]()
Ihan samaa kuin Talbot HorizonOnko tuo yömaha jokin japanialainen merkki? Jos ON, niin mitä V--tua moinen teksti tekee Ducati foorumilla?![]()
Lyhyt oppimäärä, 16 vuotta kouluja. No kun ei vaan osaa vielä kirjoittaa sitä tukatia.Olen aikalailla samaa mieltä kanssasi tuosta öljynsuodattimesta, mutta selitäppä TARKEMMIN meille tuota "tukati, perämoottori ja Terhi juttua", et avautuu hieman lisää.... Käsittääkseni noilla laitteilla ei ole mitään muuta yhteistä, kun, että juovat bensaa....Jos sulla on jotakin valaisevaa sisäpiiritietoa, niin anna tulla vaan ihan vuolaasti....
Ai niin, se ei ole "tukati" vaan DucatiOnko ollut liian lyhyt oppimäärä, ettei osaa kirjoittaa nimiä oikein?![]()
![]()