zuha
New member
delvacit koneessa? Viisastelut sikseen ja onko alkuperäinen kysyjä katsonut jäähdyttäjän sisään vajuuko vesi tai onko öljyä sillä puolen?onko NOIN liisteriä?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
delvacit koneessa? Viisastelut sikseen ja onko alkuperäinen kysyjä katsonut jäähdyttäjän sisään vajuuko vesi tai onko öljyä sillä puolen?onko NOIN liisteriä?![]()
Joo ei mene öljy ja vesi sekaisin ellei ole jäänyt öljyn täyttökorkki sateella auki.Tuskin sentään tuo on ko.pyörässä mahdollista,on tuossa pyörässä vielä tuota lämmitettävää öljyä normia enemmän,kyllä se sieltä lähtee kun pääset päästämään varsan laitumilleJos oikein huonosti on käynyt, niin jäähdytinnestettäkin on voinut päästä öljyn sekaan. Kannentiiviste, kansi halki jne..![]()
Edelleenkään pyörän kone ei ole veden kanssa tekemisissä kuin sateella ja pestessä, ja silloinkin vaan ulkoisestidelvacit koneessa? Viisastelut sikseen ja onko alkuperäinen kysyjä katsonut jäähdyttäjän sisään vajuuko vesi tai onko öljyä sillä puolen?onko NOIN liisteriä?![]()
no jos kaveri kyseli tuon oman suikkansa koneesta jotta mistä sinne on vesi uinut niin.... niin täytyy sanoa että aika älykäs kysymys kertakaikkiaan.Ei taida näissä suzukin 1400:ssa i/ö koneissa olla vettä kun joskus ulkopuolella![]()
![]()
Niin joo, nestejäähdytteistä tietysti ajattelin..Joo ei mene öljy ja vesi sekaisin ellei ole jäänyt öljyn täyttökorkki sateella auki.Tuskin sentään tuo on ko.pyörässä mahdollista,on tuossa pyörässä vielä tuota lämmitettävää öljyä normia enemmän,kyllä se sieltä lähtee kun pääset päästämään varsan laitumilleJos oikein huonosti on käynyt, niin jäähdytinnestettäkin on voinut päästä öljyn sekaan. Kannentiiviste, kansi halki jne..![]()
![]()
No siis kaveri kyseli oisko päässy vettäno jos kaveri kyseli tuon oman suikkansa koneesta jotta mistä sinne on vesi uinut niin.... niin täytyy sanoa että aika älykäs kysymys kertakaikkiaan.Ei taida näissä suzukin 1400:ssa i/ö koneissa olla vettä kun joskus ulkopuolella![]()
![]()
![]()
No ite olen GSX:ssä käyttänyt nurkista löytyneitä halpoja 10W30-yleisöljyjä, kytkin pelaa kuin ajatus ja sitämyöten myös vaihteisto. Vanhalla 750 gsx:llä käytin joskus 15W40 TurboLXE:tä ja sillä kylmänä vaihteisto kolahteli ja takerteli ennenkuin öljyt lämpeni riittävästi, 1400:ssa öljyjä ei oikein kuumaksi saakaan joten valkkasin tuon viskositeeetin alaspäin...Ei mee vaahdoksi jos bensaa seassa notkistuu kyllä ja haisee bensalle muuten metallimies mites on motulin ölpät pelittäny itellä castrolit tykkään et laatikko on ei toimi niin kuin pitäis kolahtaa tosi rajusti esim ykkösellä pitäis nyt kokeilla jotain toista öljyy
Hyvin on motulit toiminu.. Yhen vaihtovälin ajoin Motorexeillä ja vaihdoin takas motuliin koska motorexeillä laatikko tuntu kankeemmalta ja rupes välivapaita löytyy herkemmin..Ei mee vaahdoksi jos bensaa seassa notkistuu kyllä ja haisee bensalle muuten metallimies mites on motulin ölpät pelittäny itellä castrolit tykkään et laatikko on ei toimi niin kuin pitäis kolahtaa tosi rajusti esim ykkösellä pitäis nyt kokeilla jotain toista öljyy
Menee juurikin tuollaiseksi kerman väriseksi pirtelöksi, jos vesi ja öljy pääse sekoittumaan.Ja sekin vielä että jos sinne vettä olis menny tyyliin kaatamalla niin menisi enemmänkin harmaaksi nuo öljyt eikä tuollaiseks kermamaiseksi.