• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Omistatko DL1000 V-Stromin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zidi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Zidi

New member
Morjens,

Olen kuullut että 1000:n stromin istuin on noin 2cm korkeampi kuin pienemmän 650 kuutioisen. Ja muutamat ovat niitä vaihdelleetkin. Itse ajelen tuolla pienemmällä ja korkeampi istuin on hakusessa.

Jos haeskelet toniiseesi matalampaa penkkiä niin tehdään vaihtokaupat. Sinulle matalampi, minulle korkeampi ja molemmat olemme tyytyväisiä.

Oma stromini on vuosimallia 2006 ja sillä on ajettu kokonaiset 3tkm, mistään repaleisesta istuimen tapaisesta ei siis ole kyse.

Jos kiinnostaa niin viestiä matkaan.

-Juha-

062802moto_prv.gif

Tere,

Mä olen etsinyt 1000:een korkeampaa penkkiä. Mitä mahtaa olla hintaa moisella kapistuksella?

062802moto_prv.gif
terv,

180€ maksoin itse siitä ja sillä on ajettu n.500km. 150€ vois olla hyvä hinta, sisältäen postikulut?

Mistä ootte hommannu 1000 Stormiin korkemman penkin? Onko linkkiä? Onko kuinka paljon vakioistuinta korkempi?

Mistä ootte hommannu 1000 Stormiin korkemman penkin? Onko kuinka paljon vakioistuinta korkempi?
Käsittääkseni 650:ssä on 2cm matalampi penkki kuin 1000 kuutioisessa. Pojat hommailee noihin 650 kuutioisiin tonnisen penkkejä. Eli 1000 kuutioiseen ei ole saatavilla korkeampaa istuinta. Näin olen antanut itseni asian ymmärtää  
smile_org.gif
Korjatkaa jos olen väärässä.

Kyseessä on alkuperäinen 1000:sen V-Strommin korkeampi satula joka on 4cm korkeampi kuin 650:sen alkuperäinen. Löytyy V-Strommin lisävaruste luettelosta. Polvikulma loivenee mukavasti ja pärjää paremmin pleksin pyörteiden kanssa kun laittaa sen ala asentoon.. siis itse ainakin pärjäsin 182cm

olis muuten ylimääräinen uudenveroinen Suzuki merkkinen tankkilaukku V-Strommiin (tilavuus 7l). Laukku on Strommin alkuperäinen lisävaruste. Mahtuu luurit, sadekamppeet ja muut tilpehöörit mukavasti laukkuun niin ei taskut pullota. Kuudelkympil lähtee...
smile_org.gif

Back