Vinnie
New member
Pari ongelmaa:
Jarrupalojen vaihdon jälkeen palat jäi laahaamaan levyyn kiinni ja jarruteho on täysin olematon? Sen tuntee selvänä vastuksena vaikka ylämäessä, kun pyörä ei edes valu taaksepäin. Pyörässä on 2 levyjarrua edessä. Vasemmanpuoleisestä sylinteristä ei tule jarrunestettä kun yrittää ilmata, ja jarrukahva menee pohjaan asti??? Sitten kun ottaa sylinterit irti niin ne näyttäis toimivan normaalisti. Ja jarrupaloissa kun ei ole mitään säätöä...
Ja toinen ongelma on pyörän hyytyminen oudosti. On tehnyt sen nyt kahtena päivänä perättäin. Toisena päivänä melkein heti liikkeellelähdön jälkeen, ja toisena päivänä n.10km ajon jälkeen. Se siis hyytyy pikkuhiljaa ja jos päästää kaasusta ni sammuu heti. Kumpanakin kertana lähti silti heti uudestaan käyntiin eikä temppuillut enää? Voisiko syy olla yksinkertaisesti siinä että kaasari olisi imaissut roskaa tankista? Puolaa voisi epäillä muuten, mutta kun lähtee heti uudestaan käyntiin kun starttaa...
Niin juu ja pyörä on GPZ500S -88
Jarrupalojen vaihdon jälkeen palat jäi laahaamaan levyyn kiinni ja jarruteho on täysin olematon? Sen tuntee selvänä vastuksena vaikka ylämäessä, kun pyörä ei edes valu taaksepäin. Pyörässä on 2 levyjarrua edessä. Vasemmanpuoleisestä sylinteristä ei tule jarrunestettä kun yrittää ilmata, ja jarrukahva menee pohjaan asti??? Sitten kun ottaa sylinterit irti niin ne näyttäis toimivan normaalisti. Ja jarrupaloissa kun ei ole mitään säätöä...
Ja toinen ongelma on pyörän hyytyminen oudosti. On tehnyt sen nyt kahtena päivänä perättäin. Toisena päivänä melkein heti liikkeellelähdön jälkeen, ja toisena päivänä n.10km ajon jälkeen. Se siis hyytyy pikkuhiljaa ja jos päästää kaasusta ni sammuu heti. Kumpanakin kertana lähti silti heti uudestaan käyntiin eikä temppuillut enää? Voisiko syy olla yksinkertaisesti siinä että kaasari olisi imaissut roskaa tankista? Puolaa voisi epäillä muuten, mutta kun lähtee heti uudestaan käyntiin kun starttaa...
Niin juu ja pyörä on GPZ500S -88