Äkis
New member
Otinpas tosta mun pläkkäristä katteet poijes ja tankit tarkoituksena huoltaa ja samalla kattoa kun vauhtipyörän koppa vuotaa öljyä.. (vanha omistaja aatellut, että tiivisteliimasa pätee vanha sanonta.. määrä korvaa laadun.)
katteet veks ja samalla ihmettelyä, miks tuo sylinterien etupuoli lohkon sama puoli on niin täynnä kuraa?? Pesuri käteen ja puhdistus alkakoon... Pari päivää meni ja tutkimaan taas sitä koppaa.. niin MITÄ?? öljua valunu maahan muualtakin.. PERKELE!!! sieltähän se näyttäis tihkuvan kannen välistä... Elikkäs kymysy..
Mitä kannattaa tehdä? ostaa heti vaihtokone?
Työntää koko härveli järveen?
Ostaa kannen tiiviste? ja itse vaihtaa?
Vai viedä ammattilaiselle se? Mutta jos vien ammattilaiselle, niin mitä mahtaa maksaa?
Miksiköhän se vuotaa?? halennu jostain? pelkkä tiiviste?
vai mitä vidua??
jos kansi remppa edessä, kannattaisko kannelle tehdä jotain siinä samalla? (lisäteho juttuja samalla rahalla?)
kertokkee ihmeeessä mullen....
katteet veks ja samalla ihmettelyä, miks tuo sylinterien etupuoli lohkon sama puoli on niin täynnä kuraa?? Pesuri käteen ja puhdistus alkakoon... Pari päivää meni ja tutkimaan taas sitä koppaa.. niin MITÄ?? öljua valunu maahan muualtakin.. PERKELE!!! sieltähän se näyttäis tihkuvan kannen välistä... Elikkäs kymysy..
Mitä kannattaa tehdä? ostaa heti vaihtokone?
Työntää koko härveli järveen?
Ostaa kannen tiiviste? ja itse vaihtaa?
Vai viedä ammattilaiselle se? Mutta jos vien ammattilaiselle, niin mitä mahtaa maksaa?
Miksiköhän se vuotaa?? halennu jostain? pelkkä tiiviste?
vai mitä vidua??
jos kansi remppa edessä, kannattaisko kannelle tehdä jotain siinä samalla? (lisäteho juttuja samalla rahalla?)
kertokkee ihmeeessä mullen....