Jos rengas osoittaa johonkin muualle kuin tasapainotilan vaatimaan suuntaan, ei mopo enää ole tasapainotilassa vaan kallistus joko lisääntyy tai vähenee.
Luonnonvalonkin määrä vaihtelee vuorokauden mittaan.... hieman vähemmän toki
Lapissa kesäaikaan

.
Auringon ollessa horisontin takana, valoa ei taida kuitenkaan olla, toisin kuin
sen ollessa "zeniitissä"
Jos varsinaisessa aiheessa jotain "ongelmaa" on, se tuntuu olevan juuri se, että
ei viddu millään haluta lähteä mukaan siihen, ettei kaksipyöräisen tahdo
kaartaa kuin siihen suuntaan mihin etufillarikin on kääntyneenä.....
nopeudesta tai kallistuskulmasta riippumatta..... jos ei sladissa mennä

.
Toinen mielenkiintoinen on tuo "mullistava uusi keskiseisontatuki"

.
Että ksipyöräinen ei kallistu eikä kaadu muuta kuin "ratista kääntämällä"

.
Kaipa nuo seisontatuet olis jäänyt pois käytöstä ihan kustannussyistä......
ja "seisottaminen" olis hoidettu muuttamalla ohjauslukon "tapitus" siten,
että se lukitsee ohjauksen keskiasentoon

.
Otetaas kuitenkin sen verran iisisti, että tuskin täällä asian kanssa "harrastavilla"

isompaa ongelmaa on sen kanssa miten tuo menee.....
Hankalaksi menee siinä, että sotketaan asiat-termit-syyt ja seuraukset välillä
jopa pelottavasti.
Realiteetti on kuitenkin se, että vaikka moni nauraakin mikroaaltouunin
käyttöohjeissa sille "kissankuivatuskiellolle"...... sillä on tarvitsijansa
jenkkilän bibel-beltin ulkopuolellakin

.
Tuokin on aika yliluonnollista..... kun ajelee fillarilla ilman käsiä.....
että se kummasti kääntyilee haluttuun suuntaa täysin "rattiin koskematta" ja
kulkusuuntaakin(kääntymistä) voi vaihtaa ilman ongelmia.
Tästä päästäänkin siihen, että haluaisin nähdä sen "ilman käsiä" vedon sakkaamatta,
jossa fillaristi vaihtaa kallistuksen ja kääntymisen suunnan
"kallistamalla liikaa ajettavaan nopeuteen nähden" (ts. kääntämällä yli tasapainotilan)
Lähtee se toki sieltä käsin "yli" käännettäessä kampeamaan pystyyn ja vaihtamaan puolta
jos kummeissa pitoa riittää.
Kovin liukkaalla... oli alla mitä tahansa... kuitenkin luonto kutsuu nopeammin kuin Ace Venturaa....
kun ratista alkaa yksinomaan ja voimalla kampeamaan.
Saattais näkökulmat ja totaalinen yksisilmäisyys asioihin hieman muuttua jos
kaksipyöräiselläkin tulisi koulutusosioon "pakollinen talviajo".... tai jotain muuta pakkolipakkaa

.
"Vartalo ja sen käyttö" saattaisi saada ihan uudet puitteet ja merkityksen

.
Ei se "asvalttisoturin maailma" ole lähtökohtaisesti mitenkään vääränlainen..... sitä katsotaan
vaan niin "pienestä reiästä" turhan normitetuissa puitteissa.