Onko kelllään kokemusta Englannista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Passe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Passe

New member
katsatuksesta? Eli noi valot jne. Täältä kyllä on haulla löytynyt jotain, mutta tarviiko noi perkeleen lyhdyt vaihtaa vai ei. Joo, katsastusmieskin totesi kun kävin kysymässä, että tuo se pyörä tänne niin katotaan.Mikäs vitun vastaus toi oli? Vittu mitä porukkaa noilla asemilla on töissä. Mua huvita taas yhtään mikään...

Niin ja kyseessä on Thundearce tuplaheittimillä...eli molemmat palaa.

Ajovalot menee väkisin vaihtoon, se kun on lähivalo epäsymmetrinen. Näyttää oikeanpuoleisessa vastaantulijan silmille tienreunan sijasta. Muuten Brittimopo pitäis olla aikasen E-hyväksytty.

Siinähän on ohjaus väärällä puolella
tounge.gif
,
eli ainakin lähivalon kuvio on juuri vääränpuoleinen. Sen joudut vaihtamaan, muusta en tiedä kun en ole kokeillut.

Juu, oikeassahan te olette. Ja löytyikin sopuhintaan...Ruotsista! Mutta toi katsastusmiesten asenne on aika vitun syvältä...Tuo tänne nii katotaa. Ois pitäny sanoo, et tuu sä äijä tonne takapihalle niin katotaan.Nii perkele.

062802moto_prv.gif

Joo toin VN:n enklannista.
Valo oli tosiaan vaihdettava, kun oli symmetrinen eli mopovalo joka olis häikinyt mersukuskia suomen suviyössä kohtalokkaasti. Ois muuten sumekolla maksanu pelkkä umpio 182€ ja tuli maksaan tarvikeliikkeessä ulkokuuppineen umpoineen ja lamppuineen 50€.
Katsastus on tosiaan ahterista kaikilta osiltaan, 2minuuttia työtä katottiin noi valot ja runkonumero 105€ = huikee tuntiliksa, jarruja iskareita laakereita lukkoja äänimerkkiä jyms. ei tarkastettu.
Ps. oman mopottimen peilit näyttää kuvan "vääränkä'tisenä", mutta se estänyt mopon hyväksymistä katsastuksessa.
t.v. coyote

062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Jos olette englannista hakemassa roinaa, niin täällä olisi valmiina odottamassa vanteiden hinnalla myytävä kartanovolvo, johon mahtuu juomien lisäksi myös mopo; ks pörssi
033102beer_1_prv.gif

Oon tuomassa pyörän englannista. Miten on? Pitääkö ajovalot vaihtoo jos tuon 750 gsx-t suzkan? Mistä saa ton yhtenäväisyystodistuksen?

Olen myös ajetellut pyörän tuontia englannista.
http://www.flamingo-motors.com/

Tosiaan se lamppuhomma on ja mailit kilometreiksi. Sen maili/kilometri homman lupasivat hoitaa ilmaiseksi ja rahti Suomeen 330€. Aika halpaa jos vielä saa kaikki paperit mukaan.

Onko jotain muita sivuja joista voi katsella pyörää?

Oon tuomassa pyörän englannista. Miten on? Pitääkö ajovalot vaihtoo jos tuon 750 gsx-t suzkan? Mistä saa ton yhtenäväisyystodistuksen?
Vaatimuksenmukaisuustodistusta voi kysäistä kauppiaalta tai paikalliselta maahantuojalta. En tiedä brittikäytäntöä, mutta joissakin Euroopan maissa se seuraa aina pyörän papereiden mukana. Ja lähivalo menee vaihtoon.

Mikä pyörä sulla on kysees? kiinostaa noi mailit kilsoiksi lähinnä.

Hondan VTX 1300. Maksaa Englannissa 5000 ja Saksassa 7000.
Lamppu kuulemma maksaa 250€ ja tosiaan lupasivat vaihtaa ne mittarilukemat kilometreiksi.

Toin joku vuosi sit 9R:n Englannista. Silloin selvittelin tuota umpioasiaa. Periaate on se, että pitää vaihtaa sillä valon pitää näyttää oikeaan tien oikeaan reunaan pidemmälle kuin vasempaan. Katsastusmies ei tosin vilkaissutkaan koko umpioo. Mun pyörässä se kyllä oli "mannermainen", kun pyörä oli viety Englantiin ilmeisesti harmaatuontina. Tuo umpio olis Kawaan maksanut rapiat 400 eemeliä, joten ennen tuontia kannattaa ainakin selvittää mitä se maksaa, ite ainakin yllätyin tosta hinnasta.

Back