• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko kenelläkään Grisoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aihe on tainnut jo vähän kylmetä, mutta sattui käsiin 2-venttiiliGrison germaanitesti. Mittasivat siitä 90 hp, kun ilmoitettu on 88 hp. Teho tulee testin mukaan paremmin ulos vasta > 4000 rpm, mutta siihen löytyy kait palikoita, ainakin tämän myyjän mukaan:

nettimoto

Ja uudemmassa 4-venttiilisessä on löylyä sitten jo enemmän. Onko se tarpeeksi, ja mikä on yleensäkään tarpeeksi, on taas toinen kysymys.

Ajoasennosta antoivat plussan, mutta sanoivat, ettei se sovi kaikille. Kokeileminen on sen selvittämiseen ainoa tapa.

Tämä lausunto oli täysin puolueellinen, Guzzit on vaan mun mielestäni sielukkaita pelejä.

Jep,

Ilmoitetuissa ("vakio"tehoissa) ja mitatuissa tehoissa on joskus eroja.
smile_org.gif
Niin taitaa olla.

Pisti vaan silmään, että mitenkä Daytona Rs:stä saadaan noin paljon Centauroa enemmän tehoa?

Useimpien lähteiden mukaan kun koneet on identtiset vaikka ilmeisesti Daytonaa on saanut tehtaalta kireämmiläkin nokka-akseleilla varustettuna.

Täytyy käydä oma Centauro penkittämässä ensi kesänä ja katsoa mitä löytyy.

Toivottavasti enemmän kuin Lemans-kolmosesta
biggrin.gif

Bemarin lukemiin tuskin kyllä päästään...

Nostampa tätä vanhaa ketjua uudelleen esille. Onko tullut foorumilaisille lisää kokemuksia Grisosta ? Mielellään kuulisin myös eroja ajettavuudessa vanhan ja uuden mallin välillä jos jollakulla on ollut mahdollisuutta ajaa molempia. Itse olen menossa koeajolle heti kun kelit sallivat.

Back