Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täydensin hieman.Noita otsikoita voisi vähän miettiä, kun tuosta ei aihe aukea.
Minä olen ostanut TI-Tarvikkeesta (Käpyläntie 30) muutaman kerran. Saa vielä rabattia, kunhan kysyy.Missäs tota myydään?
Kysytäänpä asiaa näin: Jos tuo aine on niin ylivoimainen kaikilta ominaisuuksiltaan, miksi se ei ole laajemmassa käytössä tai suurten öljy-yhtiöiden valikoimissa, tai normaalissa moottoriöljyssä lisäaineena?Nostetaas tällaista vanhaa aihetta ylöspäin ja kysellään, että onko saavutettu tuolla valmistajan kotisivuilla mainittuja hyötyjä?
Ei mitään uutta auringon alla. Jos joku aine olisi niin ihmeellinen, niin ei suurillä öljy-yhtiöillä olisi varaa jättää sitä ostamatta omiin valikoimiin.Kysytäänpä asiaa näin: Jos tuo aine on niin ylivoimainen kaikilta ominaisuuksiltaan, miksi se ei ole laajemmassa käytössä tai suurten öljy-yhtiöiden valikoimissa, tai normaalissa moottoriöljyssä lisäaineena?Nostetaas tällaista vanhaa aihetta ylöspäin ja kysellään, että onko saavutettu tuolla valmistajan kotisivuilla mainittuja hyötyjä?
tulee luikkaampi, mutta tuntuu nihkeämmältä. Tuntuu se luikkaus luikkaammalta kuin se kone oli ennen sitä käsittelyä, vai tuntuuko liukkaammalta kuin ne nihkeus.Persdynolla kyllä tulee pehmeämmät käynnit ja luikkaampi kone. Heti alkuun tuntuu vähän nihkeämmältä. Itse olen laittanut aina kaikkiin mopoihin ja kyllä sen eron huomaa. Ei ole mitään vaikutusta märkäkytkimiin, koska tuo ei ole mikään liukuvoide.
Silleensähän se yleensä menee, jos ei lämmitä konetta kunnolla etukäteen.Heti alkuun tuntuu vähän nihkeämmältä. Sitten se alkaa pikku hiljaa tuntua liukkaammalta...
Koska RVS ei ole öljyn lisäainetta. Ei vaikuta öljyyn mitenkään.Kysytäänpä asiaa näin: Jos tuo aine on niin ylivoimainen kaikilta ominaisuuksiltaan, miksi se ei ole laajemmassa käytössä tai suurten öljy-yhtiöiden valikoimissa, tai normaalissa moottoriöljyssä lisäaineena?Nostetaas tällaista vanhaa aihetta ylöspäin ja kysellään, että onko saavutettu tuolla valmistajan kotisivuilla mainittuja hyötyjä?
Tuo laitetaan kuumaksi käytettyyn koneeseen.Silleensähän se yleensä menee, jos ei lämmitä konetta kunnolla etukäteen.
Saitko auringonpistoksen vai veditkö vaan jotain höpöheinääExtaasistani kun palaan maan pinnalle, niin havaitsen tuota jumalaista ihmeainetta vielä hyllyssä. Ihanaa, sitä oli vielä kymmeneen mopoon jäljellä. Ostan kaikki loput purkit hyllystä.