• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko sun pyörä myynnissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Petsku

New member
Onko sun pyörä myynnissä?

... noin niinku vaikka ihan teoriassa, löytyykö järkevä summa millä luopuisit?

Lähinnä ajattelin onko monta pyörää mitkä Eivät ole myynnissä, syitä pitää pyörä on varmaan yhtä monta kun on omistajaa...

Toista pyörää tuskin myisin, tai ehkä järjettömään hintaan. Toisen voisin kohtuullisella hinnalla myydä.

Yksi pyöristä on myynnissä ja enkä kyllä ala tappelemaan vaikka joku haluaisi loputkin ostaa. Kaupasta saa uusia tilalle.

Samoilla mennään! Kaikki on kaupan, kun hinta on kohdillaan. :grin:

Järkevään hintaan saattaisin luopua, jos tilalle saisi saman paksuisella nipulla euroja vastaavassa kunnossa olevan erityyppisen mopottimen. "Vaihtelu virkistää", olen kuullut. Mutta paraneeko vaihtamalla? :dunno:

Eihän ne myynnissä ole, mutta jos joku Ducatista tarjois tarpeeksi, niin vois ehkä myydäkin, kun ei ehdi harrastamaan ja iso huoltokin pitäis tehdä ennenkuin ottaa liikenteeseen (kaikki suodattimet, hihnat, venttiilien tarkastus, keulaöljyt).

tuo minun kun ei ole myynnissä, kun yksinkertaisesti pelkillä numeroilla mitattuna, ikä, km, arvoo ei ole....

...mutta käyttöarvoo on ja aikaa on tohon sen verran laitettu että se on pitopyörä.

jos haluaa joskus toista tyyliä niin pitää vain ostaa sit toinen.....taas...:jpstyle:

Vastaisin mieluusti, että myynnissä on kun vaan ostajia löytyy. Mutta...

Toissa kesänä pihaani ilmestyi yllättäen kaksi ventovierasta miestä tiedustelemaan myytävänä olevaa moottoripyörää. Yhdessä tuumin todettiin, että mulla on peitteen alla kyllä juuri sellainen pyörä, jota herrat olivat vailla, mutta en sitä kuitenkaan ollut aikonut myydä. Olihan se nettimotossa ollut kerran kaupan joskus kolme vuotta :blink: aikaisemmin. Hieman hämmentyneenä tästä herrasväen kollektiivisen muistin aiheuttamasta pyöränostoaikeesta, en edes älynnyt kysyä paljonko sitä hilloa oli matkassa, vaan toivotin herroille onnea pyörän etsintään.

Eli ei mun pyörä taida myynnissä olla.:p

joo, on myynnissä. samaan hintaa saa tulla hakemaan kuin mitä sen vuonna 1999 sai kaupasta hakea(Suomessa). :grin:

... noin niinku vaikka ihan teoriassa, löytyykö järkevä summa millä luopuisit?

Lähinnä ajattelin onko monta pyörää mitkä Eivät ole myynnissä, syitä pitää pyörä on varmaan yhtä monta kun on omistajaa...

Niinkauan kun mopoilu oli isompi osa elämää pyörä ei olisi ollut myynnissä millään järkevällä summalla ennenkun tuli vaihtokuume uudempaan&hienompaan&mahtavampaan.

Back