• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onko sun pyörä myynnissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noista neljästä tämän htekisestä prätkästä voin huoletta luopua ainakin kolmesta, mutta museojytäristä pitäisi saada oikeesti niin kova raha että sitä ei kukaan siitä kuitenkaan maksa, mutta siis kait senkin kohdalla voisi todeta että myynnissä pienellä omaisuudella. En mä mitään ikuisuus suhdetta ole ollut näihin rakentamassa ja tykkään vaihtelusta.

Ei ole myynnissä. Tuli tilattuu uusi auto niin nyt ei ole varaa pyörän uusintaan pariin vuoteen ainakaan... Mut mikäs tolla on ajellessa, 2011 ja vasta reilut 20tkm ajettu :jpstyle: Ajetaan toinen mokoma lisää.

Kaikki pyörät on myynnissä. 4 numeroisella summalla osa, 5 numeroisella pääosa ja 6:lla kaikki. Jos joku väittää muuta niin käyköön kurkkaamassa lomppakkoonsa....

Jos joku väittää muuta niin käyköön kurkkaamassa lomppakkoonsa....[/QUOTE sanoi:
En väitä mutta kurkkaan....

Par lottokuponkia muutama kortti ja kappas kelettä työturvallisuuskortti on vanhentunu :O

Vastaisin mieluusti, että myynnissä on kun vaan ostajia löytyy. Mutta...

Toissa kesänä pihaani ilmestyi yllättäen kaksi ventovierasta miestä tiedustelemaan myytävänä olevaa moottoripyörää. Yhdessä tuumin todettiin, että mulla on peitteen alla kyllä juuri sellainen pyörä, jota herrat olivat vailla, mutta en sitä kuitenkaan ollut aikonut myydä. Olihan se nettimotossa ollut kerran kaupan joskus kolme vuotta :blink: aikaisemmin. Hieman hämmentyneenä tästä herrasväen kollektiivisen muistin aiheuttamasta pyöränostoaikeesta, en edes älynnyt kysyä paljonko sitä hilloa oli matkassa, vaan toivotin herroille onnea pyörän etsintään.

Eli ei mun pyörä taida myynnissä olla.:p

Eivät sentään käyneet seuraavana yönä noutamassa "ostoksiaan"...

En väitä mutta kurkkaan....

Par lottokuponkia muutama kortti ja kappas kelettä työturvallisuuskortti on vanhentunu :O

Sama vika Rahikaisella. Mutta toi vanhentunut työturvallisuuskortti puuttuu... Mutta niin tärkeää esinettä ei meikäläinen omista ettei sille hintalappua löydy. Veikkaan että sama on tilanne kaikilla mitä tavaroihin tulee. Mutta onhan toi kaksipyöräinen ja kitarat sellaisia, että luopuminen ois vaikeaa...:no:

Kyllähän tota itseäänki myy kun alkaa riittävän isoja numeroita pöytään tulemaan, mutta ostakaa Honda, sen saa halvemmalla!

Ei ole. Ainakaan tällä hetkellä.

Vaikka toinen oli ainakin viime kesänä niin vähällä käytöllä, että ihan hävetti...

En tiijä, ehkä ei.
Enemmän minnuu kiinnostaa pyörät tallissa kuin €urot tilillä.

Toinen pyörä (vanhempi) on jouten lämpimässä tallissa ja täten luopuisin siitä kohtuullista korvausta vastaan.

Jos joku sopivasti tarjoaa niin mikä ettei. Tosin on sen verta iäkäs maanhoitolaite että taidan itse ajaa laitteen loppuun.

Ei oo. Mut sitävastoin saatan hankkia lisää noita rotteloita ja näiden osia hyllyyn.

Eipä tuo myynnissä ole, mulle käyvä hinta olisi niin järjettömän korkea ettei kukaan edes harkitsisi sellaista maksavansa. Syitä on monia, sekä järkeen että tunteeseen perustuvia. :rakastunut:

Ei oo myynnissä. Itse en ole metriäkään pyörälläni käynyt ajamassa ja odotukset ovat niin kovat etten luopuisi millään hinnalla!

Myynnissä ovat, jos vain tarjottu €-määrä miellyttää.
Tokihan voi aina ehdottaa vaihtoakin.... :p

Back