Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko Z 750:n tre:tä tai muuta vastaa joka säätää ton 1-2 vaihteen alakieroksen![]()
Paitsi että Suzukissakaan ei ole tehoa rajoitettu, ainoastaan herkkyyttä osakaasullaEi tietääkseni ole mitään rajoittimia. Sutkahan noita tehorajoittimia jostain syystä käyttää. Kawassa erikoisuuksia taas on ne KCA (katti pakoputkessa) ja KLEEN (ne lisäilmaventtiilit venakopassa).
http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htmEli Z:ssa lähtee kaikki tehot 1 vaihteella jos vaan haluu.. kiitos!mut toi sukisuki juttu kuulosti oudolta? eli tre olisi siis turha?? vai jeesako se just niitä "alakieroksii"![]()
![]()
Eikös net toisioläpät(vai mitkä lie) "rajota" hieman ?Ei tietääkseni ole mitään rajoittimia. Sutkahan noita tehorajoittimia jostain syystä käyttää. Kawassa erikoisuuksia taas on ne KCA (katti pakoputkessa) ja KLEEN (ne lisäilmaventtiilit venakopassa).
Juu, olen ymmärtänyt että TRE:n ei kai pitäisi näkyä tehokäyrässä jos otetaan täyskaasuveto?Paitsi että Suzukissakaan ei ole tehoa rajoitettu, ainoastaan herkkyyttä osakaasulla![]()
PAIR.. Taitaapi Yammulla ja Hondalla olla ihan vastaavat.Juu, olen ymmärtänyt että TRE:n ei kai pitäisi näkyä tehokäyrässä jos otetaan täyskaasuveto?Paitsi että Suzukissakaan ei ole tehoa rajoitettu, ainoastaan herkkyyttä osakaasulla![]()
Tota en tiennytkään että Sutkalla on myös jotain lisäilmajuttuja... Onko sille jotain vastaavaa nimeä kuin Kawan KCA?
Öö.. onko sulla engl. nimeä noille, en nyt hahmota mitä tarkoitatEikös net toisioläpät(vai mitkä lie) "rajota" hieman ?pentsiinin saantia pikkuvaihteilla vai mit %/¤"=¤ ne siellä tekee.![]()
![]()
Subthrottle valve (-actuator)(-sensor)? saatan olla täysin hakoteillä mutta nuo " toisioläpät" aukeaa kokonaan siis siinä noin 5800rpm ? kun taas osakaasulla ne laskee vähemmän mehua koneeseen samoin 1&2 waihteella?(tai sitten olen taas nähnyt unta)Öö.. onko sulla engl. nimeä noille, en nyt hahmota mitä tarkoitatEikös net toisioläpät(vai mitkä lie) "rajota" hieman ?pentsiinin saantia pikkuvaihteilla vai mit %/¤"=¤ ne siellä tekee.![]()
![]()
Silloin ei tartte tukkia, jos vedetään vaan täyskaasuvetoja, koska ilmaa ei silloin työnnetä sinne pakokanavaan. Mutta jos osakaasuja säädellään, niin en syytä vetää vaikka puristimella kiinni..Ahaa.. nyt alkaa valjeta. Systeemi on siis sama kuin Kawassa, tarkoitus on kai polttaa ylijäämäbensat pois ennen kattia.
Mietin kyllä vähän miksi penkityksen yhteydessä näiden tukkimisesta puhutaan yleensä vain Kawasta... Vai tarviiko niitä muissa merkissä tukkia penkituksen ajaksi?
En ole tarkemmin tutkinut milloin se Kawoissa toimii, mutta penkityksen yhteydessä se on aina kehoitettu tukkimaan (se siis sotkee lambda-arvon, jos joku ihmettelee miksi).
Multa toi on poistettu käytöstä kokonaan, kun laitoin lambdan ja FMI-mittarin pyörään...Säätelin (ja säästin) itse seoksia techlun boksilla jonka sain n. satasella.![]()
Normaalit ruiskun toisioläpät, jotka säätää ilman virtausta koneeseen. Injektorit ruuttaa bensaa..Subthrottle valve (-actuator)(-sensor)? saatan olla täysin hakoteillä mutta nuo " toisioläpät" aukeaa kokonaan siis siinä noin 5800rpm ? kun taas osakaasulla ne laskee vähemmän mehua koneeseen samoin 1&2 waihteella?(tai sitten olen taas nähnyt unta)Öö.. onko sulla engl. nimeä noille, en nyt hahmota mitä tarkoitatEikös net toisioläpät(vai mitkä lie) "rajota" hieman ?pentsiinin saantia pikkuvaihteilla vai mit %/¤"=¤ ne siellä tekee.![]()
![]()
![]()
sivulla 132 huoltomanuaalissa.....