• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Onnea rautaperseille!

No mutta tässähän on oiva lisävärkki rautaperseajoa varten:
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Male-Condom-Catheter-Kit-Motorcycle-Accessory_W0QQitemZ4651247077QQihZ002QQcategoryZ6755QQ
ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Kusiputki</a>

Ei tarvitse turhaan pysähdellä. Riittää kun reissun päätteeksi huiluttelee pippeliä toluämpärissä, niin lähtee suurimmat homekasvustot.

Niin eiks se SS1000 ole 1600 km .
jep, se ajettiin 2 vuotta sitten. Nyt meni BB1500 eli vähän päälle 2400 kilsaa
smile_org.gif

Tiedoksi vaan, jury hyvaksyi ajomme, eli tupla-rautaperseita ollaan Leidin kanssa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Terkut Edinburghista, kelttien kotoo
cool.gif

Onneksi olkoon!
Väsyneenä ajamisesta kukkahattuileville spekuloijille voin vaan sanoo, että on ihmisiä jotka tarvitsevat unta 12h/vrk joka päivä. On myös niitä jotka pystyvät tarvittaessa helposti valvomaan pari vuorokautta putkeen. Asialla voi olla vaikutusta rautaperseajostakin selviämiseen. Itse nukun normaalioloissa vissiin 5-6h/vrk, eikä tuo olo tuosta hirveesti muutu, vaikka valvoisin vielä perään nuo loputkin vuorokaudesta.
Ensi kerralla kun menette hoidattaan itseänne terveyskeskukseen tai sairaalaan, niin kysykääpä teitä hoitavalta lääkäriltä, kuinka pitkä vuoro hänellä on takana. Jos hirvittää, vaihtakaa vähemmän valvoneeseen, sillä eikös se 36h päivystänyt lääkäri leiki pahimmillaan teidän hengellänne, kun alkaa tekeen teille diagnoosia rättiväsyneenä?
wink.gif

nimim. SS1000 / 2003.

Onnittelut vaan täältäkin. Ja kukkahatuille: toiset puhuu, toiset tekee. Tarkoitus olis itse ajaa ensi viikolla seuraava etappi minulle eli SS2000 Finland.
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif

Onneksi olkoon!
Väsyneenä ajamisesta kukkahattuileville spekuloijille voin vaan sanoo, että on ihmisiä jotka tarvitsevat unta 12h/vrk joka päivä. On myös niitä jotka pystyvät tarvittaessa helposti valvomaan pari vuorokautta putkeen. Asialla voi olla vaikutusta rautaperseajostakin selviämiseen. Itse nukun normaalioloissa vissiin 5-6h/vrk, eikä tuo olo tuosta hirveesti muutu, vaikka valvoisin vielä perään nuo loputkin vuorokaudesta.
Ensi kerralla kun menette hoidattaan itseänne terveyskeskukseen tai sairaalaan, niin kysykääpä teitä hoitavalta lääkäriltä, kuinka pitkä vuoro hänellä on takana. Jos hirvittää, vaihtakaa vähemmän valvoneeseen, sillä eikös se 36h päivystänyt lääkäri leiki pahimmillaan teidän hengellänne, kun alkaa tekeen teille diagnoosia rättiväsyneenä?  
wink.gif

nimim. SS1000 / 2003.
Vängätään vähän - vaikka huvin vuoksi. Sillä, että lääkärin reaktiot hidastuvat ei yleensä ehkä ole kohtalokasta vaikutusta tutkittavaan potilaaseen. Sillä, että rektiosi hidastuvat liikenteessä ja varsinkin moottoripyöräillessä, saattaa hyvinkin olla.

Kuten aiemmin totesin - onneksi olkoon minunkin puolestani. Jokainen tietää oman kuntonsa ja tekee omat ratkaisunsa. Kunhan kommentoin noita "hauskoja aistiharhoja". Onko mielestäsi moisten paikka liikenteessä?

En pystyisi ikinä moiseen. En etenkään nykymopolla, jolla taukoja pitää pitää yksin ajaessa n. 100km välein ja maksimi päivämatka on jotain 500km.
bowdown.gif

Ei mulle. En keksi yhtään mitään minkä takia viittisin...

Yks kaveri tossa tykkää ajella, sano että hyvin usein päivässä aivan huomaamatta tulee tonni täyteen. En kyllä ymmärrä oikein sitä mutta kai siihen joku hurmio sitten tulee. En silti usko että hänkään sitä sen suorituksen takia tekee, tuskin on mitään tämmöistä rautapukamaa ittellensä hankkinut, en oo tohtinu kysyä.

Bomperi vois koettaa ratapersettä, sillähän on tullut jollakin kuulemma parikin tonnia täyteen, kas, henkilö melkein samalla nimimerkillä vielä...

En pystyisi ikinä moiseen. En etenkään nykymopolla, jolla taukoja pitää pitää yksin ajaessa n. 100km välein ja maksimi päivämatka on jotain 500km.
bowdown.gif
Tuollaisen SS1000:n vetäisisi kyykyllä aika nopeasti, mutta ei huvita; rautaperseajo samanlaista luiskaotsameininkiä kuin hölkkääminen.
033102bebe_1_prv.gif
Saavuttaa jotakin ihmeellistä yleisen liikenteen seassa etsien omia rajojaan.Varsin järkevää.
Olen samaa mieltä,että isolla sportilla sen ajaa varsin helposti,jos vain näkisi siinä edes jotain ihmeellistä ja kunniakasta.
Kirjoituksista päätellen haiskahtaa muiden tielläliikkuvien turvallisuuden vaarantamiselta. :hanuria:koko homma.

sanoi:
Täristävä, jäykkäperäinen pannu tai knuckle on vähän erilainen komennettava kuin yksikään nykypyörä. Mutta anywägen, onnea uusille rautaperseille.

Onko jäykkäperäiset pannut koskaan kestäneet rautaperseajoa loppuun asti
tounge.gif

Tuollaisen SS1000:n vetäisisi kyykyllä aika nopeasti, mutta ei huvita
Olen samaa mieltä,että isolla sportilla sen ajaa varsin helposti
Ei kun ajamaan sitten vaan jos se niin helppoa on. Puhetta maailmaan mahtuu paljon, tyhjääkin
033102bebe_1_prv.gif

P.S. Lainaus IBA:n sivulta
sanoi:
Tarkastuksen yhteydessä lasketaan käytetyt keskinopeudet ja selvästi liian nopeasti suoritettu ajo voi aiheuttaa suorituksen hylkäämisen. Liian väsyneenä ajaminen on vaarallista ja ajajan on varattava riittävästi lepoaikaa sekä oltava valmiina jättämään suoritus kesken, mikäli oma tai muiden liikenneturvallisuus vaarantuu.

Onnea piti toivottaa, nimet näkyy listassa.

Nimimerkillä
SS1000 hyväksytty
SS1600K hyväksytty
BB2500K hyväksytty

Honda CB900F Hornetilla ajettu kaikki, herrat muoviluodinkuljettajat

"miksi"-kyselijöille vastauksena, että kun ei muulla alueella pärjää  
biggrin.gif
ois hienoo olla joku olumppiaurheilija tai dekkarikirjailija mutta kun on keskivertotallaaja niin sitten on. Teillä ihmettelijöillä tieten jotain muuta, millä voitte henkseleitänne paukutella ja rintaanne röyhistellä...vai onko  
062802moto_prv.gif

Ja kukkahatttuihmettelijöille: kun niitä "jänniä aistiharhoja" alkoi tulemaan, ei niitä jääty katselemaan vaan pysähdyttiin lepäämään, halooo, ymmärtää kai vähemmästäkin?

sanoi:
Teillä ihmettelijöillä tieten jotain muuta, millä voitte henkseleitänne paukutella ja rintaanne röyhistellä...vai onko

Öö...pitäskö jotain olla? Ei mulla ainakan oo mitään, tietääkseni. Toisaalta en ihmettele yhtään että tällaista tai jonkin muunlaista on olemassa, että ei sikäli mitään ihmettelyä. Ihmettely olis silti mukavaa...  
biggrin.gif

Mutta hyvä kai se on että jokaisella on omat filosofiansa.
lookaround_orig.gif

Kirjoituksista päätellen haiskahtaa muiden tielläliikkuvien turvallisuuden vaarantamiselta. :hanuria:koko homma.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen päiväsuoritus ajaen mitattuna kilometreissä ja/tai tunneissa /vrk omasta mielestäsi on turvallinen ottaen huomioon että ajamisen ohessa pidetään myös lepotaukoja?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millainen päiväsuoritus ajaen mitattuna kilometreissä ja/tai tunneissa /vrk omasta mielestäsi on turvallinen ottaen huomioon että ajamisen ohessa pidetään myös lepotaukoja?
Entä millä nopeudella mielestäsi voi ajaa vaarantamatta liikenneturvallisuutta?

Entä millä nopeudella mielestäsi voi ajaa vaarantamatta liikenneturvallisuutta?
Jos kysyt minulta, niin minä en määrittele nopeusrajoituksia, ainoastaan yritän noudattaa niitä (mikä on samalla oma panokseni olemaan vaarantamatta liikenneturvallisuutta), mieluummin vielä niin että koitan ajaa kulloinkin sopivaa tilannenopeutta, mutta niinhän me kaikki!
smile_org.gif

Ainiin, entä omasta mielestäsi?

Paikkojen puutumista korjattiin ajon aikana. Itse löysin 4 eri asentoa jaloille, 2 normitapeilla ja 2 eri tapaa pitää kinttuja takatapeilla, se vaarallisin mutta mukavin asento oli pitää jalat takana nilkka takatapin päällä, ei saa kovin nopeesti jalkaa sieltä pois mutta selkä rentoutuu.

Kaikista pahin pätkä oli joko Kautokeinosta Kaarasjoelle tai taas rajalta Inariin. Edellinen muuten ihanaa mutkatietä mutta väsyneenä aivan vittumaista kun vielä aurinko paistaa matalalta suoraan silmien kautta takaraivoon. Ja jälkimmäinen sen tylsyyden takia, ei meinannut kaista riittää kun rupes ajo heijaamaan, meinas nukahtaa...

Sanoisin vastauksena: väsymys tuo aika erikoisia aistiharhoja
crazy.gif
Luin vain tätä lautaperseen omaa kirjoitusta ajosta.Minä ainakin sain siitä tietyn kuvan turvallisesta ajamisesta.
Mikään saavutus nuo kilometrimäärät eivät vielä ole.Se että se pitäisi suorittaa tietyssä ajassa ja tietyllä nopeudella ei vain ole minusta mitenkään älyllistä.
Lue lainattu teksti,äläkä rupea selittämään.

Back