• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oon rakastunut...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SenioRR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SenioRR

New member
Oon siis syvästi rakastunut!
inlove.gif
Norton America 952
inlove.gif

Voi jumalauta, mitenkä voi pyörä olla kaunis! Suorastaan silmiä hivelevän upea! Tämän pelkistetyn teoksen rinnalla kalpenevat mielestäni kaikki nykyiset himmelit...

Oon jo kauemman aikaa tiennyt tuon pyörän olemassaolosta, mutta vasta äsken erehdyin käymään kyseisen firman kotisivuilla. Pyörään käytetyt osat ovat parasta mahdollista laatua, joten voinee olettaa, ettei itse laitekaan ole aivan halpa... Ja ne äänet, joita sivulla olevilla videoilla pääsee kuuntelemaan! Ja kuin pisteeksi ii:n päälle; videoilla soi Clashin "Garage Land" ja "Bored with the USA"!!
buttrock.gif

Yöuneni ovat menneet vähäksi aikaa... Viddu kun pitää olla köyhä.
bawling.gif

Osoite: www.nortonamerica.com

norton_profile.jpg

Takaiskareitten yläpään kiinnitys jotenkin häiritsee, muuten aika maukkaanoloinen..

Toi näyttää tosi hyvälinjaselta noin toi pyörä.
Mutta entäs kun siihen lyödään kilpiteline, vilkut ja peilit? Tuntuis, että jotenkin rikkois tota muotoo...

Mutta entäs kun siihen lyödään kilpiteline, vilkut ja peilit? Tuntuis, että jotenkin rikkois tota muotoo...
Onneks on kuitenkin niin, että noi pakolliset varusteet rikkoo kaikissa pyörissä linjat... Mahdollisimman pienet vilkut vaan ja kilpi selkään kiinni!
idea3.gif
tounge.gif

Ei toi nyt järin pahalta näytä noiden rojujen kanssa. Peilejähän saa sitten postimerkkikoossakin.

pg_blackbike.jpg

Tosin harmi, että homma on tuollaista pikkupajan pipertelyä. Olisi hyvin voinut joku hieman syvemmän lompakon omistava sijoittaja polkaistan projektin samantien isommalla vaihteella käyntiin. Merkki kun kuitenkin on sen verran legendaarinen, että kiihkosta tutisevia partasuita olisi ollut ostojonossa enemmänkin.

Pyörästä oli juttua Moto-lehdessä numerossa 4/2004. Tuo tais olla kuitenkin jonkin sortin proto tai esituotanto malli. Ainakin siinä oli monojousitus ja näytti mittaritkin puuttuvan...Ja lisäks tässä myöhäsemmässä mallissa on kuutioita vähän enemmän, mutta silti mallimerkinnässä on "952"... Jotenkin kyllä tuo stereoperä näyttää paremmalta mun silmiin. Johtuneeko sitten siitä, että mun molemmissa pyörissä on samanmoinen takavieteristö....

Ei oikein iske, kun on USAssa tehty. Legendaarinen BRITTImerkki kun on kyseessä. Parempi kuitenkin kuin BSA Yamahan koneella. Vincentiäkin tehdään nykyään jollain muulla padalla. Huhhuh...

Jaa tehdään vai? Ei legendaa saa pilata. Missä sitä Vinsenttiä nykyään tehdään sitten, ja millä koneella, ei kai jollain japsimyllyllä
eek.gif
?

Jep joo. Vincentiä tosiaan taidetaan pienimuotoisesti(niin kuin tätä Nortoniakin) tehdä Jenkeissä. Koneena Hondan VTR SP-1 (tai kaks). Komea on sekin, mutta uusio Vincentin hiilikuidun käytössä on menty överiksi mun mielestä. Tässä Nortonissa on onnistuttu paremmin. Pyörä on sulavalinjainen ja kunnioittaa mielestäni vanhoja Nortoneita(vaikka onkin Jenkkien väsäämä). Ajat muuttuu. Muistot ja legendat pysyy. Eikä tuo uus Norton mielestäni himmennä millään lailla vanhan kunnon engelsmanni Nortonin mainetta ja legendaa. Kyllähän nuo brittien wankel Norton ja V-8 Nemesis taitaa enemmän maineelle hallaa tehä...Tai sit ei. Ovat osa historiaa myös...aina kun ei voi onnistua.
confused_orig.gif

No oho
omg.gif

Tuo musta ei näyttänyt yhtään pahalta, vaikka oli kilpiteline paikallaan ja jos tohon pienet vilkut/peilit laittaa, niin ei se täysin pilalle mene
smile_org.gif

Back