• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Oon rakastunut...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SenioRR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hieno ,kehtaatko sanoa minkälaisista hinnoista noissa projekteissa puhutaan
En löytäny hintaa sivuilta taikka linkeistä. Mutta Moto-lehdykässä puhuttiin abaut vuosi sitten jotain noi 15000 taalasta Jenkeissä. Tiiä sitte mitä nyt....Liikaa mulle kuiteski.

Pr0gramille. Kyllähän mä arvasin ettei tuo kaikkien silmiä miellytä. Yllättävänkin moni kuitenkin kehtaa jopa täällä sanoa komeaksi!
smile_org.gif

Hiano peli.. vaikka vaan koristeeks huoneeseen..
smile_org.gif
Joo, itse vitsailin aikanaan jotta jos eukosta pääsis eroon niin voisin työntää Vespan eteiseen ja Monsterin avokeittöön talveksi... eipähän sitten loppuis jutun aiheet kesken kun joku käy kylässä
tounge.gif

Nooh, nyt siitä yhdestä on päästy eroon... osittain. Saas nähdä vienkö mopottimet tallille talveks vaiko sisälle ihmeteltäväksi
biggrin.gif

siinä on vähän samaa näköä kuin laverda 1000 jotassa, se oli mopoaikoina eräs haaveeni, komepyttyinen 180 asteisella kampuralla, täristin.

Kaunis on. Joskus aikaisemminkin näin kuvan jossa oli missukka vähissä vaatteissa tän kanssa, ja kerrankin prätkä oli kauniimpi!

Ja mitä sitte vaikka jenkeissä oliskin tehty, ei se kauneutta poista. Ja siellähän on tehty Möhköjä + muita kawoja, jammuja, hontia jnejne.. eikä se niitäkään huononna.
eek.gif

Perkele, siinä olis cafetta!

Niin eipä huonompi ihastuksen kohde. Norton on minunkinmielestä ollut aina Moottoripyörien eliittiä. Siis jostain 50-luvulta alkaen. Paras on tietysti Honda CB 750, sen jälkeen tulee Vincent, Velocette, Raleigh, Rudge yms. Pienen välimatkan jälkeen Norton joka lienee nykyään ainoa klassikkomerkki jonka voi tavallinen palkansaaja itselleen ostamaan. Jos löytyis kuollut Amerikantäti jonka ainoa perillinen olen ostaisin tuon uuden Nortonin heti 71-mallisen Honda CR 750:n jälkeen.

Siis pyörähän on kaunis,
mutta jos ton takia oikeeesti yöunet menettää on elämä köyhä....

T:Reiska_SB

Molemmat näyttää oikealta moottoripyörältä verrattuna nykyajan muovihimmeleihin
wink.gif

Toi nortoni on kyllä hieno,hommaisin koristeeksi jos vaan voisin! toi ducati on kyllä aivan stanan ruma
033102ass_1_prv.gif

TUOSSA olis linkki, jossa mukavasti faktaa laitteesta. Kieltämättä kivasti nostalgisen näköinen laite.

TUOSSA vielä Trumpan Thruxtonista hiukan pidemmälle viety vastine... aika helvatan hyvännäköinen laite.. Orggis Thruxtoni näyttää ton vierellä "matkapyörältä"
biggrin.gif

Noh makuasiat on makuasioita, eikä sitä pyörää muille kuin itselle osteta. Noi putkirunkoiset vaan on mun silmään ihan vitun rumia.

"TUOSSA vielä Trumpan Thruxtonista hiukan pidemmälle viety vastine... aika helvatan hyvännäköinen laite.. Orggis Thruxtoni näyttää ton vierellä "matkapyörältä"
biggrin.gif
"

Prkle, että on upea. Nyt meni yöunet!

P.S. Vaikka onhan joku muu tietenki parempi. Jos tykkää sellasista..

062802moto_prv.gif

Oon siis syvästi rakastunut!
inlove.gif
Norton America 952
inlove.gif

Voi jumalauta, mitenkä voi pyörä olla kaunis! Suorastaan silmiä hivelevän upea! Tämän pelkistetyn teoksen rinnalla kalpenevat mielestäni kaikki nykyiset himmelit...

Oon jo kauemman aikaa tiennyt tuon pyörän olemassaolosta, mutta vasta äsken erehdyin käymään kyseisen firman kotisivuilla. Pyörään käytetyt osat ovat parasta mahdollista laatua, joten voinee olettaa, ettei itse laitekaan ole aivan halpa... Ja ne äänet, joita sivulla olevilla videoilla pääsee kuuntelemaan! Ja kuin pisteeksi ii:n päälle; videoilla soi Clashin "Garage Land" ja "Bored with the USA"!!
buttrock.gif

Yöuneni ovat menneet vähäksi aikaa... Viddu kun pitää olla köyhä.
bawling.gif

Osoite: www.nortonamerica.com
Niin kaunis kuin tekninen laite vain voi olla.

Back