Zach
New member
Yamaha Fz6 -04, ml6500. hp. 6500Zach, kerrohan mikä pyörä sulle ollaan tyrkyttämässä/olet jo ostanut, erska-5 tms ja paljon on/oli pyynti? Ihan noin kuriositeettina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yamaha Fz6 -04, ml6500. hp. 6500Zach, kerrohan mikä pyörä sulle ollaan tyrkyttämässä/olet jo ostanut, erska-5 tms ja paljon on/oli pyynti? Ihan noin kuriositeettina.
Juuri näin, eli kokeneemmat kaverit mukaan syynäämään, testaamaan ja ajamaan. Ei kannata yleistää näitä foorumin kriittisiä kannanottoja (tässäkään asiassa) koskemaan kaikkia pyöriä. Kyllähän noista koulupyöristäkin saattaa ihan hyvin löytää helmen, kuten mistä tahansa käytetystä vehkeestä. Autokouluthan uusii varmaankin mm. verotuksen vuoksi kalustoaan muutaman vuoden välein, niin pyöriä kuin autoja.Kiitos vaan kaikille vastauksista. Kävin parinkin kokeneemman kaverin kanssa katsomassa ja molemmat kehuivat kovasti hinta/laatua ja kehottivat ostamaan.
hups.Jahas. Missäs välissä se pyörä muuttui -02 vuosimallista -04 vuosimalliksi??
Näin ei voi puhua muutakuin henkilö joka ei tiedä ollenkaan, miten koulut huoltaa ja pitää pyöriä, sekä tietysti miksi on myymässä. Itse autokoulussa mm. mp-opettajana toimivana, ihmettelen todella mitenkä voit olla noin itsevarma asioista? Tokihan niillä kaaduttu on joo varmasti ja yleensähän se ottaa niihin kaatumarautoihin, jotka meillä vaihdetaan jatkuvasti uusiin jos meinaa taittua alleensa. Mutta toki jokainen saa ilmaista mielipiteensä....Mutta itse ainakin ostaisin koulustamme pyörän, jos tarvetta olisi. Ja mitä myyntiin tulee, niin oletkohan sattunut miettimään verotus asioita...tuskin!Älä MISSÄÄN nimessä osta koulupyörää. Kytkin aivan paskana suurella todennäköisyydellä ja kaadettu x kertaa pienistä vauhdeista vaikka ois mitkä mad max raudat. Kytkin varmaan tykkää siitä kun takajarrua vasten liutellaan hidasajossaNettimoto on täynnä halpoja harjoittelupyöriä. Kato sieltä.![]()
Sitäkin voi miettiä miksi autokoulu on myymässä pärrää![]()
Ok verotusasia minulle vieras, mutta tiedän sen esimerkiksi että poliisien tunnuksellisissa pyörissä on jatkuvasti kytkimet paskana kun ajetaan saattueissa jne. Ystäväni päivittäisessä tekemisessä asian kanssa. Miten sitten autokoulujen pyörät joita ajetaan takajarrua vasten hidasajossaNäin ei voi puhua muutakuin henkilö joka ei tiedä ollenkaan, miten koulut huoltaa ja pitää pyöriä, sekä tietysti miksi on myymässä. Itse autokoulussa mm. mp-opettajana toimivana, ihmettelen todella mitenkä voit olla noin itsevarma asioista? Tokihan niillä kaaduttu on joo varmasti ja yleensähän se ottaa niihin kaatumarautoihin, jotka meillä vaihdetaan jatkuvasti uusiin jos meinaa taittua alleensa. Mutta toki jokainen saa ilmaista mielipiteensä....Mutta itse ainakin ostaisin koulustamme pyörän, jos tarvetta olisi. Ja mitä myyntiin tulee, niin oletkohan sattunut miettimään verotus asioita...tuskin!Älä MISSÄÄN nimessä osta koulupyörää. Kytkin aivan paskana suurella todennäköisyydellä ja kaadettu x kertaa pienistä vauhdeista vaikka ois mitkä mad max raudat. Kytkin varmaan tykkää siitä kun takajarrua vasten liutellaan hidasajossaNettimoto on täynnä halpoja harjoittelupyöriä. Kato sieltä.![]()
Sitäkin voi miettiä miksi autokoulu on myymässä pärrää![]()