• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

.ORG goes Imatra 2016!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mukaan Imatralle?

• Kyllä, olen mukana.

Ääniä: 53 34,4%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

Ääniä: 90 58,4%
  • Tuskin lähden mukaan.

Ääniä: 11 7,1%

• Ääniä yhteensä
    154
  • Äänestys suljettu .
2kpl ostettu. MP-messuilla tuli jo täytettyä kotimaan hörppykiintiö tälle vuodelle, mutta eikös tollainen kansainvälinen tapahtuma lasketa olevan aluevesirajojen ulkopuolella?

Huone ostettu itselle ja vaimolle, ei tarvitsekaan mennä kaverin nurkkiin yöpymään :jippikaijee:

Liput ajoihin ostettu 3xVIP :jippikaijee::jippikaijee::jippikaijee:

Vaimon kanssa jaetaan huone, mutta haluisiko joku tuon mun nuorimman pojan huonekaveriksi?

Jahas, majoitus hommattu.

Olikos orgin vakiojuopot yleisemmin ostanu nyt Vippejä vai normaalipilettejä?

Vippilippu lunastettu. Ei tuossa hinnassa ollut oikein vippilisääkään, kun laskee että tuohon kuuluu esim. ruokailut.

Joo, Vippiä kehiin. Paha vaan jos kaikki on vipissä, niin normipuolelta saa paremmin palvelua... :D Orgin majoitus tuli itsellekin lunastettua.

Koska olen lentänyt Finnairilla..

Siis siihen vanhaan hyvään aikaan kun reittilennoilla suorastaan tyrkytettiin viinaa ja kuppeja sai sopivasti eteen ettei tarvinnut kokoaikaa olla kinuamassa.

Nykyäänhän sua katsotaan kieroon jos pyydät kerralla pari bisseä. Jos saa neuvoteltua isomman annoksen niin ystävällisesti ilmoitetaan että 'Ok, mutta sulle ei sitten vähään aikaan tarjoilla...'

Lentäminen on mennyt pilalle... Vanhaan hyvään aikaan pysty helsinki-vantaalta lähteä vesiselvänä ja kun päästiin Arlandaan oltiin jo täysin juhlatunnelmissa. Nykyään tolla välillä kerkii saada kaksi lämmintä kaljaa tjs.. tsk tsk.

Jaa että VIP setti pitäs ottaa... ?

Siis siihen vanhaan hyvään aikaan kun reittilennoilla suorastaan tyrkytettiin viinaa ja kuppeja sai sopivasti eteen ettei tarvinnut kokoaikaa olla kinuamassa.

Jaa että VIP setti pitäs ottaa... ?

En ihan 90-luvun hurjimpiin ehtinyt. Tarjoilu pelas ihan OK 2000-luvun puolivälissä.

VIP, tottakai.

Eikö kisalippua pysty ostamaan ilman kirjautumista? Mä vihaan kirjautumisia. Mä haluan ostaa vain lipun!:rant:

Mä ostin VIP lipun jo viime vuonna, kun kulttuuri- ja liikuntaseteleitä oli vanhentumassa, ja nyt vielä tämä huippumajoituskin edullisesti onnistui, me likes!

Osaako joku kertoa, mitä tuo VIP paketti pitää sisällään? Kun nuo ajojen sivut on harvinaisen epäinformatiiviset.
Eikäku... Löysinkin jo tuolta ketjun sivulta 4(?) linkin Bike-lehden artikkeliin, jossa avattiin asiaa. Tarttiskohan laittaa vähän palautetta Imatran ajojen nettisivujen tekijälle, että olishan se kiva, jos ihan sieltä niiden omilta sivuilta selviäisi asiat?

Back